Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Kakve veze ima ovo što sam napisao sa SNS? Niti sam ikada bio član neke stranke niti hvalim nekoga, slao sam na hiljade mejlova sa kritikama, na neke sam dobio odgovor na neke nisam... Jednostavno ne želim da kritikujem sve, i ono što je dobro urađeno i ono što nije. Slao sam na desetine mejlova da se tri kružna toka na BS Šabac Loznica urade u obliku petlje, odgovor je da to nije glavni pravac prema BIH i da zbog toga nisu petlje iako svi ovde mislimo drugačije.
Naveo si sliku koja je navodno iz Srbije, i dokaz da nije, Igor je pitao da li je sigurno iz Srbije, ja sam se nadovezao da nije i da si ti to i pokazao. Ne znam za ovo ostalo sta da ti kazem.
 
VEZA A5 PETLJA KATRGA - IBARSKA MAGISTRALA:
projektovanim motoputem i alternativno, ako se prihvati, rekonstruisanim i dograđenim lokalnim putem, via aerodrom MORAVA

MORAVA - A5 pristupna alternativa.jpg
 
S obzirom da je petlja Adrani skoro gotova i da se brzo radi na otvorenom autoputu do Preljine, mogli su ozbiljno da razmišljaju o otvaranju te deonice ranije sa privremenim isključenjem kod Preljine dok se ne uradi petlja Preljina i priključak na Miloš Veliki. Čak ne bi bila potrebna ni privremena naplatna rampa na privremenom isključenju kod Preljine jer bi jedini izlaz/ulaz bio kod Adrana i kod Preljine, sa jedinstvenom cenom, te bi se naplata vršila samo u Adranima, bez uzimanja kartice.
Kako to misliš. Istovremeno se radi na priključku na auto-put Miloš i petlji Preljina. Nema izlaza sa nedovršene petlje Preljina jer nije završeno spajanje naplatne rampe (auto-puta) sa bulevarom i sa magistralom. S obzirom da se sve to radi paralelno, sve će se pustiti zajedno.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Verovatno je mislio da ako ne bude završeno povezivanje sa Milošem a sve bude gotovo od nove petlje Preljina do petlje Adrani da se ta deonica pusti ranije a veza sa Milošem da se pusti kasnije i tada ugasi stara petlja Preljina.
 

Ako neko može da razume Antića bolje nego ja bio bih mu vrlo zahvalan.U delu gde govori o Moravskom koridoru i planu za sledećih godinu dana i puštanja deonica u saobraćaj pominje Vrbu i Čačak-Kraljevo.Koliko sam razumeo a čitao sam više puta ove deonice su u planu za godinu dana za puštanje u saobraćaj?
Deluje da je sada već izvesno da Kraljevo i Čačak neće biti spojeni auto-putem ove godine. Na pola smo maja, deluje da radovi napreduju, ali mislim da za puštanje u rad to nije dovoljno i da je to i njima jasno. Možda tih 14 km i ta Vrba prorade... Možda uglave i most preko Morave prema Vitanovcu u to. Svakako bih voleo da se pre nego što bacim kašiku, dokotrljam auto-putem do rodnog grada, no nisam siguran da će to ove godine biti moguće...
 
Gradi se lokalni put koji spaja Ibarsku magistralu u nastavak bulevara Tanasko Rajić. Na sredini tog puta je spoj sa petljom Preljina. Tek kada se završi taj put moguć je izlaz sa auto-puta.
 
Verovatno je mislio da ako ne bude završeno povezivanje sa Milošem a sve bude gotovo od nove petlje Preljina do petlje Adrani da se ta deonica pusti ranije a veza sa Milošem da se pusti kasnije i tada ugasi stara petlja Preljina.
Da, s tim što po dinamici radova imaju dovoljno vremena da urade spajanje dok ne završe petlju Preljina
 
Čak i da ne završe petlju u nadvožnjak u Preljini postoji reala mogućnost da se sve završi do Baluge gde će zapravo i biti naplatna stanica i uključenje na autoput iz pravca magistrale Kraljevo - Čačak. To sada nosi sa sobom neke druge probleme i opet velike gužve u Preljini.
 
