Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Па реално, ко иде из Крушевца (зависи и из ког дела) још је и ок да иде преко Ђуниса, а ко иде аутопутем однекуд западније на Моравском коридору не видим зашто би се цимао да излази у Крушевцу са АП кроз градску гужву па се поново укључује. Реално дрндање.
 
Naravno da neće da se cima i da se isključuje, taj će verovatno nastaviti autoputem, mada kada se otvori Kruševac istok neće biti cimanje kroz gradsku gužvu.
Nije stvar u tome da li će neko koristiti ili neće autoput, nego da je krak od Kruševca trebao izaći na koridor X malo južnije i time da se skrati put za 20-tak i više kilometara. Verovatno sam ja sa ograničenim intelektualnim sposobnostima pa ne razumem zašto je mnogima normalno da put koji sa jedne strane povezuje zapad države, a sa druge strane pretežno jug, da se od Čačka do Kruševca spušta južno, a da od Kruševca drastično promeni smer ka severu pa se onda vraća ponovo južno. Ili da je od Kruševca do Niša bolje ići autoputem (označen plavom bojom), nego magistralnim putem (označen zelenom bojom).

moravski-koridor.jpg
 
Dobro bre, nije autoput pravljen samo da bi se stiglo od Kruševca do Niša. Da je spušten južnije onda bi se neko žalio kako mu je od Kruševca do Jagodine duže 20km.

Ne razumem se da li je mogao/trebao izaći južnije ili ne, ali nije ni toliki problem i užas što nije. Vreme za diskusiju gde je trebao izaći je bilo dok se radio projekat a ne sad kad je taj deo i završen i sigurno se neće prerađivati.

Poenta je da postoji autoput a postoji i alternativa za KS-NI, koja je rasterećena od strane autoputa (neki broj vozila će ipak ići autoputem) i saobraćaj će se rasporediti.
 
Dobro bre, nije autoput pravljen samo da bi se stiglo od Kruševca do Niša. Da je spušten južnije onda bi se neko žalio kako mu je od Kruševca do Jagodine duže 20km.

Управо. Притом аутопут прати природни ток Мораве који прате и железничка пруга и главни магистрални пут. Како је само аутопут проблем, а стара магистрала и железничка пруга нису? Пут преко Ђуниса није магистрални пут.
 
Аутопут се ваљда прави да би преузео што више саобраћаја а не да би био пуст јер ће већина ићи локалним путевима!
Морало је да се спајање уради доста јужније као што каже SerbiX

 
Nisam čula za ovaj primer, pokušaću da se infromišem o tom rušenju. Tuga...
Na žalost, mnogo toga javnost i ne zna vezano za gradnju ovog auto-puta, tzv. Moravski koridor. Tema o kojoj sam ovde pisala vezano za zaštićeno arheološko nalazište Lađarište nije izazvala pažnju. Meni je neverovatno da se pređe preko zaštićenog područja trasom auto-puta, gde čak nisu smele da se remete vizure... Ali to su bitne stvari, kako je moguće da se baš tako gazi zakon? Kada vidim kako se radi na ovom sektoru 6, uz sve što mi kao vlasnici uništene imovine prolazimo, ne znam ni šta da napišem... Oni idu silom, upravni sporovi kao da nisu ni pokrenuti.
Sva dokumentacija postoji, Sve se može proveriti, kada su izdate dozvole, kada potvrđeni radovi od Ministarstva građevinarstva, a sve uz pokrenute upravne sporove protiv Ministarstva finansija ali i Min. građevine. Jednostavno je u dozvolama moguće slagati da neki investitor ima rešene imovinsko-pravne odnose i dobiti dozvolu, pa čak i potvrdu o prijavi radova. Međutim, ovde odgovornost za uništenje naše imovine posebno ima upravo Ministrarstvo građevine, jer se svi ti podaci proveravaju po službenoj dužnosti.

Hvala Vam na želji da se izborimo u ovoj borbi.

