Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Pozajmište? Šta, pesak i šljunak se pozajme pa se vrate kada se autoput završi?
Šta se planira ovde? Kružni tok sigurno neće ostati. Planira se neki nadputnjak?
c9a164f9a0b086c2c8d56caa52a9b29a.jpg
 
Не знам шта бих паметно рекао, разних чуда има у овој земљи!
 
Za mene je najveće čudo da je ovo počelu uopšte da se gradi...
 
Нема одавно снимка са Моравског, има ли неко информације како напредује ?
 
Na satelitu nekako stalo nakon SSC videa "Veliki napredak radova kod Kraljeva" pre par sedmica (možda sad treba video Veliki zastoj radova?) . Sad i nije tako veliki, kad u mestu čami čekajući nedeljama, a ni da koju stotinu metara trasiranja nastavi ka Preljini :( Tako da nadam se nekom daljem napretku, al ovog puta ne mora Velikom pa da ga opet ureknemo. Kad urade, kažemo svaka čast, a do tad realno i oprezno, znamo s kojim Simama Poštenjačinama imamo posla
 
Pejzazi na buducoj trasi u okolini Trstenika
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=h3Wb4I9hn9o[/youtube]
 
Šteta što serija koja je upravo tu snimana "Selo gori a baba se češlja" nema nastavak. Autoput bi mogao biti povod mnogih zapleta.
 
Zapleteno je nama sve i previše, čak i bez tih zapleta i peripetija. Rasplet nama treba, rasplet!
 
Треба нам и добар видео, да погледамо напредак! Ваљда ће Небодерко ускоро снимити! Пре зиме, бар кош један.
 
Bio sam u istocnoj Srbiji pre koju nedelju. Od Paracina ka Zajecaru put stvarno odlican. Kao i autoput do tog iskljucenja. Ono sto me sokiralo je to da kad se sidje sa te magistrale, vidi se kakva je situacija bila ranije verovatno i na tom putu. Skrenuo sam ka Zlotu po neki sir. Uglavnom, dugo u zivotu nisam video put u takvom stanju. Ako sr putem moze i nazvati. Ali je lepo sto su uradjeni putevi od Zlota ka drugim selima a i taj sto je katastrofa se radi ali od Zlota ka magistrali sto me obradovalo. Isto je i put ka Rtnju lep, nista posebno ali nov asfalt.
 
Na citavom ovom Moravskom koridoru naj nepropusnija tacka na magistrali je ustvari prolazak kroz samo Kraljevo. Sva druga veca mesta su kako tako resena i Banja i Trstenik, a pogotovo Krusevac. Medjutim ahilova peta je bila Kraljevo, bez obzira sto se znacajan procenat saobracaja krece dalje u drugom pravcu Ibarskom ka Raskoj.
Sve ovo pisem radi paralele sa Cackom i Preljinom, jer vidim gotovo identican problem u Adranima /doduse isto privremeno i nadam se i krace nego u Preljini/.
Sta zelim reci? Kao sto je AP do Preljine generisao veliko povecanje u prometu i zagusenja i na NS u Preljini isto tako vidim gresku zasto ova deonica ka Kraljevu nije planirana da zavrsi negde neposredno iza Kraljeva, vec u Adranima ispred Kraljeva. Naravno da sam svestan da je da je na Preljini bio do sada i da ce biti i u buduce mnogo veci promet nego sto ce biti u Adranima za to privremeno vreme dok ce imati tu privremenu ceonu funkciju NS. A dalje prolazak kroz Kraljevo ce biti mnogo teza misija nego prolazak kroz Cacak koji je i do sada imao kakvu takvu juznu obilaznicu u funkciji, za kojom Kraljevo vapi i gusice se dok ne prodje AP sa severne strane grada.
Da nije sve mracno evo i jedna lepa vest. Pre dve godine dolazilo folklorno drustvo iz Kraljeva ovde u Australiju, pa sam bio ugostio sa decom njih troje kod mene. E sad mi jedan taj decko javi da mu rodjak vozi kamion tu na trasi sto prave i kaze mu da je sa tim kamionom stigao sa trasom /servisni put/ do vrha Z Morave do usca Cemernice u Moravu, da trasa se probija, a da je servisni put dosao do krajnje zapadne tacke gde se krece ka Severu tj ka Katovcu i Preljini. Rekao je da ih bas forsiraju, ali i da su najveci problem uz kisu, ne zavrsena ekspropriacija.
 
