Jesi uspeo da saznaš detaljnije nešto o tom projektu?Pogledajte prilog 252871Pogledajte prilog 252873
Нису буквално ни ашов заболи и одмах јавашлук. Истачу воду у оближњи канал. Подигли су ниво канала за бар метар и по. Идиоти.
Има табла на улазу. На путу ка ТЦ, у близини ауто перионице. Видећу да фотографишем када будем у том крају поново.Jesi uspeo da saznaš detaljnije nešto o tom projektu?
Nigde se još ne mogu pronaći informacije.
Super, hvala. Nisam znao da su postavili tablu, ne bih izdrzao da prodjem tu, a da ne proverim sta piseИма табла на улазу. На путу ка ТЦ, у близини ауто перионице. Видећу да фотографишем када будем у том крају поново.
Ako ih to ne natera da prošire Zrenjaninac ništa nećeGDS je dobio lokacijske uslove za ukupno ~108500kvadrata, ~750 stanova i oko 1000 parking mesta, u dvanaest lamela.
Građevinska dozvola i prijava radova za Fazu 1 (300+ stanova i 400+PM) su izdati. Završetak novembar 2027.
Ukupno se radi u dve faze.
Parcela je 12657 KO Borča, pa pogledajte detalje.
Da, parcela uz Zr put. A rade se zgrade i sa druge strane Šopija uz Bratstva i jedinstva.To je kod Shoppi parka?
Za gradski prevoz nije tačno. Borča sada ima 3 linije noćnog prevoza i dodatnu 105L. A mislim da zbog svih ovih projekata moraće da prošire Zrenjaninac.Samo neka se zidaju zgdradetine, kompleksi zgradetina, ruše stare kuće, pa i na njihovim mestima zgrdadetine. A ulice se ne šire, generalno saobracajnice ne rekonstruišu prema novim potrebama, nego su ostale na niovu od pre 40 godina. Gradski prevoz se ne pojačava novim linijama i alternativama autobusima. I da je samo to, nego mnogo sta. Da me niko ne shvati pogrešno, nisam protiv toga da se grade stambeni i poslovni objekti, ali i druge stvari moraju da se grade, prateći to.
Лепо је @GOJE написао, ово је затвор. Плус, која је фора са овим "небеским мостовима", који ид**** ће ту да купи стан?
То слепо црево Београда ће ионако бити будуће стетиште имиграције из Трећег света. Поента је да што неприступачније и јадније буде, наши властодршци су визионари.Leva obala Dunava je odavno zrela za još jedan bulevar 3+3 duž nasipa. I da se reše brojni neki priključci na taj bulevar i da se reši bar jedan dobar most od tog bulevara, idealno 2 jedan za nbg jedan za stari grad (višnjički je već u planu) i da se taj bulevar nakači petljom na SMP. Zrenjaninac može dosta skupo da se proširi za po jednu žutu traku. I onda nas čeka najbolniji deo - menjanje pančevca za nešto što će imati bar 3-4 trake u jednom pravcu i lepe denivelisane raskrsnice sa obe strane inače džabe više traka na mostu, biće sranje kao na pupinovom mostu koji ima odličnu propusnu moć al ti zavali šamarčinu semafor čim ga pređeš.
Мислим да би овакво нешто могло да се уради без превише радикалних потеза типа сечење старог Земуна на пола продужетком Тошиног Бунара на мостLeva obala Dunava je odavno zrela za još jedan bulevar 3+3 duž nasipa. I da se reše brojni neki priključci na taj bulevar i da se reši bar jedan dobar most od tog bulevara, idealno 2 jedan za nbg jedan za stari grad (višnjički je već u planu) i da se taj bulevar nakači petljom na SMP. Zrenjaninac može dosta skupo da se proširi za po jednu žutu traku. I onda nas čeka najbolniji deo - menjanje pančevca za nešto što će imati bar 3-4 trake u jednom pravcu i lepe denivelisane raskrsnice sa obe strane inače džabe više traka na mostu, biće sranje kao na pupinovom mostu koji ima odličnu propusnu moć al ti zavali šamarčinu semafor čim ga pređeš.
