Šta je novo?

Magistrala/autoput Nis-Pristina

Koridori Srbije raspisali su tender za izradu urbanističkog projekta auto-puta E80 od Niša (Merošina) do Pločnika (Beloljin), I faza izgradnje, deonica 2 (km 5+670-km14+300), kao i idejnog rešenja za potrebe ishodovanja lokacijskih uslova.

Posao izgradnje prve deonice autoputa Niš-Merdare u septembru je dodeljen kompaniji Strabag, a u decembru je počela gradnja.

Deonica Niš-Pločnik u okviru autoputa Niš-Merdare imaće šest tunela, 12 mostova i veliki broj nadvožnjaka, podvožnjaka i vijaduktova, zbog čega je podeljena na četiri poddeonice.

To su petlja Merošina–Merošina 1 duga 5,5 kilometara, petlja Merošina 1–petlja Prokuplje istok dužine 8,8 kilometara, petlja Prokuplje istok–petlja Prokuplje zapad duga 12,8 kilometara i petlja Prokuplje zapad–petlja Beloljin dužine 5,5 kilometara. . .

https://www.ekapija.com/news/3537333/tr ... is-plocnik
 
Da li neko zna koja je planirana petlja autoputa Merošina - Merošina 1 sa koridorom 10?
1.
2.PNG

Ili 2.
nis_merosina_181220_tw1024.jpg
 

Prilozi

  • xCozIj5.jpg
    xCozIj5.jpg
    77,9 KB · Pregleda: 480
Ne razumem čemu
ova glavna naplatna stanica? Privremeno rešenje? Isključuješ se sa koridora 10 i plaćaš putarinu a posle je džabe?
 
To bi imalo smisla, jer će zapravo biti polu-profil, ne autoput, osim ove prve deonice. Bio bi baš bezobrazluk kada bi se naplaćivalo, mada ne bi bio prvi put.
 
Да, сад се сетих и ја... Глупост је да се гради полупрофил када се већ плаћају машине и људство да буду на терену. То је мазање очију као и за друге полупрфиле у прошлости. Или брза саобраћајница или аутопут, битно је да се раздвоје смерови, да се омогући 100км/ч и веће брзине.

Неће ваљда и тунел бити само једна цев? Мада би и тако Прокупље продисало, али свеједно, треба градити цело.
 
koliko vidim jos ga nisu ni nacrtali a prvi rok za zavrsetak je vec pri kraju
 
Baš je fino što ga ovako fazno rade da se svi po završetku druge deonice (negde 2028.) što pre naguramo u prokupačke ulice i Bog da nas vidi!
 
Има ли неких нових активности на овом делу?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Има ли неких нових активности на овом делу?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока

Gradi se uveliko deonica Merosina - Merosina 1 (nesto malo vise od 5km) koja ce verovatno biti zavrsena do juna naredne godine. Za narednu deonicu se ocekuje raspisivanje tendera u januaru 2023. Sve u svemu jako traljavo to ide, taj poluprofil od Nisa do Plocnika nece biti gotov ni za 10 godina.
Prvo smo imali doslovno 6 godina najava za pocetak radova, kada je izabran izvodjac za prvu deonicu radovi su krenuli gotovo godinu dana nakon toga, sada imamo situaciju da ce prva deonica biti gotova, a za narednu jos necemo imati izabranog izvodjaca.
A treca deonica, obilaznica oko Prokuplja je mozda najzahtevnija deonica na svim nasim autoputevima do sada.
Slike imas ovde
 
Bas smo hriscani, zaduzujemo se za interes okupatora i neprijatelja.
 
Грађани Прокупља и Куршумлије су окупатори и непријатељи? Уместо да изградимо сву доступну инфраструктуру у свим тим "критичним крајевима", стимулишемо тамо економију, инвестиције и останак срба, по вама изгледа треба да их препустимо томе да им деца од саобраћаја не могу прећи улицу и да не виде никакву перспективу останка? Јел то патриотизам?

Треба питати оне људе што живе близу административне линије којима мало мало упадају нека непозната љица са пушкама на имања и краду дрва, треба питати њих шта је држава икад урадила да им помогне да остану у том крају. Ако људима омогућимо да стижу до Ниша 30 до 60 минута, ако омогућимо добру повезаност што потенцијално можда отвори и неку фабрику, тај крај ће опстати. У том случају можда се једног дана и неки програмер пресели у Куршумлију, ако зна да ће бити за 40ак минута у Нишу где ће имати све садржаје. А ако не изградимо ништа и пустимо их низ воду, па... знамо куда то иде. Куће су празне, могу људи да се инате, али једном ће неко да их купи. Видели смо већ све те сценарије.

А тек онај други аспект да се као некоме "загорча живот". Ево, да адресирам и ову фаличну логику ултра србенда. Уместо да наплаћујемо редовно путарину и приходујемо од свих тих возила која транзитирају тим правцем од Подујева ка Нишу и самим тим ојачамо своју економију (и локалну инфраструктуром, и државну приходима од путарина), ми их пуштамо да возе бесплатно. Значи ми, онима који нам као требају бити "непријатељи" уствари дозвољавамо бесплатан прелаз. А док они возе бесплатно, нашим људима смањују квалитет свакодневнице пролазећи им испод прозора и буквално пресецајући насеља на пола.
Другим речима: сваким даном без аутопута ми испадамо све веће будале и све више штетимо интересима српског народа на том простору. Лако је инатити се из Београда, треба живети у Мердару и опстати. А не опстаје се на таквим местима уз помоћ лепих речи, већ уз помоћ инфраструктуре.
 
