Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Bravo za opštinu Grocka. Ja sam zbog neobaveštenosti o izmeni 55-ice išao 6km jedinu stanicu duže.
 
Prosto čovek ne zna šta da kaže. Primer kako ljudi treba budu obavešteni o izmeni linije, a onda linija uopšte ne saobraća tako. Ne može kod nas ništa da bude normalno...
 
Mnogo seruckate

Linija je saobraćala nacrtanom trasom, samo što je bus sa Ustaničke vozio do Tri tiganja a odatle se presedalo na minibus jer Beogradskom ulicm regularan autobus ne može da prođe.
 
To onda ispada da je Miki BGD ipak bio u pravu , donekle. Ne može nikako da bude isto da linija saobraća do Tri tiganja pa odatle minibusom , kao i informacija da linija ulazi u samo naselje saobraćajući izmenjenom trasom.
 
Ја не серем него питам како је то замишљено јер конекто туда да иде не може, дакле минибус је био у питању. За похвалу свакако.
 
Vozio sam se u "japancu" 23 pre neki dan posle duže vremena.. unutra je 1000 stepeni, izašao na trećoj stanici i lagano peške.. gradjanima koji su primorani da koriste GSP zaista treba dati orden.
 
Ne znam gde da okačim, pa ajde ovde.

Nove uniforme vozačima GSP
S. B. M. | 08. novembar 2018. 19:02 | Komentara: 1

Stigla radna odela za 2.800 šofera autobusa, tramvaja i trolejbusa, plaćena 100 miliona dinara. Svi moraju da ih nose dok su na radnom mestu

VOZAČI U GSP su dobili nove uniforme! Nove odore isporučene su im krajem oktobra, a kada će početi da ih nose, još se ne zna. Još u novembru 2017. najavljeno je da će na proleće 2018. vozači biti u novim odelima, ali se proces javne nabavke odužio zbog cipela, koje ni sada nisu isporučene.

Nove odore, kako saznaju "Novosti", stigle su 23. oktobra u GSP, kada su mnogobrojni Beograđani spazili autobus ovog prevoznika kako napunjen kutijama krstari gradom. Radno odelo nosiće 2.800 vozača, a za te namene iz gradskog budžeta izdvojeno je oko 100 miliona dinara.

Vozači autobusa, tramvaja i trolejbusa dobili su zimski komplet uniformi. Letnji tek treba da stigne. Odeća jednog vozača Grad košta oko 35.700 dinara. Iako su čelnici GSP kazali da su im kvalitet i udobnost na prvom mestu, i da će se voditi računa o materijalima, vozači, čini se, nisu zadovoljni.
- Pantalone su mi prekratke, a ugojio sam se od onda kad su nam uzimali mere, pa su mi i tesne. Cipele još nismo dobili - kaže, za "Novosti", Nenad M., jedan od vozača GSP.

Da podsetimo, upravo je zbog cipela javna nabavka nekoliko puta bila stopirana, a zasedala je i komisija za zaštitu konkurencije.

Kako šoferi pričaju, onaj ko ne bude nosio uniformu dobiće prijavu. Za provere će biti zaduženi referenati i oni koji rade u unutrašnjoj kontroli.
- Vozači će imati obavezu da ih nose dok su na radnom mestu, ali im niko neće zamerati ako, na primer, skinu kačket - rečeno je tada "Novostima" u GSP.

bgd-uniforme-.jpg


Ujedno, vozače brine i informacija da će uniformu morati da plate ako daju otkaz pre isteka ugovora. Time ih, kako tvrde, na još jedan način sprečavaju da odu iz firme dok ne isteknu dve godine. I dok jedan broj šofera nije zadovoljan radnim odelima, neki u njima vide prednost.

