Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

ekipa-rts-a.jpg

Слика говори 1000 речи!
 
:bash: Да спречим општу пљувачину. Слика је из мејла који кружи последњих дана са насловом "Снег у Русији#. Шоми, не веруј свему што видиш и прочиташ на интернету, поготово ако долази са сајтова забавних карактера, страначких пропаганди итд. :grand:
 
Нисам ни помислио да је ово стварно код нас -.-
И на теми аутобуси сам објавио такву слику. Видим да је аутобус МАЗ који не саобраћа на потезу 300 нити ГСП поседује такве аутобусе, ако не рачунамо нове БИК-ове.
418306_382650971750127_126406120707948_1752726_1967702545_n.jpg
 
Izmisljotine,kod nas pustaju busevi,ali samo stari fapovi i ikari dok mazove samo imaju privatnici koji ni ne smeju da ih zapuste kao sto gsp to radi sa gore pomenutima.Treba koristiti slike pravog stanja kao onaj snimak bus plus u autobusu minus da bi kritikovali gsp i njegovo neodrzavanje vozila a ne ovako postavljajuci slike koje nisu iz Beogradskog javnog prevoza.
 
Па ове слике нису из ГСП-а, али описују стање у коме се налазе њихови аутобуси!
 
Samo ovo nije sneg, nego neka pena. Pogledajte na držačima kako je zalepljeno...
 
kopmania":22emi6g4 je napisao(la):
Samo ovo nije sneg, nego neka pena. Pogledajte na držačima kako je zalepljeno...

Снег је - исто овако изгледа када се нахвата на жичарама на Копаонику. :) Подсећа на велико иње. :)
 
Da, samo je na kopaoniku, kada se to desi , -20 i duva vetar i veje...
Ovo je neka pena za pranje autobsa ili tako nešto :)
 
Do juče ovako

НАБАВКА 150 НОВИХ ЗГЛОБНИХ НИСКОПОДНИХ АУТОБУСА ГРАДСКОГ ТИПА

ГСП обавештава све заинтересоване понуђаче да ће у 2012. години бити расписана јавна набавка добара: Набавка 150 нових зглобних нископодних аутобуса градског типа.

За све додатне информације можете се обратити писаним путем на факс 011/366-4087 са назнаком "Претходни распис - 150 нових зглобних нископодних аутобуса градског типа " или на адресу Наручиоца: ГСП, Кнегиње Љубице 29, 11000 Београд.

Претходни распис објављен у "Службеном гласнику РС" број 97 дана 21.12.2011. године.
http://gsp.rs/tenderi1.htm#VND-autobusi

Danas ovako:

ЈАВНО КОМУНАЛНО ПРЕДУЗЕЋЕ ГРАДСКО САОБРАЋАЈНО ПРЕДУЗЕЋЕ "БЕОГРАД"
Кнегиње Љубице 29, 11000 Београд

о г л а ш а в а

ПРЕТХОДНИ РАСПИС
за набавку добара:

НАБАВКА 35 НОВИХ ЗГЛОБНИХ НИСКОПОДНИХ АУТОБУСА ГРАДСКОГ ТИПА ПУТЕМ ФИНАНСИЈСКОГ ЛИЗИНГА

ГСП обавештава све заинтересоване понуђаче да ће у 2012. години бити расписана јавна набавка добара: Куповина 35 нових зглобних нископодних аутобуса градског типа путем финансијског лизинга

За све додатне информације можете се обратити писаним путем на факс 011/366-4087 са назнаком "Претходни распис - 35 аутобуса " или на адресу Наручиоца: ГСП, Кнегиње Љубице 29, 11000 Београд.
http://www.gsp.rs/tenderi1.htm#VND-autobusi

250->150->35 :violina:
 
GSP "Beograd" za sutra najavio udarnu vest?
udarna-vest-gsp-nabavka-autobusa.png

Kako je rečeno jutros (20.02.12) na televiziji "Studio B", iz GSP-a "Beograd" je za sutra najavljena "udarna vest". Najverovatnije se radi o informaciji o nabavci novih autobusa koji su ovom preduzeću preko potrebni kako bi kvalitet usluge koju pruža građanima povećao na prihvatljiv nivo.

Takođe iznete su i pohvale na račun radnika ovog prevoznika za dobro odrađen posao u periodu kada je temperatura bila daleko ispod nule. Pohvala je upućena mehaničarima i vozačima koji su dali svoj maksimum da gradski prevoz u gradu funkcioniše kako treba, kada su u pitanju vozila GSP-a. Kako je rečeno GSP je upoznat sa problemom grejanja u autobusima, ali se nada da će sledeću zimsku sezonu dočekati spremno i da će u svim vozilima gradskog prevoza biti grejanja.

Inače kako smo već pisali iz GSP-a je bilo izdato obaveštenje o nabavci 150 novih niskopodnih zglobnih autobusa, pa je to obaveštenja sklonjeno (16.02.12), da bi (20.02.12) bilo ponovo vraćeno, i trenutno je ponovo aktuelno. Takođe obaveštenje za kupovinu 35 zglobnih niskopdnih autobusa putem finansijkog lizinga i dalje je aktuelno, tako da prema ternutno objavljenim obaveštenjima za ponuđače, GSP "Beograd" planira kupovinu 185 novih zglobnih niskpodnih gradskih autobusa.

Da li je to sutrašnja "udarna vest", videćemo?
http://busevi.com/index.php?option=...tra-najavio-udarnu-vest&catid=6:news&Itemid=8
 
Đilas u "Kuriru" reče da pregovaraju sa EBRD-om o kupovini, pazite sad, 400 novih autobusa za GSP. Do izbora će biti 1.000 ako ovako nastavi :D

Mislim da je to posledica toga što gradonačelnik i njegov tim opsesivno prate reakcije javnog mnjenja. Tako je jedna od najuočljivijih reakcija na BusPlus - "šta nam vredi novi sistem kada su busevi krš".

