Pa jeste od Pojata do pocetka Kš obilaznice (jer posle je druga prica, vec ima jedna traka autoputa gotova) duže možda 5 km, ali vamo ima tunel, pa zatim uporedba petlji... nije to prevelika razlika, ali ajd nek bude da je Amerima teze, pa ako Kinezi puste u decembru-januaru, onda bi ovi da bi bili u istoj ravni sa njima trebali koji mesec kasnije. Ova druga deonica od Kraljeva je druga prica, kasnije poceta itd, i nju nisam ovde poredio, ali i Kinezi imaju jos mnogo vise drugih projekata: Lajkovac-Valjevo, Surcin-NBg, Bg obilaznica, od skora Fruskogorski tunel, Pozarevac-Golubac... pa mi i tu deluje da šišaju Amere kad imaju para da finansiraju tolko više projekata. EU totalni bankrot, ne znam dal ista od infrastrukture trenutno u Srb i po kreditima finansira, mada su komsijama dost besplatno izgradili. Isli su na to da svojima dignu imidz naspram nas, zbog politike, ali su nas Kinezi spasili i uleteli sa svojom pricom da Evropi pokazu kako ce izgledati zemlja koja saradjuje sa njima, kao 22. vek po autoputevima kad se svi njihovi projekti zavrse, jer moze se tu od njih ocekivati jos dosta poput Bg obilaznica Bubanj Potok- Pancevo, Bg-Zr-Ns, Pozega-Boljare, brza pruga... a za Amere sa sleepy Joe bih se iznenadio da udju u neku novu infarstrukturnu investiciju u Srbiji.