Opet da napišem da je i prethodni kadar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture bio upoznat sa time da postoji problem sa eksproprijacijom, da smo se nadali da će novi ministar reagovati. Niko nije reagovao. Čak ne dobijamo ni izveštaj od republičke građevinske inspekcije.
Upra
Nisam čula za ovaj primer, pokušaću da se infromišem o tom rušenju. Tuga...
Na žalost, mnogo toga javnost i ne zna vezano za gradnju ovog auto-puta, tzv. Moravski koridor. Tema o kojoj sam ovde pisala vezano za zaštićeno arheološko nalazište Lađarište nije izazvala pažnju. Meni je neverovatno da se pređe preko zaštićenog područja trasom auto-puta, gde čak nisu smele da se remete vizure... Ali to su bitne stvari, kako je moguće da se baš tako gazi zakon? Kada vidim kako se radi na ovom sektoru 6, uz sve što mi kao vlasnici uništene imovine prolazimo, ne znam ni šta da napišem... Oni idu silom, upravni sporovi kao da nisu ni pokrenuti.
Sva dokumentacija postoji, Sve se može proveriti, kada su izdate dozvole, kada potvrđeni radovi od Ministarstva građevinarstva, a sve uz pokrenute upravne sporove protiv Ministarstva finansija ali i Min. građevine. Jednostavno je u dozvolama moguće slagati da neki investitor ima rešene imovinsko-pravne odnose i dobiti dozvolu, pa čak i potvrdu o prijavi radova. Međutim, ovde odgovornost za uništenje naše imovine posebno ima upravo Ministrarstvo građevine, jer se svi ti podaci proveravaju po službenoj dužnosti.

Hvala Vam na želji da se izborimo u ovoj borbi.

Opet da napišem da je i prethodni kadar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture bio upoznat sa time da postoji problem sa eksproprijacijom, da smo se nadali da će novi ministar reagovati. Niko nije reagovao. Čak ne dobijamo ni izveštaj od republičke građevinske inspekcije.
upravni spor je zaprqvo pokrenut, govorim o parcelama u selima oko Čačka. Veštaci su izlazili vise puta po zahtjevu suda (znam platio sam), jedini problem je sto Antić i koridori koji je druga strana ne dolaze na ročišta, a sud se pravi mrtav po tom pitanju. U ranijim ovakvim situacijama kada se gradio Milos Veliki putevi Srbije na čelu sa Drobnjakom su izlazili na ročišta i te parcele su ljudima plaćene
 
Сећам се опкладе између Земљаног и Цариграда колики ће бити ПГДС на Моравском. Земљани је рекао преко 5000 а Цариград до 3000 возила дневно. НАжалост обојица више нису на форуму. Гледао сам ПГДС до Ћићевца , Макрешана и Јасике јер само то има за 2023-у. 8000 Ћићевац, 7100 Макрешане и Јасика 6900. Јасно је да ће са отварањем деонице до Врњачке бање ове цифре додатно порасти, са завршетком целог Моравског још , а са завршеком деонице до Пожеге још више. Једноставно ће генеристаи саобраћај. Са евентуалним продужетком ка Котрмонау додатно повећање. Врло брзо ће прећи 10 000.
 
Verovatno sam ja sa ograničenim intelektualnim sposobnostima pa ne razumem zašto je mnogima normalno da put koji sa jedne strane povezuje zapad države, a sa druge strane pretežno jug, da se od Čačka do Kruševca spušta južno, a da od Kruševca drastično promeni smer ka severu pa se onda vraća ponovo južno. Ili da je od Kruševca do Niša bolje ići autoputem (označen plavom bojom), nego magistralnim putem (označen zelenom bojom).
Iz istog razloga kao što većina ljudi iz UE, ČA... koristi deonicu Mrčajevci-Kragujevac-Batočina kada ide na jug Srbije, iako je put duži 25 km... Da se iskoriste sve prednosti auto-puta. Sa puštanjem Moravskog koridora preći će na tu deonicu i skratiti put 45 minuta.
Jednom sam koristio (i nikad više), na nagovor prijatelja s kim smo išli u GR, u odlasku deonicu ČA-KŠ-Đunis-Aleksinac. Naravno da sam se iz GR vratio za ČA preko Batočine.
 
Аутопут се ваљда прави да би преузео што више саобраћаја а не да би био пуст јер ће већина ићи локалним путевима!
Морало је да се спајање уради доста јужније као што каже SerbiX

Koja većina. O čemu pričamo, o par desetina iz KŠ.
 
Слажем се са тобом ,али ниси схватио шта сам хтео рећи, ...небитно,уживај...
 
Сећам се опкладе између Земљаног и Цариграда колики ће бити ПГДС на Моравском. Земљани је рекао преко 5000 а Цариград до 3000 возила дневно. НАжалост обојица више нису на форуму. Гледао сам ПГДС до Ћићевца , Макрешана и Јасике јер само то има за 2023-у. 8000 Ћићевац, 7100 Макрешане и Јасика 6900. Јасно је да ће са отварањем деонице до Врњачке бање ове цифре додатно порасти, са завршетком целог Моравског још , а са завршеком деонице до Пожеге још више. Једноставно ће генеристаи саобраћај. Са евентуалним продужетком ка Котрмонау додатно повећање. Врло брзо ће прећи 10 000.
У јануару 2024. године, односно месечни саобраћај је износио око 10 000 возила. Ако се добро сећам да је неко из Путева то изјавио, а Крушевачка телевизија пренела
 
Vrh