Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Hvala za video!
Građevinski radovi na ovoj deonici odvijaju se nekom svojom dinamikom, mogu reći brzo. Međutim, sada sam mišljenja i da budu gotovi 1.12.2025. godine (sigurno će biti gotovi do 01.01.2026), da ćemo čekati nekoliko meseci na otvaranje za saobraćaj. Voleo bih da grešim, ali situacija je takva
 
Mislim da nece da dodje to te situacije, ovde je sve gotovo za najvise mesec dana verujem i pre, u gradjevinskom smislu.

Svakako videcemo uskoro ko ce biti u pravu :)
 
koliko znam, ovo su sve autoputevi, mada nisam išao ovim za Sisak
Ovaj krak nije.
Screenshot_20251107_030209_Maps.jpg
 
Konačno krenuli sa izmeštanjem gasovoda u Preljini.

Pogledajte prilog 257633
O hvala, da ne kažem čemu.

Ovo bi trebala biti glavna vest u svim medijima.

Čim je neko konačno pogurao izmeštanje gasovoda znači definitivno su zapeli da nakon zatvaranja rampe u Preljini sledeće puštanje (isključenje za Čačak) bude u Balugi, bez ikakvih privremenih kerefeka u Preljini.
 
ne mogu da ukapiram ovu poziciju gasovoda
zar nije moglo stubovi i preko grede ,nego mora grede pa ispod stavi gasovod
napisano lonfuzno jer tako mi i ovo sa gasovodom izgleda
 
Izgleda da u Balugi postoji još jedna trasa gasovoda 300m pre kružnog toka na Ibarskoj magistrali kod one kuće .
 
Čim je neko konačno pogurao izmeštanje gasovoda znači definitivno su zapeli da nakon zatvaranja rampe u Preljini sledeće puštanje (isključenje za Čačak) bude u Balugi, bez ikakvih privremenih kerefeka u Preljini.

Ne znam, meni po snimcima ne deluje realno. Ima još dosta posla, a i rampa u Preljini stoji.

Druga stvar, vidimo zakonske kerefeke oko puštanja u rad petlje Kruševac istok i Koševi, gde meseci prolaze nakon završenih radova do otvaranja.
 
Oni ladno mogu da vrate saobraćaj na staru naplatnu rampu kada završe radove jer ništa bitno ne menjaju na staroj trasi,smanje brzinu na 40kmh,postave blokade prema Moravskom i teraj do završetka trase do Adrana.
Tako i treba da bude, jer to samo spajanje A2 i A5 brzo ide i vidi se na snimku da rade bas na tom delu dosta za ova 3 dana.
Ako to ne urade , cekace se ko zna kad do zavrserka ovih mostova i cuda, ima to da potraje donksnog proleca.
Sami kadrovi kraja snimka to tek ima da se nacekamo
 
Nacrt budžeta za 2026.
Za brzu saobraćajnicu prvog b reda Novi Sad–Ruma planirano je 16,5 milijardi dinara, za projekat mađarsko-srpske železnice 14,77 milijardi, za rekonstrukciju železničke pruge Niš–Dimitrovgrad 10,87 milijardi, za deonicu autoputa od Preljine do Požege 4,2 milijarde, a za deonicu Pojate–Preljina 28 milijardi dinara.
Budžetom je planirana i izgradnja autoputa Beograd–Sarajevo, a za te namene odvojeno je 4 milijarde dinara, za saobraćajnicu Ruma–Šabac–Loznica 5,2 milijarde dinara. Za deonicu autoputa od Niša do Pločnika (ka Merdaru) planirano je 1,3 milijarde dinara.

Plan je da se gradi i autoput ka Zrenjaninu – 12 milijardi dinara.

Iz budžeta se vidi da država planira izgradnju novog mosta preko Save – 4,8 milijardi.

Za obilaznicu oko Novog Sada – 7,6 milijardi.

Nigde se ne pominje brza saobraćajnica Kraljevo - Novi Pazar iako je pominjano da bi se krenulo odmah po završetku Moravskog koridora. Ako se i bude počelo početak izgradnje bi mogao da bude negde polovinom 2027. godine.
 
To ka Raski ako bude bice tak kad se zavrsi Moravski, too pre 27- me nece, tako da za narednu godinu ni ne treba para, jedino za projekat , ako nije uradjen,
Jel zna neko jel izradjen projekat za tako nesto upste ?
 
До Нове године би требали завршити ово до Врбе. Ако пребаце сво људство и механизацију на преостале делове могли би завршити до половине следеће године. Наравно и да нема и даље проблема у Обрви. Доста ће зависити и од временских услова, све су прилике да ова зима може бити јача него претходне две. Како ствари стоје са финансијама следеће године ће и стати сви радови јужно од Моравског коридора јер нема финансирања...тужно али је тако!
 
Vrh