Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

S obzirom da je petlja Adrani skoro gotova i da se brzo radi na otvorenom autoputu do Preljine, mogli su ozbiljno da razmišljaju o otvaranju te deonice ranije sa privremenim isključenjem kod Preljine dok se ne uradi petlja Preljina i priključak na Miloš Veliki. Čak ne bi bila potrebna ni privremena naplatna rampa na privremenom isključenju kod Preljine jer bi jedini izlaz/ulaz bio kod Adrana i kod Preljine, sa jedinstvenom cenom, te bi se naplata vršila samo u Adranima, bez uzimanja kartice.
 
По мени ово иде ужасно споро....Давно је овај лот требао бити готов !
 
S obzirom da je petlja Adrani skoro gotova i da se brzo radi na otvorenom autoputu do Preljine, mogli su ozbiljno da razmišljaju o otvaranju te deonice ranije sa privremenim isključenjem kod Preljine dok se ne uradi petlja Preljina i priključak na Miloš Veliki. Čak ne bi bila potrebna ni privremena naplatna rampa na privremenom isključenju kod Preljine jer bi jedini izlaz/ulaz bio kod Adrana i kod Preljine, sa jedinstvenom cenom, te bi se naplata vršila samo u Adranima, bez uzimanja kartice.
Tehnički malo teže izvidljivo jer se ta takozvana ulazna strana kabine i opreme prilagodjava distribuciji kartica i taj deo sistema se izvodi malo drugačije.
Kabine su predfabrikovane za zatvoreni sistem i na toj strani nema mesta za kasu, štampač monitor tastaturu a i čovek nema mesta da sedi jer mu je iza ledja onaj orman iza koga izlaze kartice.

Mogla bi cela kabina da se zarotira ali i onda ostaje problem softera koji bi morao da se prepravi za rad bez kartice tj otvoren sistem koji su u JPPS napustili još 2017.

Sve bi to zakomplikovalo celu priču i mišljenja sam da bi im lakše bilo da ljude puste da se voze tom deonicom do proleća eventualno.
 
Nema veze sa ovim projektom.
Deo obilaznice oko Kragujevca
Opet to mora biti truba sa strane Morave sa dve ulivno izlivne i na strani magistrale će biti napltno mesto sa dve ulivmo izlivne trake i nadam se da će izgraditi nadvožnjak da nebi posle bušili i betonirali i remetili saobraćaj na osnovnom pravcu autoputa.
Makar i da urade stubove i nosače greda bar.

A onda ostaje pitanje za stanovnike koji bilje poznaju taj kraj ima li šanse da se spoji na neki lokalni put i pusti u promet pre izgradnje moto puta jer i on ide brzinom puža
 
Opet to mora biti truba sa strane Morave sa dve ulivno izlivne i na strani magistrale će biti napltno mesto sa dve ulivmo izlivne trake i nadam se da će izgraditi nadvožnjak da nebi posle bušili i betonirali i remetili saobraćaj na osnovnom pravcu autoputa.
Makar i da urade stubove i nosače greda bar.

A onda ostaje pitanje za stanovnike koji bilje poznaju taj kraj ima li šanse da se spoji na neki lokalni put i pusti u promet pre izgradnje moto puta jer i on ide brzinom puža
Zar nije podvožnjak na petlji Katrga?
 
Zar nije podvožnjak na petlji Katrga?
Utoliko lakše ako jeste....sad nadjoh i sliku.

Izvinjavam se nisam pratio na času.

petlja_katrga_280922_tw1024.jpg


Capturekkkkk.JPG
 
Poslednja izmena:
Okacio sam zbog snimka. Ali uglavnom tu si da objasnis

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Pre neki dan sam se uključio na autoput na naplatnoj stanici Ćićevac, totalno je sve raskopano na samom ulazu i izlazu, zna li neko o čemu se radi?
 
Baš njih briga, kako vidim.
Pustiće Adrani-Preljina(MK), a onda će zatvoriti petlju Preljina(K10) i spoj dva autoputa raditi i u 2026. godini, kao i obilaznicu oko Kraljeva 😁
S obzirom da je petlja Adrani skoro gotova i da se brzo radi na otvorenom autoputu do Preljine, mogli su ozbiljno da razmišljaju o otvaranju te deonice ranije sa privremenim isključenjem kod Preljine dok se ne uradi petlja Preljina i priključak na Miloš Veliki.
Baš sam i ja to napisao, kao pretpostavku, pre par nedelja.
 
Na betonskom delu platoa ili asfaltu?
Rekao bih da je betonski deo, mada nisam siguran. Iskopano je najmanje 30, 40cm u dubinu pre i posle naplatnih rampi. Npr. na nekih 7,8 metara od kućica sa jedne i druge strane (ulaz/izlaz) u dužini od bar jedno 20-tak i više metara. Taj deo je u potpunosti uklonjen na prilično velikoj površini. Video sam nekoliko mašina koje rade na tome i žao mi je što nisam uspeo da fotografišem jer nisam imao gde da stanem. Liči mi kao da se uklanja kompletna podloga do šljunka.
 