Mislio sam na prave alternative autobusima, nema tramvaja, pruge za gradski voz koja prolazi bliže Borči, Kotežu i Padinskoj Skeli. To je, ruku na srce, na dugom štapu. Ali...Zašto nema autobuske linije iz Koteža, koja bi išla kroz Borču ,,Zrenjanincem" (ili da napravi ,,baj-pas" kroz Borču) pa na ,,Pupina", kroz Banatsku, Ugrinovačku, Tošin Bunar i da se okreće u Pohorskoj? Iz Kozeža i Krnjače, ako nemaš ili ne želiš, ne možeš da svakodnevno koristis auto,...I dalje je dosta brže gradskim prevozom preko Pančevačkog mosta, nego preko ,,Pupina", sve i da ideš u Zemun ili na NBG. Jedino baš ako ideš u Zemun tu do Bačke, blizu, ali opet treba da uklapaš i to ako stanuješ uz ,,Zrenjaninac", on ide radnim danom na pola sata, ako ideš dalje, opet da presedaš,...Tako da opet, brže je preko ,,Pančevca", odnosno nemaš valjanu alternativu. Ali opet, da budemo pošteni, do generalno skoro, nije bila nikakva, pa je i ova bolja od toga.Za gradski prevoz nije tačno. Borča sada ima 3 linije noćnog prevoza i dodatnu 105L. A mislim da zbog svih ovih projekata moraće da prošire Zrenjaninac.
Slazem se, najvise bi trenutno značio bulevar koji bi spajao Pupinov most - Borca 3 - Stara Borca - Kotež - Krnjača. A ima prostora za to.Mislio sam na prave alternative autobusima, nema tramvaja, pruge za gradski voz koja prolazi bliže Borči, Kotežu i Padinskoj Skeli. To je, ruku na srce, na dugom štapu. Ali...Zašto nema autobuske linije iz Koteža, koja bi išla kroz Borču ,,Zrenjanincem" (ili da napravi ,,baj-pas" kroz Borču) pa na ,,Pupina", kroz Banatsku, Ugrinovačku, Tošin Bunar i da se okreće u Pohorskoj? Iz Kozeža i Krnjače, ako nemaš ili ne želiš, ne možeš da svakodnevno koristis auto,...I dalje je dosta brže gradskim prevozom preko Pančevačkog mosta, nego preko ,,Pupina", sve i da ideš u Zemun ili na NBG. Jedino baš ako ideš u Zemun tu do Bačke, blizu, ali opet treba da uklapaš i to ako stanuješ uz ,,Zrenjaninac", on ide radnim danom na pola sata, ako ideš dalje, opet da presedaš,...Tako da opet, brže je preko ,,Pančevca", odnosno nemaš valjanu alternativu. Ali opet, da budemo pošteni, do generalno skoro, nije bila nikakva, pa je i ova bolja od toga.![]()
Битно је само да веза са СМТ буде петља, никако семафор. И најбоље би било да креће од дела где се завршава бициклистичка стаза, да се иста настави ка Борчи, Котежу и Крњачи.Slazem se, najvise bi trenutno značio bulevar koji bi spajao Pupinov most - Borca 3 - Stara Borca - Kotež - Krnjača. A ima prostora za to.
Гужва зависи од тога где сви ти људи иду - ако иду у центар онда им мост од Цвијићеве више одговара, ко иде типа на Сајам или Вождовац ће ићи панчевцем па онда на тунел или УМП кад се направи (никад ал ај) или СМТ. Ако иду на НБГ онда им мост од Земуна највише растерећујеMost u nastavku Cvijićeve najlogičnija veza, samo što se ništa ne pomera oko izmeštanja luke, iako ni to nije nešto nerešivo jer može nadvožnjakom da se premosti luka. Tu je problem i što izlaz novog tunela EKOF-BDS izlazi u BDS umesto da izlazi na Poenkareovu/Dunavsku negde u nastavku Cvijićeve pa da sutra možeš da imaš direktnu vezu ka novom mostu + Pančevču 1 km dalje, ovako se stavlja izlaz na dosta nepovoljnu lokaciju koja će sutra opet biti problematična tačka i čep pred Pančevac (jer će još veća količina saobraćaja daleko brže da ti se sliva u tačku gde su i sada gužve svaki dan). Dalje kad pređe reku nasipom da ide zapadnom ivicom Koteža ka Borči (ne bih ga ulivao u Zrenjaninac) jer bi tako dobio kvalitetnu alternativu Zrenjanincu, a mogle bi da se tuda provuku trole (samo nastavi mreža iz Cvijićeve) ili tramvaji (njih je bolje provući preko Pančevca od Bogoslovije pa preko rekonstruisanog Zrenjaninca).