Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Odavno je moglo biti pusteno do Ks-Zapada, ali onda ne bi na otvaranju mogli reci kako je zavrseno od Makresana do Koseva, nego samo od Jasike do Koseva.
 
Могло је одавно и до Кошева бити пуштено, али лепше им је да пред изборе објасне како су са нашим парама направили најскупљи пут у равници по км, који ћемо МИ генерацијама отплаћивати. Уз пут су мало и себи са потока скренули 2/3 бар! Да знају због чега су све газили под собом...
 
Koliko košta izgradnja ovog autoputa od 112 km? Koliko sam shvatio, Srbija se zadužila 1.600.000.000 evra za izgradnju istog (za sada). To bi značilo cenu od nekih 14 miliona evra po kilometru? (Ovo su samo krediti, bez "naših" para)

Koliko vidim, Srbija je uzela sledeće kredite:

- JPMorgan - 800 miliona evra. Ovaj kredit je osigurao UK Export Finance (2021) i MIGA (Svetska banka) (2022)
- JPMorgan i udružene banke (CaixaBank, S.A., Banco Santander, S.A., UBS Switzerland AG, Credit Agricole Corporate and Investment Bank, i Raiffeisen Bank International AG) - dodatnih 100 miliona evra, osigurala MIGA (Svetska banka) (2023)
- Novih 700 miliona evra u Novembru 2023

Zašto je došlo do ovog neplaniranog kredita u 2023. godini? Nemoguće je da nisu znali sve što znaju danas pre dve godine?
 
Koliko košta izgradnja ovog autoputa od 112 km? Koliko sam shvatio, Srbija se zadužila 1.600.000.000 evra za izgradnju istog (za sada). To bi značilo cenu od nekih 14 miliona evra po kilometru? (Ovo su samo krediti, bez "naših" para)

Koliko vidim, Srbija je uzela sledeće kredite:

- JPMorgan - 800 miliona evra. Ovaj kredit je osigurao UK Export Finance (2021) i MIGA (Svetska banka) (2022)
- JPMorgan i udružene banke (CaixaBank, S.A., Banco Santander, S.A., UBS Switzerland AG, Credit Agricole Corporate and Investment Bank, i Raiffeisen Bank International AG) - dodatnih 100 miliona evra, osigurala MIGA (Svetska banka) (2023)
- Novih 700 miliona evra u Novembru 2023

Zašto je došlo do ovog neplaniranog kredita u 2023. godini? Nemoguće je da nisu znali sve što znaju danas pre dve godine?
A jos nam nisu isplatili eksproprijaciju, a kad ce, ne zna se
 
Pojate Makresane 16.8km otvoreno. Makresane Kosevi 11.2km izgradjeno spremno za otvaranje.
Zaista mi se gadi kad vlast glorofilise svoja dostignuca, ali I vi treba da budete objektivni. Nije da je bas dva km. Iskreno ovu vlast mozete kritikovati za sta god hocete, ali da nam Aco nije opsednut infrastrukturom, tu ga zaista ne mozete kritikovati. Ove godine 7km na obilaznici, Ruma Sabas 22km, 30km ka Krusevcu, pa 13 ka Valjevu. Svestan sam svih kasnjenja, ali sam I svestan vasih zabluda da mislite da tamo na nekom zapadu nema kasnjenja I korupcije. Mogli bi danima diskutovati na koje mi se sve stvari gadi sta se sve grozno radi po zemlji Srbiji, uzas rezima i njihovih maskiranih prebijaca, ali u infrastrukturu se ulaze po meni cak mnogo iznad mogucnosti. Druga je stvar jeli to dobro ili nije I kako ce se isplacivati, ko ce vracati, ali mi moramo nadoknaditi ogroman zaostatak nakupljen decenijama pod komunizmom, osvetom zapada zbog proruske srbije ratovima 90tih itd.
Nego sta nam se desava sa Radom Carapanom?
Ma nije problem sto je opsednut infrastrukturom, problem je sto je opsednut ino zajmovima. Realno da 112 km kosta 1.6 mioEura je ipak mnogo
I kao sto negde prokomentarisah, jos nam nisu isplatili eksproprisanu zamlju, i ko zna kada ce
Vidim da ste preskocili deo auto puta Pakovrace Pozega, e to ce tek da kasni
 
Очигледно је да су ресурсе преместили овде, до краја следеће године може бити готово до Трстеника ако буду радили као задњих месеци до Кошева!
 
Ma nije problem sto je opsednut infrastrukturom, problem je sto je opsednut ino zajmovima. Realno da 112 km kosta 1.6 mioEura je ipak mnogo
I kao sto negde prokomentarisah, jos nam nisu isplatili eksproprisanu zamlju, i ko zna kada ce
Vidim da ste preskocili deo auto puta Pakovrace Pozega, e to ce tek da kasni
Pakovrace Pozega kasni vec sada dve godine, to se zna, ne mora da se naglasava.
 
Колико ја знам не постоји ниједна саобраћајница од последње окупације земље да је изграђена у року који су сами поставили. Баш ниједна, ако неко зна нека ме просветли!
 
Колико ја знам не постоји ниједна саобраћајница од последње окупације земље да је изграђена у року који су сами поставили. Баш ниједна, ако неко зна нека ме просветли!
Мислим да је Обреновац- Сурчин у року !
 
Колико ја знам не постоји ниједна саобраћајница од последње окупације земље да је изграђена у року који су сами поставили. Баш ниједна, ако неко зна нека ме просветли!
A8 Ruma-Šabac npr,
No, ukoliko nisu naplaćeni penali, svaki projekat je izveden u roku. Po Ugovoru svaki Izvođač ima pravo na produžetak roka...da se ne ponavljam.
 
Screenshot_20231204_145157.jpg

Snimljeno je, bice postavljeno na youtube veceras ili sutra ujutru. Otvaranje je 6. ili 7.
 
A8 Ruma-Šabac npr,
No, ukoliko nisu naplaćeni penali, svaki projekat je izveden u roku. Po Ugovoru svaki Izvođač ima pravo na produžetak roka...da se ne ponavljam.
Podsetimo, predsednik Aleksandar Vučić najavljivao je da će auto-put Ruma-Šabac biti završen do kraja 2022. godine. To se nije dogodilo, kako je pisao Istinomer. Umesto toga, bivši ministar saobraćaja Tomislav Momirović u septembru prošle godine najavio da je cilj da se auto-put Ruma-Šabac završi do septembra 2023. godine, dok je nekoliko meseci ranije dao rok da se brza saobraćajnica Šabac-Loznica završi do septembra 2024. godine.
 
A8 Ruma-Šabac npr,
No, ukoliko nisu naplaćeni penali, svaki projekat je izveden u roku. Po Ugovoru svaki Izvođač ima pravo na produžetak roka...da se ne ponavljam.
Da, po tajnim ugovorima sa još tajnijim kauzulama, finansiranim još tajnijim kreditima
ili kako bi prost narod rekao "investicije"
 
Dve kolovozne trake, 2+2?
Zar nije bila priča da će biti običan put 1+1?
 
U planu je da budu 2+2 kolovozne trake čitavom tom saobraćajnicom, tj. obilaznicom oko Kruševca. Za sada se rade po jedna za svaki smer, a nekada (čitaj nikada) će se raditi proširenje za još dve trake. Ako bi sada želeli da budu 4 kolovozne trake, onda bi morao da se gradi još jedan most na Rasini za još dve trake.
 
Vrh