Rekao bih da je betonski deo, mada nisam siguran. Iskopano je najmanje 30, 40cm u dubinu pre i posle naplatnih rampi. Npr. na nekih 7,8 metara od kućica sa jedne i druge strane (ulaz/izlaz) u dužini od bar jedno 20-tak i više metara. Taj deo je u potpunosti uklonjen na prilično velikoj površini. Video sam nekoliko mašina koje rade na tome i žao mi je što nisam uspeo da fotografišem jer nisam imao gde da stanem. Liči mi kao da se uklanja kompletna podloga do šljunka.
Ako je na betonu moguće je da su se pojavile pukotine ploča i da sada rade reparaciju.

Nisam bio na toj deonici ali znam da je debljina betona na starim rampama išla preko 25cm sa ojačanjima u zoni gde se posle seku induktivne petlje i 30 cm.

Ništa novo ako se recimo parkiraš ispred Vrčinske rampe čućeš i videćeš kako rade kocke betona kad prolaze šleperi.Doduše nisu objekti po starosti i prometu za poredjenje ali poslednjih godina kvalitet očigledno nije imperativ.

Sećam se pre 8 godina kad je uradjen Vrčin i kad je posle rušena rampa u Bubanj potoku da su na onoj drugoj rampi bliže buvljaku imali velike probleme da razbiju betonske trake i da nijedna nije popustila.Ta rampa je dodavana negde oko 1990 otprilike a ova bliže Nišu je radjena 1978 .
 
Ako je ovo borba za bolju Srbiju onda ne bi da učestvujem u tome... Razumem kritikovati projekat i sve ali da je opozicija pomagala/ukazivala na greške vlasti danas ne bi smo imali bw vistu ili Parkview, to njih nije ni zanimalo niti će ih zanimati da nam glavni grad lepše izgleda....
1000022037.jpg

1000022038.jpg
 
Nije kod nas, to clan scs i kritikuje. Nazalost, postoji odredjeni procenat ljudi koji veruje da je sve dopusteno, pa tako ne-beznacajan deo, uglavnom internet komentatora, pribegava informer metodama i SNS ponasanju, da ne kazem radikalstini, zarad "cilja".
 
Ako je ovo borba za bolju Srbiju onda ne bi da učestvujem u tome... Razumem kritikovati projekat i sve ali da je opozicija pomagala/ukazivala na greške vlasti danas ne bi smo imali bw vistu ili Parkview, to njih nije ni zanimalo niti će ih zanimati da nam glavni grad lepše izgleda.... Pogledajte prilog 237924
Pogledajte prilog 237925
Kakav originalan post, takav i komentar. Ova vlast će inače ući u udžbenike po svojoj transparentnosti i poštovanju zakona, to je sigurno ;-). BW je metastaza kako na telu Beograda ali i Srbije. Ogavno kršenje zakona po svakom osnovu, mokrenje po generalnom urbanističkom planu i svim urbanističkim i arhitektonskim postulatima. O kvalitetu radova ne bih pričao. Drago mi je da oni koji su "pošteno zaradili" 7k-10k € po kvadratu, dobijaju tačno ono što su i zaslužili. Nesreća je da smo to sve mi platili, a kako vidim plaćamo, i plaćaćemo i dalje. No vratimo se na moravski koridor... ;-)
 

Ako neko može da razume Antića bolje nego ja bio bih mu vrlo zahvalan.U delu gde govori o Moravskom koridoru i planu za sledećih godinu dana i puštanja deonica u saobraćaj pominje Vrbu i Čačak-Kraljevo.Koliko sam razumeo a čitao sam više puta ove deonice su u planu za godinu dana za puštanje u saobraćaj?
 
Nije kod nas, to clan scs i kritikuje. Nazalost, postoji odredjeni procenat ljudi koji veruje da je sve dopusteno, pa tako ne-beznacajan deo, uglavnom internet komentatora, pribegava informer metodama i SNS ponasanju, da ne kazem radikalstini, zarad "cilja".
Kakve veze ima ovo što sam napisao sa SNS? Niti sam ikada bio član neke stranke niti hvalim nekoga, slao sam na hiljade mejlova sa kritikama, na neke sam dobio odgovor na neke nisam... Jednostavno ne želim da kritikujem sve, i ono što je dobro urađeno i ono što nije. Slao sam na desetine mejlova da se tri kružna toka na BS Šabac Loznica urade u obliku petlje, odgovor je da to nije glavni pravac prema BIH i da zbog toga nisu petlje iako svi ovde mislimo drugačije.
 
Vrh