Znači, narod 'oće buseve, daj intervju "Kuriru" i dupliraj broj buseva koje nameravaš da kupiš. Drugačije mi nije jasno kako jedan ozbiljan grad, koji bi trebalo svoje troškove da planira mesecima unapred, preko noći sa 250 dođe do 400 novih autobusa.

Ovde nisu problem novi autobusi - oni su nam preko potrebni i daj bože da ih bude 400 - ovde je problem neozbiljnost u komunikaciji s javnošću.
 
Udarna vest je verovatno

У уторак, 21. фебруара, у 11 часова, градоначелник Београда Драган Ђилас и председник Скупштине града Александар Антић обићи ће погон ГСП-а „Карабурма“ (Миријевски булевар 1).Том приликом ГСП „Београд“ представиће нове аутобусе на гас које је ово предузеће купило и који већ саобраћају
 
Da su bili pametni, kao sto nisu, "markentinski mag" Djilas i drustvo prvo bi nabavili 200 novih autobusa i u njih ugradili BusPlus aparate.
Onda bi lepo mogli da kazu gradjanima: "vidite lepo, sa BusPlusom dobijate bolji gradski prevoz"

Pa tek onda da ugrade aparate u krseve koji krstare ulicama.

Ali sta ocekivati od ljudi koju seku platane zato sto su "bolesni" i opasni po prolaznike (grane koje masovno padaju opasnije su od ledenica).
 
Bolje da je pregovarao o novim vozovima, a što se tiče autobusa, oni nisu stari, nego upropašteni. Kako su znali da ih upropaste, tako neka ih sada dovedu u red!
 
Zidare, ruku na srce, ne možemo reći da prethodnih godina vozni park nije obnavljan. Ipak su sada ti validatori u 80 novih trola 10 (od 30) novih tramvaja i nemam pojma koliko autobusa kupljenih u prethodnih 10 godina.

Veći je problem ono na šta Mateja skreće pažnju, a to je katastrofalno održavanje voznog parka. Imao sam prilike da lično upoznam jednog lika koji je godinama radio kao mehaničar u garaži GSP-a - ne bih da generalizujem - ali ja sam uveren da on ne razlikuje francuski ključ od otvarača za konzerve. Šta reći kada je nekome glavna zanimacija u noćnoj smeni da sa kolegama srola džoint i da se tako uduvani jure po garaži. Međutim, to mu nije odgovaralo pa je zapalio u inostranstvno da šljaka. Ne verujem da se kod Švabe tako glupira.
 
Hoce li od tih 400 bar 50 doci u pogon ''Kosmaj'' da zameni one Ikarbusove ''drhtavce'' i masazere ... ako naslonite glavu na prozor,a pritom imate glavobolju... lako se mozete oporaviti,samo stavite sluske u usi i oporavak je zagarantovan :) :) :)

Inace,vozio sam se pre neki dan Bikcicem na liniji 35... Fino greje nego ne znam zasto ali deluje kao da je tapacirung vec upropasten :(
 
@Homer Jay
Dzabe ta nova vozila kada se ne kupuju delovi za njih,vec se rashoduju nova vozila da bi ostali bili u saobracaju.Svi ovde znamo da su 3 nove trole odmah u startu bile u rashodu.
Takodje,nije fer da omalovazavas mehanicare.Oni da imaju delove i sa cime da popravljaju autobuse,oni bi ih popravljali.Npr Zemun u gb 287 Karosa,zasnovana na renoovoj mehanici.U njega je ugradjen menjac iz autobusa iz 90-tih,a autobus 2000-to godiste,i onda o cemu mi pricamo?Nije fora samo kupiti te autobuse,vec treba kupovati delove za nih i odrzavati ih kakve-takve :p
Takodje,da li ste znali da u pogonu Zemun,ne racunajuci N seriju,samo 9 autobusa ima manje od 1 000 000 km,a sve preko toliko je svuda u svetu za rashod?
 
Nikola, tačno je da su rukovodioci i oni koji nabavljaju delove najodgovorniji. Oni bi trebalo da vode računa o kvalitetnom održavanju vozila, kako u smislu obezbeđivanja sredstava za rad, tako i u kontroli mehaničara. Mehaničari svakako ne rade dobro ni onim čime mogu da rade, a za to su, opet, krivi nadređeni, koji s ene potresaju mnogo što nam vozila izgledaju ovako:

47109375.jpg


GB 437
 
nemar mehaničara je vidljiv na svakom koraku. dovoljno je da vidimo kako su uklobpljeni delovi na autobusu pa sve da nam bude jasno. a da ne pričamo o tome da skidaju zvučnu izolaciju autobusima da ne smeta. i razne budževine koje možmo da vidimo.
 
Ma ti mehanicari su stvarno mnogo losi ljudi.Ne moze ni 2 miliona kilometra,ni 15 godina autobus da izdrzi po ovom ravnom Beogradu.Bruka i sramota!
Kakve vi autobuse ocekujete kada u pogonu Zemun,3 mehanicara treba da pregledaju 120 autobusa za 7 sati?Dajte ne zasmejavajte me.Budite zahvalni sto su i ovakvi.Da li vi uopste znate koliko se ceka na jedan naruceni deo?
P.S. Ovaj bus je gb 437,sajamski primerak iz 2000-te.Inace njemu su fabricki ugradjena ona siva sedista sa slike 2.Mehanicari da su imali plasticna sedista na lageru stavili bi ih.Ali posto ih nema,kako je-tako je...
Naravno da budze,jer nemaju normalne delove...
 
Vrh