Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Kako misliš da na Kš Zapad naplatiš nekome nešto ko se se na toj rampi nije ni isključio već nastavio pravo ka Koševima.

Cilj privremene rampe je mobilnost i lako premeštanje a ovde su izgubili 2 meseca u izgradnji i opremanju pa da prave još jednu takvu kod Trstenika stvarno ne bi imalo smisla.
Razumem da nerazumes.
1. Naprave do Trstenika autoput, bocnu rampu Kosevi , Katrga i Trstenik.
2. Na pustanju se ukida ceona rampa Kosevi al se nepusta odma Kosevi bocna dok se nepremeste kucice rampa i ostala skalamerija( neverujem da je to vise od nedelju dana.
3. ko hoce za Koseve iskljucuje se na Kv Zapad(pa nije Kosevi centar sveta da saceka nedelju dana.
4. I nemora da se prebacuje na Kosevejos koliko petlji ima od Trstenika do Cacka.
 
Sad je malo jasnije šta si hteo reći ali i dalje brkaš termine.

Posle bočne Koševi dolazi Drenova pa Trstenik.

Nema potrebe da se ništa čeka sa novom bočnom Koševi jer ima još 50tak traka da se uradi pa ima i gotovih kabina da se odmah opreme sve bočne rampe.

Hipotetički do Trstenika bi moglo biti gotovo već do proleća ili leta i to nije problem ali to znači da smo pukli jednu lepu svotu novca za 6 meseci rada i pitanje da li se investicija isplati.

Na dalje ostaje problem šta sa delom Preljina,Katrga,Adrani,Kamidžora,Vrba i Banja.

Logičnije je bilo da se posle KŠ zapad doprojektovao jedan parking i iskoristio jedan parking pre ili posle Adrana gde bi se po uzoru na sadasnju Obrenovačku rampu bocno napravile po dve rampe.

Šta bi se time dobilo?

Pošto bi to bila devijacija preko parkinga ne bi moralo da se rade ovi skupi naletni stubovi jer ni na Obrenovcu nisu uradjeni.

Trup puta bi bio slobodan za izgradnju i pošto bi ta deonica izmedju Kraljeva i Trstenika bila poslednja završena ne bi bilo ni gubitka od nenaplaćene putarine a ionako se gradjani voze 3 meseca kad se neka deonica pusti džabe.

Danom puštanja kompletnog autoputa kada bi sve stanice od Preljine do Pojata bile završene samo bi se sklonili čunjevi kod devijacija i saobraćaj propustio trasom a parkinzi lako zaravnjali i privedeni nameni kako je to uost6bilo planirano kod Obrenovca kad se završi čeona Jakovo.
Ali Meita i Čučko su izdejstvovali da privremeno rešenje ostane stalno.
 
Ima li neko informaciju sta se desava kod Pojata? Kad ce napraviti naplatnu pune sirine?
 
Radovi kod Kraljeva:
Kraljevo.PNG
 
Danas Sićve izjavio da je plan da se do kraja 24te poveze Trstenik i V.Banja i sa druge strane Prelljina i Adrani i da bi onda do kraja 25te ostalo da se spoji i kako rece, da se urade " dve petlje, Vrba i Počekovina" i da se kompletira Moravski autoput.
 
Možeš li da podeliš link izjave, ako postoji?
Trasa autoputa uopšte ne prolazi kroz Počekovinu, možda je mislio na Podunavce?
 
Pa sasvim je realno do kraja sledece godine da se pusti do Vrnjacke Banje. Da se ubrzaju malo oko mosta kod Grabovca, jedino ako ne bude problema sa ekspropriacijom kod Banje, ne znam kakva je tu situacija.
 
