Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Koliko je vremena potrebno za opremanje naplatnih stanica?
 
Stvarno neverovatno kako rade ovaj autoput. Prosto covek da ne poveruje. Plus prolazi kroz bas fotogencine krajeve.
 
Još jedan EPN

20231015_102213.jpg


#EvidentnoPajkiNadzor
 
Danas je Vesić najavio u sklopu gostovanja na Tanjug televiziji da će sledeće godine biti završeni radovi na deonicama Preljina - Adrani i Koševi - Trstenik. To će, ako se ostvari biti odličan rezultat, jer to znači da nam onda ostaje da sačekamo samo oko 45 km u 2025, a da će približno toliko biti otvoreno sledeće godine, neračunajući i 30-ak između Pojata - Makrešana - Koševa u ovoj.
 
Postavljena je horizontalna signalizacija od kružnog toka u Koševima do privremene naplatne rampe.
Oko 13h su skidali privremenu horizontalnu signalizaciju od devijacije kod naplatne.

Verovatno možemo uskoro da očekujemo da prebace saobraćaj kroz naplatnu kako bi mogli da završe postavljanje rizle i asfalta u blizini prve naplatne kućice (prva s leva) koja se nalazi u liniji suprotnog smera na autoputu.
 
Danas je Vesić najavio u sklopu gostovanja na Tanjug televiziji da će sledeće godine biti završeni radovi na deonicama Preljina - Adrani i Koševi - Trstenik. To će, ako se ostvari biti odličan rezultat, jer to znači da nam onda ostaje da sačekamo samo oko 45 km u 2025, a da će približno toliko biti otvoreno sledeće godine, neračunajući i 30-ak između Pojata - Makrešana - Koševa u ovoj.

Skroz realno, ako ne smanje broj ljudi i mehanizacije. Samo ne znam da li tu racuna da se do tad uradi i petlja Kosevi koja se, koliko sam shvatio, tek projektuje...
 
Danas je Vesić najavio u sklopu gostovanja na Tanjug televiziji da će sledeće godine biti završeni radovi na deonicama Preljina - Adrani i Koševi - Trstenik. To će, ako se ostvari biti odličan rezultat, jer to znači da nam onda ostaje da sačekamo samo oko 45 km u 2025, a da će približno toliko biti otvoreno sledeće godine, neračunajući i 30-ak između Pojata - Makrešana - Koševa u ovoj.

Ako se završi Trstenik - Koševi i Adrani - Preljina u 2024. onda ostaje tačno 33km i 404m za 2025. 😀
 
Ako se pusti do Trstenika to je katastrofalna greška. Sav saobraćaj se onda uliva u mali Trstenik. Logičnoje je da se izgradi do petlje Vrnjci i pusti u saobraćaj.
Pa ako su pustili da kamioni špartaju kroz Kruševac nakon plavljenja sela Koševi, neće im biti veliki problem i da to urade u Trsteniku, s tim da bi u takvoj situaciji TS bolje prošao: sav saobraćaj bi u malom procentu prolazio kroz gradske ulice gde zapravo niko i ne živi, tj nema stambenih jedinica, nakon čega bi se uključili na magistralni put Kruševac-Kraljevo. Saglasan sam da bi bila velika greška, ali ovim delom već prolaze kamioni koji voze kamen za izgradnju AP, tako da, manje bi bilo zlo u odnosu na teretni saobraćaj po Kruševcu što je bio

1697443536660.png
 
Za projekat Moravskog koridora Srbija za sada ima dva potvrđena kredita, jedan od 431,7 miliona evra, a drugi u iznosu do 500 miliona evra.

Nova ekonomija piše da je pred poslanicima u Skupštini Srbije sada i predlog za treći ugovor o kreditu – u iznosu do 700 miliona evra.
 
Prvi ugovor kreditu za projekat Moravskog koridora Narodne skupština je potvrdila 2021. godine kredit u iznosu od 431,7 miliona evra.

Iz tog zajma je do 31. jula ove godine povučeno 376,2 miliona evra.

Drugi ugovor o kreditu, potvrđen početkom 2022. godine, iznosio je 400 miliona evra, ali je Narodna Skupština ovog leta potvrdila izmene i dopune tog ugovora, pa je iznos kredita povećan na 500 miliona evra.

Od ukupno 500 miliona evra kredita, do 31. jula je povučeno 374,7 miliona evra.

Za Moravski koridor, Srbija planira da uzme i treći kredit u iznosu do 700 miliona.
 
Vrh