Letnji komplet uniformi sastoji se od dva para pantalona za muškarce i dve suknje za dame, tri majice i tanje jakne.
Zimska uniforma sadrži dva para debljih pantalona, tri košulje dugih rukava i zimsku jaknu.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... zacima-GSP
 
Podržavam napore da se i u ovome uvede red. Ali nije mi jasno, zašto su morali da komplikuju stvar sa cipelama? Kada je moglo da se ostane na tome da svako nosi svoju obuću, ali takvu da ona ispunjava neke određene uslove.

Donese se lista uslova koje obućamora da ispunjava. Za obuću, odrede se boja, tip, dubina, materijal... I da se nadzornicima da oni kontrolišu poštovanje tih uredbi. Time se eliminiše razvlačenje sa izradama (ne)adekvatnih serija i kalupa, troškovi prepravki i preraspodela, kao i negodovanje osoblja zbog brojeva, (ne)udobnosti i funkcionalnosti.

Rezultat? Većina zaposlenih kojima ne odgovara službena obuća, nose svoju. A nadzornici se brinu da ona ne izlazi iz okvira propisanog. Gledano iz ugla putnika, uopšte se ne primećuju razlike jer su zanemarljivo male. Baš zato što su obavezane nekim generalnim kriterijumima, da budu dovoljno slične. S druge strane, vozači nose ono što im provereno odgovara, i anatomski i materijalno.

Na kraju krajeva, čak i naš MUP pa i Vojska već imaju takvu praksu. Njihovi ljudi mogu da nose svoju obuću, dokle god ona ne izlazi iz propisanih kriterijuma.
 
Referenti da kontrolišu? Hah. Pa to su bratski odnosi, kolega nije u uniformi, ma nema veze, opušteno. Baš me zanima koliko će se ovoga pridržavati. "Hajde da kupimo uniforme i terorišemo radnike uslovima, ali nema veze što pola displejeva ne radi, što nema zamenskih delova i alata, što se ne održava higijena. Bitne su uniforme. Šta kažete, nema para? A pa nismo mi krivi, to putnici ne plaćaju prevoz."
 
Mare, nisi ukapirao . Sa ovim kupuju dve godine. Toliko zadržavaju vozače.
Cipele koliko znam policija kupuje sama jer nisu odavno dobili.
 
To sam i rekao :D Doduše u malo preteranom obliku, da ih zastrašuju. Sve stoji, da tako pokušaju da zadrže vozače, a isto tako i da je "investicija" promašaj u moru većih problema.
 
Ja ne bih rekao da je promašaj sama po sebi, jer uniformizacija jeste jedan vid rada na reprezentativnosti preduzeća. Ali da, možda u ovom momentu drugih kriza nije trebalo da bude prva na listi prioriteta.
 
Naravno, to je dobar potez sam za sebe, ali gledajući širu sliku, ima više ozbiljnijih problema zbog kojeg sam prevoz ne funkcioniše kako treba. Džaba im uniforme kada gube vozače. Džaba im uniforme kada se kvare autobusi. A realno gledano, svaki pokušaj reprezentativnosti, u nekom obliku, je propao i nedovršen je. Kao promena kolor šeme, a čini mi se i stare uniforme da su propale. Naravno, ja se nadam da će ovo zaživeti i da će se poštovati.
 
Zašto su gužve u GSP - nema vozača
Subota, 10.11.2018.

Iako je građanima Beograda i prigradskih mesta svakog dana na raspolaganju 1.611 vozila stiče se utisak da to nije dovoljno kako bi se gužve u prevozu smanjile.

Iz Sekretarijata za javni prevoz za Tanjug navode da je glavni razlog gužvi i nepolazaka vozila po redu vožnje nedostatak čak 200 vozača u JKP GSP "Beograd“.

Trenutno na najopterećenijim linijama u gradu ne planiraju povećanje broja vozila, sve dok se, kažu, prvo ne poboljša postojeći red vožnje na svim linijama.

"Zbog nedostatka vozača, dešava se da prevoznici nisu u mogućnosti da krenu po planiranom redu vožnje. Kada se planirani polasci budu ostvarivali na visokom nivou, biće osnove da se razmatra povećanje plana“, poručuju iz Sekretarijata.