Da bi to uradili moraju da završe izlaz sa auto-puta, naplatnu rampu, kružni tok i nadvožnjak preko auto-puta i put do magistrale na kome je predviđen i kružni tok. Mnogo je to posla, pre će uraditi to spajanje sa Milošem
 
Deluje da je sada već izvesno da Kraljevo i Čačak neće biti spojeni auto-putem ove godine. Na pola smo maja, deluje da radovi napreduju, ali mislim da za puštanje u rad to nije dovoljno i da je to i njima jasno. Možda tih 14 km i ta Vrba prorade... Možda uglave i most preko Morave prema Vitanovcu u to. Svakako bih voleo da se pre nego što bacim kašiku, dokotrljam auto-putem do rodnog grada, no nisam siguran da će to ove godine biti moguće...
Po ovoj dinamici radova do Mrčajevaca završavaju do kraja jula a ostalih 13 Km mogu da urade do kraja godine bez problema. Mnogo posla je urađeno još ranije tako da im je ostalo da urade podsloj za završni sloj pre asfalta.
 
Nadamo se da će završiti petlju Preljina i da će AP obići Mrčajevce. Često idem tim pravcem i dalje se ne mogu oteti utisku, da je prvo trebala biti radjena deonica Čačak-Kraljevo. Od VB do Kruševca saobraćaj je veoma niskog inteziteta, a od Čačka do Kraljeva je uvek ludnica, pogotovo kroz Mrčajevce, gde nekada kolone mogu biti kilometarske.
 
Da. Jesu li to kuce koje traze naknadnu isplatu jer su ostale izmedju autoputa i Morave?
 
Petlja Katrga je zamišlejna da bude spoj brze saobraćajnice do Kragujevca a uz dobar prilaz Aerodromu Morava a inače trenutno nema neki veći prioritet. Ako je i naprave potpuno bi bilo bezveze da se do aerodroma dolazi nekim uskim seoskim putevima. Bez dobrog spoja bar do ibarske nema ništa. U blizini te petlje je i obnovljeni most na Moravi pa bi sve sa dobrovm vezom moglo da se pokriju i sela sa druge stane reke.

Kruševac Istok će proraditi tek da završe obilaznicu do Bivolja. Ostaju da polože grede na 2 poslednja segmenta betoniraju, hidroizolacija, ograda , asfalt, crte i znakovi i puštanje.
Ne bi bilo loše da ogrebu onaj stari asfalt do kružnog u Bivolju i da odrade ponovo sve. Trebali su pregledati u međuvremenu dilatacije i stanje mosta pa ako je potrebno da se to sredi. Dugo to stoji pa kad krenu šleperi da idu bojim se da će da propadne brzo.

VB- Vrba sa mostom do Vitanovca bi valjalo da završe ove god. Ne znam dokle se stiglo sa nadvožnjakom u Vrbi koji prelazi preko pruge i Magistrale. Biće slično kao i onaj u VB
Kamidžorac (most) izgleda neće biti odsečen jer uz dobru prilaznu devijaciju mogu da mu nakaleme nadvožnjak (preko autoputa) ispred.

Deo autoputa iza Magnohroma kod Sirče izgleda da će biti moguće tek kad korito bude sređeno. Ne znam dokle se tu stiglo i da li se uopšte počelo nešto.

Nova Petlja Čačak teško da može brzo da bude. Mnogo objekata tu treba. Most preko Čemernice za spoj na kružni u Konjevićima a ovamo mora navožnjak preko autoputa i spoj do iza one pumpe na ibarskoj (Baluga). Drugo od petlje Preljina do pelje Čačak imamo deo koji pretežno ide preko nadvožnjaka i mostova.

Moravski koridor i kad bude gotov ne bi tebao da ima čeone rampe uopšte iako je spojen na druga 2 autoputa. E sad ko vozi u U neka plati. Obrenovac ulaz - Vrčin izlaz ->(U) i obrnuto. Biće čak moguće da npr. uđeš u Ljigu a izađeš čak u Dimitrovgradu ili Preševu, ili obrnuto npr. uđeš u Jagodini a izađeš u Požegi. Dok god postoji samo jedan put da se dođe ovo je moguće.
 
Poslednja izmena:
Vrh