Šta je novo?

M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

вероватно, али путарина до НС није такво дерање као што деру на релацијама између где се плаћа 240 дин за пар км а реално би било мање од 5о дин и због тога ће сви да користе М22 од локалаца, људи који имају викендице а живе у БГ и НС...
 
Pa čekaj, ako će za lokalne potrebe (par km po autoputu) korišćenje autoputa biti jeftinije, onda će uvođenjem tih parcijalnih putarina ljudi manje koristiti M22 a ne više?
 
па сигурно ће се пре реконструисати М22 него што се изграде све рампе на аутопуту зато сам мислио да ће бити гужва на М22.
 
Aha. Možda si u pravu, ali ne bih rekao da je M22 i do sada bio baš toliko loš da su ljudi masovno davali po 250 din (pa puta 2 ako idu u oba smera) da bi stigli do Pazova ili Inđije. A možda i grešim :)
 
Па до Инђије и није проблем доћи, више није проблем ни до Бешке. Ја сам увек избегавао оне плоче које су биле после Инђије, било да идем преко Сурдука, било преко Фрушке Горе или аутопут ако журим. Када се реконструише М22 онда нећу имати дилему, добар пут, не плаћа се путарина и додатно је НС ближи за 10ак км него када се иде аутопутем.
 
mekbejn":3b8k30fr je napisao(la):
I dalje mi je ta varijanta M22 Indjija, preko Maradika i Krušedola ka Irigu aktuelna. Samo što još nisam saznao konkretno da li može tuda da se prođe.
Idem kolima.

Može da se prođe, rekoh ti. Uopšte nije loš put. Malo je uzak i ima traktora, kao i većina puteva treće kategorije.

Slobodno.
 
М22 се ради после скретања за Бешку.
 
Deonica starog puta BG-NS, od raskrsnice Maradik-Beška do nekih 2 km pre čortanovačke raskrsnice.





Još se radi nešto sitno oko autobuskih stajališta i neki sitni delovi puta. Puštanje u saobraćaj najverovatnije za nedelju dana.

Dodatak :)

Završen put M22.1!
http://www.indjija.net/code/navigate.php?Id=4&idvest=8205

Kompanija "Vojput" iz Subotice završiće danas (8. jun) radove na rehabilitaciji kolovoza na magistralnom putu M22.1, deonica Gladnoš - Inđija.

Zabrana saobraćaja će prestati da važi i saobraćaj će moći nesmetano da se odvija od 18 sati.

Put M22.1 datira iz perioda pred II Svetski rat, napravljen je od betonskih ploča i nikada nije u potpunosti rekonstruisan, mada je nebrojeno puta prepravljan i krpljen.

Saobraćajnica je sada potpuno rekonstruisana i proširena za dva metra. Izgrađen je potpuno novi put, a stari je uklonjen.
 
malo istorije
344tnx4.jpg
 
Како је тема ћирилица или латиница закључана, поставићу ово овде. Вечерас сам видео тешку будалаштину: на кружном току пред Новом Пазовом, на Старом новосадском друму, сви путокази су на ћирилици!
Све разумем, али мојне да претерујемо - кад се неко ко не зна да чита ћирилицу збуни тражећи скретање за Војку и закуца се у аутомобил са каквом фином српском породицом (којој не би био проблем и да су знакови само на латиници), неће бити криви Ћирило и Методије, нити Климент и Наум, већ тенкре који исувише озбиљно схвата све што говори министар Вукосављевић.
 
Изгледа да је стварно прописано да су називи на путевима II реда само на ћирилици, али у пракси увек постоји и ћирилица и латиница, мада има и ретких изузетака као што је у Новој Пазови.
Члан 11.
Називи места и други географски називи на саобраћајним знаковима на државним
путевима I реда исписују се ћириличним и латиничним писмом на начин да се прво
исписује натпис ћирилицом, а затим латиницом на истом знаку.
Изузетно од става 1. овог члана на саобраћајним знаковима који се постављају
поред пута, натписи ћириличним и латиничним писмом могу се исписати на два
саобраћајна знака на начин да се на путу прво наилази на знак са ћириличним писмом.
Називи места и други географски називи исписују се ћириличним писмом на
саобраћајним знаковима на државним путевима II реда, општинским путевима и
улицама.
На туристичкој сигнализацији натписи се исписују ћириличним писмом. Испод
ћириличног писма је дозвољен натпис на енглеском језику.
На местима где се дозвољава примена писма или језика националне мањине, овај
натпис се исписује испод натписа који су дефинисани ст. 1, 3. и 4. овога члана.
На саобраћајни знак је дозвољено уписати одредиште у другој држави на
енглеском језику и националну ознаку те државе.
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/regulativa/Pravilnik_o_saobracajnoj_signalizaciji.pdf

Иначе, било би добро да неки општи појмови на путоказима буду на енглеском, а не на српском на латиници. Нпр. странцима је корисније да пише Нови Сад - север/Novi Sad - north него Нови Сад - север/Novi Sad - sever. Има такав пример и са путоказима за Прокоп, али је тамо макар нацртан воз па то може странцима да помогне. Добар пример су табле на аутопуту код аеродрома где лепо пише Aеродром/Airport.
 
Апсолутно се слажем да је логичније север/north него север/sever ако је идеја да буду двојезични натписи.
 
Fora je što smo u previše "zaglibili" u dvojezičnost / ćirilica latinica. Zbog toga bi moralo sve da piše tri puta da bi svi bili zadovoljni.
 
Укинути двоазбучје и крај, на српском ћирилица а за странце на енглеском шта се може написати тако. Као Грци. Њима нико ништа не кењџа али ми овде имамо издајнике
 
@SRBO, u pravu si bre sve izdajnici.A najviše oni čija imena su ovde napisana latinicom i to još velikim slovima...
 
Još jedan primer iako je malo pored teme.Kod mene u opštini nazivi sela ili samo na ćirilici ili na ćirilici i na rusinskom (isto ćirilica), a što je najbolje, nema uopšte rusiina ili ukrajinaca u tim selima osim u jednom. Ovakva logika postoji samo u Srbiji.
 
А нико да помене да је реконструкција продужетка ове деонице Банстол - С.Карловци пред самим свршетком ?


П.с.
Тек да се вратимо самој теми.
 
Od Banstola prema Sr.Karlovcima
d37732296345bed92fa3f28b5f3111d7.jpg
4c440abb76bee689e0c539ca0bb28866.jpg
bf18a93091c40650d383cf7722a61dbe.jpg
5df93afca27b9291c887a0a72ecd23a1.jpg
c6d6999785c09c497fd58ab586463ade.jpg
92eee5fd603ef06110886cb0b7e14632.jpg
d80e08c616bc848d9f55c19f93860ba1.jpg
f50ad9df88218df049bb8fc9cbc8f91c.jpg
618f5c715a5436a7390d4ab3d08530ff.jpg


Послато са SM-J710GN уз помоћ Тапатока
 
Prošao sam u nedelju, i lepo je posle toliko godina da više nema tandrljanja po spojnicama između betonskih ploča. Ono što ipak ostavlja gorak ukus je što nije izvedena traka za spora vozila na usponu, jer će nov drum sigurno stimulisati bržu vožnju i preticanje, tako da će vožnja u koloni frustrirati više nego ranije. Takođe, trebalo je planirati sanaciju mosta na vreme i završiti je kada i put, jer je ono blagi užas obilaziti, pogotovo po mraku, tako da je povratak bio autoputem.
 
Vrh