Pored pomenutih 1. 611 vozila, u rezervi gradskog voznog parka ima još oko 160 vozila, a poslednja nabavka vozila za JKP GSP "Beograd“ bila je od jula do oktobra 2017, kada je nabavljeno 30 zglobnih i 10 solo autobusa, navode iz Sekretarijata.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1467855

Haos u GSP: Enormna cena, ko ne nosi drakonske kazne VIDEO

Vozači u GSP-u dobili su nove uniforme koje su im isporučene krajem oktobra, a kada će početi da ih nose, još uvek se ne zna.

Radno odelo će nositi 2.800 vozača .Javna nabavka je nekoliko puta bila stopirana zbog cipela, koje do sada nisu isporučene.

Predsednik sindikata Sloga, Nebojša Aleksić rekao je da su uniforme enormno plaćene i da je za njih izdvojeno 100 miliona dinara.
"Po kompletu je plaćeno 35.000 dinara, zimske uniforme bez cipela. Uniforme su totalno neadekvatne toj ceni. Izuzetno je loš kvalitet, uglavnom je od veštačkog materijala", rekao je on.

Kako ističe, radnici se žale da su neudobne i da se znoje u njima, a nekima su velike ili male jer su veličine davno poručili, ali je u međuvremenu palo nekoliko tendera.

Aleksić kaže da bi ove zimske uniforme trebale da se nose na proleće.
"Poslodavac je vrlo restriktivan, biće unutrašnja kontrola koja će vršiti monitoring da li se nose, a biće i drakonske kazne ako ne nose", dodao je on.

Na pitanje da li ima neko zadovoljan, on kaže da misli da neme i da se žali i članstvo i radnici.
"Zamislite vi kupujete zimsku uniformu koju treba da nose na proleće", ističe on.

Komplet sadrži dva para debelih pantalona, 3 košulje dugih rukava, zimsku jaknu i kačket, ali za sada cipele nisu dobili.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1468050
 
Pre će biti da nemaju dovoljno vozila, s obzirom na sve veći broj krševa po ulicama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580715#p580715:3vrdg5tq je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Nov 11, 2018 8:42 pm[/url]":3vrdg5tq]Zašto su gužve u GSP - nema vozača
Subota, 10.11.2018.

Iako je građanima Beograda i prigradskih mesta svakog dana na raspolaganju 1.611 vozila stiče se utisak da to nije dovoljno kako bi se gužve u prevozu smanjile.

Iz Sekretarijata za javni prevoz za Tanjug navode da je glavni razlog gužvi i nepolazaka vozila po redu vožnje nedostatak čak 200 vozača u JKP GSP "Beograd“.

Trenutno na najopterećenijim linijama u gradu ne planiraju povećanje broja vozila, sve dok se, kažu, prvo ne poboljša postojeći red vožnje na svim linijama.

"Zbog nedostatka vozača, dešava se da prevoznici nisu u mogućnosti da krenu po planiranom redu vožnje. Kada se planirani polasci budu ostvarivali na visokom nivou, biće osnove da se razmatra povećanje plana“, poručuju iz Sekretarijata.

Pored pomenutih 1. 611 vozila, u rezervi gradskog voznog parka ima još oko 160 vozila, a poslednja nabavka vozila za JKP GSP "Beograd“ bila je od jula do oktobra 2017, kada je nabavljeno 30 zglobnih i 10 solo autobusa, navode iz Sekretarijata.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1467855

Bender neće niko da radi. Sve manje vozača.
Pokazivao mi je prijatelj listu a Kesha koji radi u obračunu može i da potvrdi, vozaču GSP-a jedan sat rada u oktobru 2018.godine je plaćen 195 dinara (neto) ili 1,64 evra, prekovremeni sat je 246 dinara (neto) ili 2,08 evra. Dnevnica vozača za radno vreme od osam sati je 13,2 evra ili 1560 dinara. Evro računam 118,5.
Ko će pametan da se tu zadrži ?