Danas Sićve izjavio da je plan da se do kraja 24te poveze Trstenik i V.Banja i sa druge strane Prelljina i Adrani i da bi onda do kraja 25te ostalo da se spoji i kako rece, da se urade " dve petlje, Vrba i Počekovina" i da se kompletira Moravski autoput.
Proste je neverovatno kako nenormalnost kod nas postane neophodnost! Umesto da se zavrsava sto pre deo od Preljine do Adrana koji bi doneo najveci novac i najlaksi je, dolazimo do toga da usled namernih ili nenamernih miniranja oko Preljine, jedino je logicno da se nastavi ka Trsteniku i VB, a to po malo montira i „Fugomal”.
 
Možeš li da podeliš link izjave, ako postoji?
Trasa autoputa uopšte ne prolazi kroz Počekovinu, možda je mislio na Podunavce?
Gostovao je na TV Tanjug negde oko 19:30, naleteo sam slucajno.
Ako imas mogucnost pogledaj. Vratio sam unazad i ponovo pogledao- rekao je Počekovina, a sta je mislio (slagao😀) ne znam.
Okacio sam vest ponajvise jer je bilo rasprave oko bocnih i čeonih rampi...
Proste je neverovatno kako nenormalnost kod nas postane neophodnost! Umesto da se zavrsava sto pre deo od Preljine do Adrana koji bi doneo najveci novac i najlaksi je, dolazimo do toga da usled namernih ili nenamernih miniranja oko Preljine, jedino je logicno da se nastavi ka Trsteniku i VB, a to po malo montira i „Fugomal”.
Ako se ne varam inicijalno je bilo planirano Preljina Adrani u 24toj (sad dal krajem ili ne), ceo Moravski 25te.
S tim sto je ovo do Koševa trebalo do marta ove- kasni 8-9meseci...
 
Poslednja izmena:
Као што смо схватили пре месец дана очигледно је да се ради према Трстенику, а могуће и до Врњачке бање и да буде завршено следеће године, сви мостви су или готови или при крају! Једини већи радови су петље: Како нема девијација и имају отворену трасу и завршену експропријацију ако наставе са овом динамиком до Трстеника сигурно стижу следеће године а можда и до Врњачке бање. Јако ми је жао што су радови од Прељине до Адрана практично у блокади то је најоптерећенија деоница али по ко зна који пут назови држава је заказала!
 
Ja sam vam rekao kada se pusta do Koseva 07.12. Ne znam zasto se vise neko pita.
Meni je bilo samo čudno da nije subota, voli AV subotom da budu svi kućama da gledaju celodnevni program, ali on ima svaki dan celodnevni program poslednjih meseci.

Sad pokušavam da ocenim kad će da puste Lajkovac - Divci, koje je isto gotovo pre izbora.
 
A шта је конкретно проблем од Прељине до Адрана? Колико видим, све је трасирано.

Иначе од 17.11. у 7ч до 5.12. у 16ч је на снази потпуна обустава у Адранима преко моста преко Мусине реке. У петак сам буквално пола сата после затварања изашао са аутопута у Прељини ка Краљеву. Уместо да одмах у Прељини за Краљево преусмеравају на пут 179 Чачак - Краљево, којим је само 4 км дуже него магистралом преко Мрчајеваца и Адрана, они тек у Мрчајевцима преусмеравају на пут 182 на Кнић, па на пут 24 преко Груже около наоколо, што је 40 км дуже. Занимљиво да је на радију било вести о стању на путевима, а о овоме ни реч, ни у петак, ни у суботу.
 
Pod uslovom da Behtel-Enka nastavi sa ovakvim tempom radova, vrlo moguće je da:

Krajem 2024 godine - puštanje petlje Trstenik (povezivanje Trstenika na Moravski koridor)
Proleće 2025 godine - puštanje petlje Vrnjačka Banja
Sredina ili jesen 2025 - puštanje petlje Adrani (povezivanje Kraljeva na Moravski koridor)
Sredina ili jesen 2026 - završetak Moravskog koridora spajanjem Kraljeva i Vrnjačke Banje
 
Vrh