Pogledajte prilog 164255
NOVA LOKACIJA PARKIRALIŠTA I NOVE BENZINSKE PUMPE
S obzirom na, izgleda, konačan izbor nove denivelacione raskrsnice T forme, o čemu je već pisano, i dat predlog pomeranja postojećeg parkinga istočnije (videti prilog od 16. aprila, strana 110), mišljenje je da novi parking ima veći efekat ako se pozicionira zapadnije, odnosno pre izlivne rampe sa A1 na A5, gledano iz pravca Bg ka Nišu, s obzirom da bi bio u funkciji korisnika koji nastavljaju dalje ka Nišu, ali i onih koji se odvajaju na A5.
Takođe, pošto se postojeća benzinska pumpa ukida, ili ostavlja za lokalne potrebe, da se ne bi ugrožavala egzistencija zaposlenih, ali i interes poslodavca zbog smanjenog obima prometa, eto prilike, čak mnogo povoljnije, da se uz novi parking pozicionira i nova benzinska pumpa, a možda i motel.
Inače, i dalje postoji nada da će se naći rešenje za izlaz/ulaz petlju Pojate, da ista ostane, odnosno sada bude locirana nešto pre, tj koristeći postojeću magistralu kao ulaz/izlaz pre uliva iste u A5 (iz pravca KŠ), odnosno, sa druge strane proširenje, posle lokalnog nadvožnjaka, za izlaz/ulaz u pravcu KŠ (videti prilog od 11.februara, strana88)
Pojate, ovim kapitalnim projektom, kao uostalom i sva naselja gde koliko toliko uslovi postoje, treba da se još više izdigne, a ne da privredno i demografski odumire.
Imajući u vidu i bizinu najvećeg arheološkog, a planiranog kao turistička destinacija, neolitskog parka ovog dela Evrope - Drenovac, tim pre.
www.rts.rs/lat/magazin/nauka/4045372/arheoloski-lokalitet-drenovac-krije-neolitski-megalopolis.html
Nekako se teško mire činjenice da se sa jedne strane ruinira nešto što je decenijama stvarano, i što tek ima perspektivu da se snažno razvije, a znamo kako je teško i kojiko dugo traje van Beograda da se nešto napraviti, a sa druge strane gradi se petlja na novu industrijsku zonu, tamo gde iste nema, tj. tek je u planu da se jednom gradi, a ni pristupni put još ne postoji. Naravno, to se takođe podržava, kako u Kruševcu, tako u Varvarinu/Ćičevcu, jer sve ima svoju svrhu, ali i Pojate ne treba da se zapostavlja. Na obodu je naše jedine, i najvažnije panevropske saobraćajnice.