Nisam čula za ovaj primer, pokušaću da se infromišem o tom rušenju. Tuga...
Na žalost, mnogo toga javnost i ne zna vezano za gradnju ovog auto-puta, tzv. Moravski koridor. Tema o kojoj sam ovde pisala vezano za zaštićeno arheološko nalazište Lađarište nije izazvala pažnju. Meni je neverovatno da se pređe preko zaštićenog područja trasom auto-puta, gde čak nisu smele da se remete vizure... Ali to su bitne stvari, kako je moguće da se baš tako gazi zakon? Kada vidim kako se radi na ovom sektoru 6, uz sve što mi kao vlasnici uništene imovine prolazimo, ne znam ni šta da napišem... Oni idu silom, upravni sporovi kao da nisu ni pokrenuti.
Sva dokumentacija postoji, Sve se može proveriti, kada su izdate dozvole, kada potvrđeni radovi od Ministarstva građevinarstva, a sve uz pokrenute upravne sporove protiv Ministarstva finansija ali i Min. građevine. Jednostavno je u dozvolama moguće slagati da neki investitor ima rešene imovinsko-pravne odnose i dobiti dozvolu, pa čak i potvrdu o prijavi radova. Međutim, ovde odgovornost za uništenje naše imovine posebno ima upravo Ministrarstvo građevine, jer se svi ti podaci proveravaju po službenoj dužnosti.
Hvala Vam na želji da se izborimo u ovoj borbi.
Opet da napišem da je i prethodni kadar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture bio upoznat sa time da postoji problem sa eksproprijacijom, da smo se nadali da će novi ministar reagovati. Niko nije reagovao. Čak ne dobijamo ni izveštaj od republičke građevinske inspekcije.