Čini mi se da su Kinezi na Preljina-Pakovraće i Ameri ovde na Pojate-Kruševac u slično vreme krenuli grade, da je u slično vreme završena eksproprijacija, i Kinezi su ih razbili, ovi sad mnogo zaostaju, neki mostovi još imaju samo stubove, ne nazire se početak asfaltiranja itd, neuporedivo sa Preljina-Požega koji je već pola asfaltiran. Da ne pričamo ko je ekonomski jači da finansira gradnju više autoputeva u Srbiji, čini mi se da je ovo i širi pokazatelj trenutnih odnosa ekonomskih snaga u svetu.
 
Са једне стране си у праву, са друге кинези ће направити 11 км, а остало ће бити готово кад и овде 60 км. Опет кинези имају два велика тунела, овде има много мостова вијадукта и петљи. Мртва трка по мени!
 
Earthmoving uz duzno postovanje milim da gresis, ovi od krusevca do pojata rade i na koritu morave, trasa je teza a i duza plus ameri rade koliko vidim kad prodjem kroz adrane bas intezivno i ovaj deo ka preljini
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VSFsqQ63tYA[/youtube]
 
Pa jeste od Pojata do pocetka Kš obilaznice (jer posle je druga prica, vec ima jedna traka autoputa gotova) duže možda 5 km, ali vamo ima tunel, pa zatim uporedba petlji... nije to prevelika razlika, ali ajd nek bude da je Amerima teze, pa ako Kinezi puste u decembru-januaru, onda bi ovi da bi bili u istoj ravni sa njima trebali koji mesec kasnije. Ova druga deonica od Kraljeva je druga prica, kasnije poceta itd, i nju nisam ovde poredio, ali i Kinezi imaju jos mnogo vise drugih projekata: Lajkovac-Valjevo, Surcin-NBg, Bg obilaznica, od skora Fruskogorski tunel, Pozarevac-Golubac... pa mi i tu deluje da šišaju Amere kad imaju para da finansiraju tolko više projekata. EU totalni bankrot, ne znam dal ista od infrastrukture trenutno u Srb i po kreditima finansira, mada su komsijama dost besplatno izgradili. Isli su na to da svojima dignu imidz naspram nas, zbog politike, ali su nas Kinezi spasili i uleteli sa svojom pricom da Evropi pokazu kako ce izgledati zemlja koja saradjuje sa njima, kao 22. vek po autoputevima kad se svi njihovi projekti zavrse, jer moze se tu od njih ocekivati jos dosta poput Bg obilaznica Bubanj Potok- Pancevo, Bg-Zr-Ns, Pozega-Boljare, brza pruga... a za Amere sa sleepy Joe bih se iznenadio da udju u neku novu infarstrukturnu investiciju u Srbiji.
 
Snimak obilaznice oko Krusevca i jako lep pregled iz drona na mostu u Makresanima https://youtu.be/VSFsqQ63tYA evidentan napredak na betonskim stubovima sa tendencijom da budu spremni za nanosenje greda odmah po zavrsetku istih na nizvodnom mostu.
 
Моравски се одлично ради, пријатно сам изненађен, верујем да ће бити и приближно у року изграђен!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898652#p898652:38fj8u8x je napisao(la):
biciklista » Ned Nov 14, 2021 5:55 pm[/url]":38fj8u8x]Ima li neka sveža slika sa satelita ove deonice ?

Uglavnom je bilo oblačno prethodnih dana i ne vidi se lepo trasa na snimcima.
Ukoliko u utorak bude vedro postaviću sveže snimke satelita.
 
Vrh