Pretpostavljam da nece biti naplata od prvog dana vec promo period. a treba ukloniti i onu u Pojatama?Koliko je vremena potrebno za opremanje naplatnih stanica?
Danas je Vesić najavio u sklopu gostovanja na Tanjug televiziji da će sledeće godine biti završeni radovi na deonicama Preljina - Adrani i Koševi - Trstenik. To će, ako se ostvari biti odličan rezultat, jer to znači da nam onda ostaje da sačekamo samo oko 45 km u 2025, a da će približno toliko biti otvoreno sledeće godine, neračunajući i 30-ak između Pojata - Makrešana - Koševa u ovoj.
Danas je Vesić najavio u sklopu gostovanja na Tanjug televiziji da će sledeće godine biti završeni radovi na deonicama Preljina - Adrani i Koševi - Trstenik. To će, ako se ostvari biti odličan rezultat, jer to znači da nam onda ostaje da sačekamo samo oko 45 km u 2025, a da će približno toliko biti otvoreno sledeće godine, neračunajući i 30-ak između Pojata - Makrešana - Koševa u ovoj.
Pa ako su pustili da kamioni špartaju kroz Kruševac nakon plavljenja sela Koševi, neće im biti veliki problem i da to urade u Trsteniku, s tim da bi u takvoj situaciji TS bolje prošao: sav saobraćaj bi u malom procentu prolazio kroz gradske ulice gde zapravo niko i ne živi, tj nema stambenih jedinica, nakon čega bi se uključili na magistralni put Kruševac-Kraljevo. Saglasan sam da bi bila velika greška, ali ovim delom već prolaze kamioni koji voze kamen za izgradnju AP, tako da, manje bi bilo zlo u odnosu na teretni saobraćaj po Kruševcu što je bioAko se pusti do Trstenika to je katastrofalna greška. Sav saobraćaj se onda uliva u mali Trstenik. Logičnoje je da se izgradi do petlje Vrnjci i pusti u saobraćaj.