Ma ono sve planiraju na duge staze tačno su proračunali koliko im para treba mislim u džepovima. Da iskoluju decu da ih skuće i tako to. Al ljudi pala mi je jedna ideja pa je vi ocenite dal je pametno ili ne.
Zašto se na velikim graničnim prelazima npr: Horgoš, Šid, Dimitrovgrad i Prohor, ne postave npr na svaki sat transportni vozovikoji će povezati npr Šid sa Dimitrovgardom i Prohorom i obratno, I Iz Horgoša isto takvi vozovi koji bi prevozili kamione tj šlepere,
1. Nebi nam šleperi zakrčavali puteve u tranzitu za Bugarsku, Tursku i Grčku i obratno koji idu iz tih zemalja prema Evropi.
2. Nebi nam uništavali i onako jadne naše auto puteve
3. Nebi pravili toliku gužvu
4. Svaki kamion za takav trošak nek plati po 400 evra, a oni više i ne ostavljaju kod nas, ostavljaju samo na putarinama, a mnogi se kreću sporednim putevima tako da to i ne plaćaju.
Svaki takav transportni voz sa 50 kamiona (šlepera) to je 20000 evra. x24 takva voza = 480.000 evra dnevno x 365 dana = 175.200.000 evra toliko ne zarađujemo od njih a imamo veću štetu.
Al ti vozovi nek budu specijalni brzi koji će imati prednost svugde čak i nad putničkim vozovima, sa jednim ili dva vagona za spavanje sa bifeom ili vagon restoranom i tu će sigurno ostavinu neku kintu.
od Šida do Dimitrovgrada ili Prohora 10 sati isto toliko u suprotnom pravcu kao i za pravac Horgoš Dimitrovgrad ili Prohor.
Od ovoga bi najveću korist imala železnica a i naši putari koji nebi morali svaki mesec dana da zatvaraju po neki sektor na auto putevima zbog saniranja podloge i asfalta
Razmislite o ovom mom glupom predlogu.
Ima još prednosti kao manje saobraćajki, manje gužve kroz beograd itd itd