Poslednja izmena:
Грађани Прокупља и Куршумлије су окупатори и непријатељи? Уместо да изградимо сву доступну инфраструктуру у свим тим "критичним крајевима", стимулишемо тамо економију, инвестиције и останак срба, по вама изгледа треба да их препустимо томе да им деца од саобраћаја не могу прећи улицу и да не виде никакву перспективу останка? Јел то патриотизам?

Треба питати оне људе што живе близу административне линије којима мало мало упадају нека непозната љица са пушкама на имања и краду дрва, треба питати њих шта је држава икад урадила да им помогне да остану у том крају. Ако људима омогућимо да стижу до Ниша 30 до 60 минута, ако омогућимо добру повезаност што потенцијално можда отвори и неку фабрику, тај крај ће опстати. У том случају можда се једног дана и неки програмер пресели у Куршумлију, ако зна да ће бити за 40ак минута у Нишу где ће имати све садржаје. А ако не изградимо ништа и пустимо их низ воду, па... знамо куда то иде. Куће су празне, могу људи да се инате, али једном ће неко да их купи. Видели смо већ све те сценарије.

А тек онај други аспект да се као некоме "загорча живот". Ево, да адресирам и ову фаличну логику ултра србенда. Уместо да наплаћујемо редовно путарину и приходујемо од свих тих возила која транзитирају тим правцем од Подујева ка Нишу и самим тим ојачамо своју економију (и локалну инфраструктуром, и државну приходима од путарина), ми их пуштамо да возе бесплатно. Значи ми, онима који нам као требају бити "непријатељи" уствари дозвољавамо бесплатан прелаз. А док они возе бесплатно, нашим људима смањују квалитет свакодневнице пролазећи им испод прозора и буквално пресецајући насеља на пола.
Другим речима: сваким даном без аутопута ми испадамо све веће будале и све више штетимо интересима српског народа на том простору. Лако је инатити се из Београда, треба живети у Мердару и опстати. А не опстаје се на таквим местима уз помоћ лепих речи, већ уз помоћ инфраструктуре.

Правити аутопут ка тренутно окупираној територији над којом Србија нема никакву контролу и територија која уводи разне бесмислене намете и правила како им падне на памет према становницима уже Србије који туда пролазе у овом моменту никако није у интересу Србије,
правдати то тиме што ће пролазити поред неких старачких полунапуштених српских села уз администртивну линију нема смисла,
а и сам си написао да држава није способна да заштити Србе од упада и крађа шуме и ко зна све чега од стране шиптарских банди,
шта ће им инфраструктура кад српска жандармерија стоји мирно пред шумокрадицама из Подујева,
још си убацио и ону Вучичеву флоскулу типа "лако је из београдских кафића, ко хоће да иде да живи у Качаник"
јасно је ко гура тај пројекат и зашто,
 
Slažem se da je ovo politički projekat i zna se čiji interes. Ali takođe moje mišljenje je da će mesta poput Prokuplja i Kuršumlije imati mnogostruke koristi. Ljudi, pa u Prokuplju je veće zagušenje glavne ulice/bulevara/magistrale leti nego na beogradskoj gazeli. Kuršumlija je mesto koje je na samoj ivici KiM i preko potrebno nam je da ostane koliko toliko živo. Iskreno mesto je jezivo infrastrukturno zapušteno i na nivou je Pripjata.
 
Bas smo hriscani, zaduzujemo se za interes okupatora i neprijatelja.
Čitam i ne mogu da verujem.

Onda su svi putevi u Srbiji u službi NATO pakta koji je potpuno okružio Srbiju.

Na stranu politika, i bez Kosova Toplici je neophodan bolji put, makar do iza Prokuplja. Dalje može i samo rekonstruisana magistrala kao npr. Paraćin-Zaječar.

A za zakrčenje centra Prokuplja je delimično kriva i njihova vlast jer glavni put nema ama baš nikakvu alternativu u gradu. Ako to ne mogu da reše zbog geografije, bar mogu divlje parkiranje i opšti haos.
 
Ос Куршумлије до административне линије се почело са санирањем пута, успорило је тренутно саобраћај али кад се заврши биће знатно друга прича.
За нас који живимо на КиМ, тај најављивани аутопут био би одлична ствар из милион разлога. О људима који живе до административне линије да и не помињем.
 
Prošao u petak i danas. Radilo se u petak na nekoliko mesta. Ima poprilično radnika i mehanizacije i zaista se radi. Pozitivno iznenađenje. Saobraćaj se odvija naizmenično gde su na 4 mesta postavljeni semafori. Izvinite na kvalitetu slika.
Screenshot_20221113-212644_Samsung capture.jpg
Screenshot_20221113-212619_Gallery.jpg
Screenshot_20221113-212609_Gallery.jpg
Screenshot_20221113-212554_Gallery.jpg
 
Мислим да треба довући много више " тешке " механизације на овом правцу. Догађаји то захтевају...
 
Да ли они сада граде само 10 км полупрофила?
 
Vrh