Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg
 
Baš ga prže!
Šteta za Adrani-Preljina tek u maju 2026 - Antić se pokazao kao najmanje loš prognozer, možemo ga držati za reč, tu i tamo...

Kakva je situacija sa Mojsinjem? Je li i dalje blokada?
Ali stvarno steta. Sta se to desilo da su svuda otkupili zemljište a da je samo u ovom delu problem. Dali neko moze da mi to pojasni. Dali je tu manja cena ili sta se desava. Da po meni najvažniji deo AP ostane da se radi na kraju.
 
Ali stvarno steta. Sta se to desilo da su svuda otkupili zemljište a da je samo u ovom delu problem. Dali neko moze da mi to pojasni. Dali je tu manja cena ili sta se desava. Da po meni najvažniji deo AP ostane da se radi na kraju.
Desilo se da je neko okupio vlasnike parcela i objasnio im da ih država vara. I tražili su i dobili na sudu ali ne i u stvarnosti. Rešili su da isteraju svoja prava blokadama.
 

- od Vrnjačke banje do Vrbe u Novembru 2025
- od Preljine do Adrana u Maju 2026
- kompletan Moravski u Septembru 2026


Tako kažu…

Od ostalih zanimljivosti:
- pominju se izmeštanje dalekovoda i izmene prostornog plana kao izgovori za poslednju deonicu Adrani-Vrba
- kad završe Moravski, ista mehanizacija i ljudstvo odmah počinju brzu saobraćajnicu Kraljevo-Raška-Novi pazar
- proširivaće se i rekonstruisati petlja Preljina da bi lepo spojili Moravski i Miloša
 
Poslednja izmena:

- od Vrnjačke banje do Vrbe u Novembru 2025
- od Preljine do Adrana u Maju 2026
- kompletan Moravski u Septembru 2026


Tako kažu…

Od ostalih zanimljivosti:
- pominju se izmeštanje dalekovoda i izmene prostornog plana kao izgovori za poslednju deonicu Adrani-Vrba
- kad završe Moravski, ista mehanizacija i ljudstvo odmah počinju brzu saobraćajnicu Kraljevo-Raška-Novi pazar
- proširivaće se i rekonstruisati petlja Preljina da bi lepo spojili Moravski i Miloša
Ma odlično a sever države dobija dršku od metle.
 
Sever države je imao autoput kada se u zapadnu Srbiju išlo na magarcu!
Evo stiže i brza pruga, tj stigla bi da su je gradili kako treba, K10 je izgrađen negde 2013te godine, Moravski je tada bio samo kao daleka želja. Da me ne shvatite pogrešno, tako i treba da bude, tj takvi projekti se prave manje više prema potrebi. Da nije tako, brza pruga bi se gradila od BG do Stalaća npr... Smajli je potreban kao brza saobraćajnica, posebno levi krak, to je sigurno, jer da nije tako, on ne bi ni bio u planu.
 
Ma odlično a sever države dobija dršku od metle.
Zar se na severu države ne pravi autoput Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, brza saobraćajnica Sombor-Vrbas-Kikinda, brza saobraćajnica Novi Sad-Ruma, autoput Kuzmin-Sremska Rača? Zar nije izgrađena brza pruga Beograd-Subotica, autoput Ruma-Šabac?
 
Nisu samo brzi putevi i autoputevi pokazatelj da se ulaže u određeni deo Srbije. Mislim da je daleko bitnije ulagati u manje projekte poput obilaznica oko manjih mesta, tunela kojim bi se rešili određeni prevoji, mostovi i vijadukti...
Šta nekome znači ako mu je autoput na par kilometara udaljenosti ako taj autoput koristi par puta godišnje
 
- od Vrnjačke banje do Vrbe u Novembru 2025
- od Preljine do Adrana u Maju 2026
- kompletan Moravski u Septembru 2026

Kako ste zadovoljni rokovima? Hronologija brzinski:
AV na otvaranju krajem 2019 najavio kraj za cca 115km AP kraj 2023. 4 godine za komplet AP
AP kasni 2.5 god tj i malo jače od realno (pre)ambicioznog roka. Korona je jedan od faktora koja je sigurno produžila rok i koja je opravdana. Svakako i kad se uzmu sva opravdana probijanja AP kasni bar 25~30% vremenski gledano.
 
