
Antić: Moravski koridor od Vrnjačke Banje do Vrbe biće završen u novembru, deonica Preljina-Adrani u maju
Antić: Moravski koridor od Vrnjačke Banje do Vrbe biće završen u novembru, deonica Preljina-Adrani u maju

Ali stvarno steta. Sta se to desilo da su svuda otkupili zemljište a da je samo u ovom delu problem. Dali neko moze da mi to pojasni. Dali je tu manja cena ili sta se desava. Da po meni najvažniji deo AP ostane da se radi na kraju.Baš ga prže!
Šteta za Adrani-Preljina tek u maju 2026 - Antić se pokazao kao najmanje loš prognozer, možemo ga držati za reč, tu i tamo...
Kakva je situacija sa Mojsinjem? Je li i dalje blokada?
Desilo se da je neko okupio vlasnike parcela i objasnio im da ih država vara. I tražili su i dobili na sudu ali ne i u stvarnosti. Rešili su da isteraju svoja prava blokadama.Ali stvarno steta. Sta se to desilo da su svuda otkupili zemljište a da je samo u ovom delu problem. Dali neko moze da mi to pojasni. Dali je tu manja cena ili sta se desava. Da po meni najvažniji deo AP ostane da se radi na kraju.
Ma odlično a sever države dobija dršku od metle.![]()
DO SEPTEMBRA 2026. BIĆE KOMPLETIRAN MORAVSKI KORIDOR "Novosti" na gradilištu prvog digitalnog auto-puta: Ostvaruje se višedecenijski san
OD ukupno 112,3 do sada u saobraćaj pušteno 57,8 kilometara, završetak preostalih 54,5 planiran je do septembra 2026. godine. Višedecenijski san stanovnika centralne Srbije - Moravičkog, Raškog i Rasinskog okruga, o povezivanju sedam gradova i opština modernom saobraćajnicom i njihovom konačnom...www.novosti.rs
- od Vrnjačke banje do Vrbe u Novembru 2025
- od Preljine do Adrana u Maju 2026
- kompletan Moravski u Septembru 2026
Tako kažu…
Od ostalih zanimljivosti:
- pominju se izmeštanje dalekovoda i izmene prostornog plana kao izgovori za poslednju deonicu Adrani-Vrba
- kad završe Moravski, ista mehanizacija i ljudstvo odmah počinju brzu saobraćajnicu Kraljevo-Raška-Novi pazar
- proširivaće se i rekonstruisati petlja Preljina da bi lepo spojili Moravski i Miloša
Sever države je imao autoput kada se u zapadnu Srbiju išlo na magarcu!Ma odlično a sever države dobija dršku od metle.
Evo stiže i brza pruga, tj stigla bi da su je gradili kako treba, K10 je izgrađen negde 2013te godine, Moravski je tada bio samo kao daleka želja. Da me ne shvatite pogrešno, tako i treba da bude, tj takvi projekti se prave manje više prema potrebi. Da nije tako, brza pruga bi se gradila od BG do Stalaća npr... Smajli je potreban kao brza saobraćajnica, posebno levi krak, to je sigurno, jer da nije tako, on ne bi ni bio u planu.Sever države je imao autoput kada se u zapadnu Srbiju išlo na magarcu!
Zar se na severu države ne pravi autoput Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, brza saobraćajnica Sombor-Vrbas-Kikinda, brza saobraćajnica Novi Sad-Ruma, autoput Kuzmin-Sremska Rača? Zar nije izgrađena brza pruga Beograd-Subotica, autoput Ruma-Šabac?Ma odlično a sever države dobija dršku od metle.
Ovaj prespavao prethodnih 20 godina izgledaMa odlično a sever države dobija dršku od metle.
- od Vrnjačke banje do Vrbe u Novembru 2025
- od Preljine do Adrana u Maju 2026
- kompletan Moravski u Septembru 2026
Tako je Geovuče, ja sam ga sažeo na 4god za svih 115km, tj kraj 2019 - kraj 2023.Početni rokovi su bili 2 godine do KŠ, 3 godine KV(Adrani)-ČA i 4 godine za ceo koridor.
Lepo rečeno.Hvala na snimku @Glisok
Daj Bože da ovo puste do Nove godine da svane nama koji smo u tranzitu, ali i ljudima koji tu žive.
Danas sam prošao magistralom i zaprepastio sam se da, još uvek, postoje vozači kojima i dalje uspeva da prave kolone i da im nije problem da ih preteknu 3, 4 vozila zaredom, a da se ne zapitaju zašto je to tako i da li svojim delovanjem, tj vožnjom tako zapravo ugrožavaju bezbednost saobraćaja. Mogu da razumem da se neko plaši da vozi po ograničenju (80 km/h, a obično voze 50-70 km/h), misli da mu auto nije u najboljem stanju, štedi gorivo (upitno), ali ne mogu da razumem da ih nije briga da propuste kolonu i ponašaju se kao da su sami na putu i da zapravo krše zakon jer su po zakonu obavezni da propuste kolonu vozila. Zaista me zanima šta se mota tim ljudima po glavi u tom trenutku. Dolazim do zaključka da je uzrok toga što naša policija ne upravlja saobraćajem kako bi trebalo već služe samo za punjenje budžeta, snimanjem sa radarom iza krivine (vrzinari) i onda su ljudi u grču jer niko ne voli da plaća kazne. Zaista jedva čekam da se ovo sve otvori da može normalno da se vozi auto, jer postajem neurotičan na ovakav saobraćaj...