neki od komentara

Ne tako davno, pre pet, sest godina su komsiji koji je bio na probnom radu u GSP-u, trazili 5.000€ kako bi dobio stalan posao vozaca.
Zvali su ga pocetkom godine, covek se samo nasmejao i spustio slusalicu.

nije 5 ali su tražili 3000 do 3500 evra. Tada se za konkurs od 100 vozača javljalo i po 1000 ljudi.


ovaj najubedljiviji

zasto su guzve u prevozu .?pa da bi verni narod na stajalistima sto duze uzivao u novogodisnjoj rasveti . i gledao buseve nadolazecih turista koji odusevljeno gledaju u sljastece diode
 
Mislim da ne postoji zakonski osnov da uniformom zadrzavaju (vezuju) vozace. Naime, bilo koja firma svoju HTZ opremu moze da zadrzi, u koliko ne zeli da je otpise (vozac da je raduzi) sa popisne liste.

Takodje, kada im prvi sledeci vozac krene za EU, nasmejace im se u facu kada probaju da ga zadrze jadnom i bednom uniformom. Ljudi ovde na zalost ostavljaju mnogo vise i odlaze u tudje zemlje "u bolje sutra"...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Ne postoji, ali opšte je poznato da mnoge firme tako uslovljavaju svoje radnike. Moj brat je, dok je radio u privatnoj firmi za obezbeđenje, bio uslovljen da radi, kao i svi drugi radnici u tom trenutku, tako što su bili u obavezi da idu na nekakvu obuku i dobiju licencu. Pri tome firma nije plaćala to, nego je sve to bilo naplaćeno umanjenjem mesečne plate radnika. I onda ko u međuvremenu da otkaz, a da nije isplatio sve, mora da plati pun iznos te obuke. Čim je prošao taj period, brat je dao otkaz, kao i mnogi drugi radnici i sada je ta firma u ozbiljnom problemu zbog manjka radnika. Isto će se desiti i sa GSPom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580725#p580725:29yvtm4o je napisao(la):
Žika » Ned Nov 11, 2018 9:25 pm[/url]":29yvtm4o]
Bender neće niko da radi. Sve manje vozača.
Ma znam ja to, nego sam boldovao kao i zvanično priznanje da su sad u velikom škripcu i da je to uzrok proređenih polazaka.
 
Radojičić u Barseloni o unapređenju saobraćaja u Beogradu

Delegacija Grada Beograda, sa gradonačelnikom prof. dr Zoranom Radojičićem na čelu, učestvovala je u radionici „Izazovi gradova” (City Challenge), u okviru Svetskog kongresa pametnih gradova (Smart City Expo World Congress), koji se od 13. do 15. novembra održava u Barseloni.

Radionicu su organizovali Svetska banka i Svetski kongres pametnih gradova, a čelnici Beograda govorili su o izazovima javnog prevoza i predstavili rešenja za bolje funkcionisanje saobraćaja u Beogradu.

Gradonačelnik je ukazao da je saobraćajna mreža srpske prestonice dugačka 5.500 kilometara, kao i da je za pametno upravljanje saobraćajem važno razviti dobar sistem praćenja njegovog funkcionisanja.

– Za sada pratimo obim saobraćaja na 15 lokacija, integrisani sistem praćenja semafora za sada pokriva 280 putnih prelaza, a podaci koje dobijamo su značajni, pre svega, za smanjenje saobraćajnih gužvi, ali nam i pomažu da osmislimo dugoročnu strategiju – objašnjava gradonačelnik.

On je podsetio da je Grad Beograd 2017. godine, sa ciljem regulisanja saobraćaja, doneo odluku o prelasku na Adaptacioni sistem po zonama, a period realizacije je od 2019. do 2021. godine.

Radojičić je istakao da je jedan od prioriteta u Beogradu uspostavljanje zelene hijerarhije u saobraćaju, kako bi se prednost dala pešacima i biciklistima.