Početni rokovi su bili 2 godine do KŠ, 3 godine KV(Adrani)-ČA i 4 godine za ceo koridor.
Tako je Geovuče, ja sam ga sažeo na 4god za svih 115km, tj kraj 2019 - kraj 2023.
Ja zadovoljan, 115 km autoputa nije malo, neka za svakih 100km ap u Srbiji okasne 2.5 god opet je odlično. Odlično jer mnogo više pratim Miloš Veliki i gledajući ona probijanja rokova ovo na Moravskom je naučno-fantastična brzina.
 
Hvala na snimku @Glisok
Daj Bože da ovo puste do Nove godine da svane nama koji smo u tranzitu, ali i ljudima koji tu žive.

Danas sam prošao magistralom i zaprepastio sam se da, još uvek, postoje vozači kojima i dalje uspeva da prave kolone i da im nije problem da ih preteknu 3, 4 vozila zaredom, a da se ne zapitaju zašto je to tako i da li svojim delovanjem, tj vožnjom tako zapravo ugrožavaju bezbednost saobraćaja. Mogu da razumem da se neko plaši da vozi po ograničenju (80 km/h, a obično voze 50-70 km/h), misli da mu auto nije u najboljem stanju, štedi gorivo (upitno), ali ne mogu da razumem da ih nije briga da propuste kolonu i ponašaju se kao da su sami na putu i da zapravo krše zakon jer su po zakonu obavezni da propuste kolonu vozila. Zaista me zanima šta se mota tim ljudima po glavi u tom trenutku. Dolazim do zaključka da je uzrok toga što naša policija ne upravlja saobraćajem kako bi trebalo već služe samo za punjenje budžeta, snimanjem sa radarom iza krivine (vrzinari) i onda su ljudi u grču jer niko ne voli da plaća kazne. Zaista jedva čekam da se ovo sve otvori da može normalno da se vozi auto, jer postajem neurotičan na ovakav saobraćaj...
 
Hvala na snimku @Glisok
Daj Bože da ovo puste do Nove godine da svane nama koji smo u tranzitu, ali i ljudima koji tu žive.

Danas sam prošao magistralom i zaprepastio sam se da, još uvek, postoje vozači kojima i dalje uspeva da prave kolone i da im nije problem da ih preteknu 3, 4 vozila zaredom, a da se ne zapitaju zašto je to tako i da li svojim delovanjem, tj vožnjom tako zapravo ugrožavaju bezbednost saobraćaja. Mogu da razumem da se neko plaši da vozi po ograničenju (80 km/h, a obično voze 50-70 km/h), misli da mu auto nije u najboljem stanju, štedi gorivo (upitno), ali ne mogu da razumem da ih nije briga da propuste kolonu i ponašaju se kao da su sami na putu i da zapravo krše zakon jer su po zakonu obavezni da propuste kolonu vozila. Zaista me zanima šta se mota tim ljudima po glavi u tom trenutku. Dolazim do zaključka da je uzrok toga što naša policija ne upravlja saobraćajem kako bi trebalo već služe samo za punjenje budžeta, snimanjem sa radarom iza krivine (vrzinari) i onda su ljudi u grču jer niko ne voli da plaća kazne. Zaista jedva čekam da se ovo sve otvori da može normalno da se vozi auto, jer postajem neurotičan na ovakav saobraćaj...
Lepo rečeno.

Dodao bih da u retrovizore (ni jedan) niko ne gleda. Čak ni kada se zaustavljaju bez bilo kakve signalizacije. Niti razmišljaju da su dužni da obrate pažnju na bilo šta što se dešava iza njih. Imamo i one koji kreću u preticanje tako što iseku nekog ko već pretiče, jer što bi pogledali u retrovizor.

Takođe jedva čekam da završe sve oko Moravskog, ali bojim se da uz ovakvu saobraćajnu (ne)kulturu ne dobijemo samo nove probleme umesto trenutnih.
 
Vrh