Ако занемаримо промашену намену, по мени је доста успешна реконструкција. Ограђујем се од ентеријера, али по рендерима је то доста лепо испало.
Замишљам вагон у овом центру, вагоне по партеру, унутра музеј железнице, не бих једну ману нашао.
Анекс је и са доста својих мана најуспешнији објекта у Београду на води, евентуално анекс куле има неку пропорцију која ваља. Бамбуси јесу мало нестали у овој форми, сајле се уопште не виде, техничка етажа на врху је накарадна, али ми је опет лепо да га видим. Што Дошљак каже, на обали би био пун погодак.
На крају ће од свих ових зграда, најбољи примери архитектуре бити они који нису смели бити дирани. Ложионица, надам се ускоро стара железничка станица, евентуално нови Теслин музеј, Хала 1. И то највише говори о демитарама у Београду на води.