– Trenutno imamo situaciju u kojoj se veliki broj ljudi u gradu vozi sopstvenim autom u kome je samo jedan putnik tj. vozač je sam. To je neefikasno i ekološki i zbog gužvi. Želimo da stvorimo uslove da građanima bude znatno povoljnije, brže i udobnije da putuju gradskim prevozom nego automobilima. To je važno kako bismo podsticali energetsku efikasnost, postojeće resurse što bolje iskoristili, da bismo smanjili vreme putovanja, podsticali građane da koriste GSP umesto sopstvenih vozila i kako bismo razvili human i ekološki pristup saobraćaju – objašnjava gradonačelnik.

Učestovanje u radionici „Izazovi gradova” bilo je korisno za delegaciju Grada Beograda, ističe gradonačelnik.

– Složili smo se da osnovu pametnih gradova čini komunikacija sa građanima, osluškivanje njihovih potreba i sluh za njihove ideje. Grad Beograd već ima razvijene mehanizme komunikacije sa Beograđanima, pre svega preko „Beokom servisa”, a u narednom periodu planiramo da ih dodatno unapredimo – ističe gradonačelnik.

Delegaciju Beograda čine i v.d. sekretara za poslove odbrane, vanrednih situacija, komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima Darko Glavaš, sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović i Jelena Dinić Milovanović iz JKP „Javno osvetljenje”.

izvor: beograd.rs
 
Danas sam se našao ispred sedišta GSPa (odnosno pogona Dorćol) u momentu kad su izlazili radnici. Gledam reku ljudi kako ide kućama, i vidim da prosek godina ne ide ispod 40. Sve muškarci u godinama i tek poneki mladi da malo spusti prosek. Kapiram da su mnogi mlađi ili ovi koji bar znaju engleski i imaju papire već odavno otišli za inostranstvo...



Inače ne znam dal ste videli ali u šalterskoj sali GSP iza jednog od šaltera na levoj strani i dalje stoji Brozova slika zalepljena na neki ormar. :lol:
 
Има и тога, а има и дугогодишње забране запошљавања у државној служби.
 
To pravilo je tako izvrdano , bezbroj puta. Osim za održavanje i .....
 
Da ne vadim iz naftalina starije teme, okačiću ovde

ŠTA ĆE BITI NA MESTU STAROG DEPOA? Javni uvid povodom plana za prostor na uglu Cvijićeve i Bulevara despota Stefana

1ILk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTnpVN01EQV8vYTlhY2YxNjQ1OGZiZjRmMDNiZDE2ZjRkNjA3Y2Y5Y2YuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Gradska uprava oglasila je rani javni uvid povodom izrade plana detaljne regulacije prostora na mestu nekadašnjeg depoa na uglu Bulevara despota Stefana i Cvijićeve ulice.

Prostor površine od 10.407 metara kvadratnih korisitće se za izgradnju mešovitog gradskog centra sastavljenog od kombinovanog prostora za stanovanje sa komercijalnim i javnim sadržajima velike spratnosti.

Jedno od osnovih pravila prilikom izgradnje centra odnosiće se na gradnju prizemlja koje će moraju činiti objekti komercijalnih sadržaja, dok maksimalna visina venca objekta mora biti 32 metara, a splena objekta 37 metara.

Građenjem će biti obuhvaćeno i pravljenje parkinga, to jest, novog broja parking mesta. Dodavanje novih kapaciteta telekomunikacione i elektroenergetske mreže, kao i izgradnja magistralnog toplovoda kroz luku Beograd i njegovo uvođenje u objekat će takođe biti obuhvaćeno ovom detaljnom regulacijom depoa.

Podsećamo da je blok, na kojem su se postojeći komercijalni sadržaju do sada koristili kao depo-garaža Gradskog saobraćajnog preduzeća, prodat 2017. godine nemačkom trgovinskom lancu "Lidl" za 3,65 miliona evra.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/sta-c ... lu/nw4fwg5
 
Vrh