Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Trebalo bi da je rešen problem sa restoranom Evropa koji bi se po planu nove petlje ukidao.
Prosledili smo Vlasnika restorana kod Antića i on je jutros obišao restoran sa njim.
Vlasnik mi je rekao da će se naći rešenje(ili izmena projekta ili nova lokacija restorana).
 
Taj restoran ne bi smeo ni da ima dozvolu za rad sa strane autoputa. Jedino ukljucenje na autoput gde sam video da se mora smanjivati brzina i paziti na svoju bezvednost od parkiranih kamiona.
 
NOVA LOKACIJA ZAPADNIJE, PRE DENIVELACIONE RASKRSNICE A1/A5

9.juna, na str. 128, dat je mogući, možda i najfunkcionalniji, predlog, i grafički prikaz, dislokacije restorana i parkinga, odnosno preseljenja istih negde na adekvatnu, bezbedonosnu poziciju, zapadnije, tj. pre postojeće, i nove denivelavione raskrsnice jer bi, na taj način, njihove usluge mogle da budu dostupne i vozilima koja se kasnije odvajaju Moravskim koridorom, u pravcu Kruševca, a ne samo onima koja nastavljaju postojećim A1 ka Nišu, što je, opet, u funkciji većeg profita.

To bi, ujedno, bila i dobra pozicija za novu benzinsku pumpu, pa i eventualno novi motel, praktično jedno novo, kompletno, infrastrukturno opremljeno odmorište, sa svim pratećim i uslužnim sadržajima.

Videti prilog od 9.juna.

Pogledajte prilog 164255
NOVA LOKACIJA PARKIRALIŠTA I NOVE BENZINSKE PUMPE

S obzirom na, izgleda, konačan izbor nove denivelacione raskrsnice T forme, o čemu je već pisano, i dat predlog pomeranja postojećeg parkinga istočnije (videti prilog od 16. aprila, strana 110), mišljenje je da novi parking ima veći efekat ako se pozicionira zapadnije, odnosno pre izlivne rampe sa A1 na A5, gledano iz pravca Bg ka Nišu, s obzirom da bi bio u funkciji korisnika koji nastavljaju dalje ka Nišu, ali i onih koji se odvajaju na A5.

Takođe, pošto se postojeća benzinska pumpa ukida, ili ostavlja za lokalne potrebe, da se ne bi ugrožavala egzistencija zaposlenih, ali i interes poslodavca zbog smanjenog obima prometa, eto prilike, čak mnogo povoljnije, da se uz novi parking pozicionira i nova benzinska pumpa, a možda i motel.

Inače, i dalje postoji nada da će se naći rešenje za izlaz/ulaz petlju Pojate, da ista ostane, odnosno sada bude locirana nešto pre, tj koristeći postojeću magistralu kao ulaz/izlaz pre uliva iste u A5 (iz pravca KŠ), odnosno, sa druge strane proširenje, posle lokalnog nadvožnjaka, za izlaz/ulaz u pravcu KŠ (videti prilog od 11.februara, strana88)

Pojate, ovim kapitalnim projektom, kao uostalom i sva naselja gde koliko toliko uslovi postoje, treba da se još više izdigne, a ne da privredno i demografski odumire.
Imajući u vidu i bizinu najvećeg arheološkog, a planiranog kao turistička destinacija, neolitskog parka ovog dela Evrope - Drenovac, tim pre. www.rts.rs/lat/magazin/nauka/4045372/arheoloski-lokalitet-drenovac-krije-neolitski-megalopolis.html

Nekako se teško mire činjenice da se sa jedne strane ruinira nešto što je decenijama stvarano, i što tek ima perspektivu da se snažno razvije, a znamo kako je teško i kojiko dugo traje van Beograda da se nešto napraviti, a sa druge strane gradi se petlja na novu industrijsku zonu, tamo gde iste nema, tj. tek je u planu da se jednom gradi, a ni pristupni put još ne postoji. Naravno, to se takođe podržava, kako u Kruševcu, tako u Varvarinu/Ćičevcu, jer sve ima svoju svrhu, ali i Pojate ne treba da se zapostavlja. Na obodu je naše jedine, i najvažnije panevropske saobraćajnice.
 
Спуштена прва греда на мосту, има логике да пробају завршити до Врњачке бање ове године, посебно јер од Прељине радови стоје и даље! Могу преусмерити људство и механизацију на ову страну...
 
Čekaj, kažeš da svi ovi radnici kojih nema na delu od Preljine do Adrana pređu na deo od Trstenika do Vrnjačke i pomognu svim ovim drugim radnicima kojih nema ni na tom delu?
Što bi naš narod rek'o "presipanje iz šupljeg u prazno"!!!
Pa to je nekako i logično da tako rade, e sad to je moje mišljenje i tako bi bilo u teoriji

U praksi ne znam da li je izvodljivo i isplativo zbog ljudstva (da li ima dovoljno mesta za taj broj radnika) i mehanizacije (da li se isplati šetati mašine tamo-vamo)
 
Има доста механизације која је паркирана, а свакако је неко вози....
Dosta mehanizacije su dovukli u Kraljevo, pored puta moze da se vidi 30 sto kamiona sto bagera stoji vec mesec dana. Sto se radnika tice od 20og janura smanjili su broj radnika na koridoru za oko 500. Informacija sa terena. Narod se buni oni nece na silu da rade, ne zure imaju debeo alibi
 
Pada mi na pamet kada vidim ovaj video, verovatno će biti neka opcija puštanja petlje KŠ-istok do raskrsnice sa bivšim Jastrepcem, pa onda postojećom ulicom do pružnog prelaza, pa na ulicu Save Miloševića. Ovako nekako (crvena linija)
1706779939582.png
 
Шта се дешава са експропријацијом на том делу? Ових пар кућа на траси, дим иде из димњака, сређени кровови и дворишта...
 
Vrh