Šta je novo?

Leva obala Beograda -Borča- Ovča-Krnjača-Kotež Padinska Skela-Kovilovo-Ritovi

Mislim da nije satelit naselje, jer je uz Pančevački put i sigurno dobiće mnogo jači prevoz taj deo. Jeste šteta što na neki način nije odmah tu i železnička.
Znam da ni O distrikt u Ovči se ne naslanja na zeleznicu.
 
Prvo još jedno 2 mosta preko Dunava da se naeprave pa onda da se zida to.

Ima potencijal, pogotovo ako se poveže sa železnicom, Pančevački put, most preko Višnjice je blizu kad bude jednog lepog dana, a sa njim taj unutrašnji prsten oko grada onda.
 
1000005868.jpg
1000005869.jpg

Нису буквално ни ашов заболи и одмах јавашлук. Истачу воду у оближњи канал. Подигли су ниво канала за бар метар и по. Идиоти.
 
Jesi uspeo da saznaš detaljnije nešto o tom projektu?
Nigde se još ne mogu pronaći informacije.
Има табла на улазу. На путу ка ТЦ, у близини ауто перионице. Видећу да фотографишем када будем у том крају поново.
 
Има табла на улазу. На путу ка ТЦ, у близини ауто перионице. Видећу да фотографишем када будем у том крају поново.
Super, hvala. Nisam znao da su postavili tablu, ne bih izdrzao da prodjem tu, a da ne proverim sta pise 😀
 
GDS je dobio lokacijske uslove za ukupno ~108500kvadrata, ~750 stanova i oko 1000 parking mesta, u dvanaest lamela.

Građevinska dozvola i prijava radova za Fazu 1 (300+ stanova i 400+PM) su izdati. Završetak novembar 2027.
Ukupno se radi u dve faze.

Parcela je 12657 KO Borča, pa pogledajte detalje.
 
GDS je dobio lokacijske uslove za ukupno ~108500kvadrata, ~750 stanova i oko 1000 parking mesta, u dvanaest lamela.

Građevinska dozvola i prijava radova za Fazu 1 (300+ stanova i 400+PM) su izdati. Završetak novembar 2027.
Ukupno se radi u dve faze.

Parcela je 12657 KO Borča, pa pogledajte detalje.
Ako ih to ne natera da prošire Zrenjaninac ništa neće 😀
 
Samo neka se zidaju zgdradetine, kompleksi zgradetina, ruše stare kuće, pa i na njihovim mestima zgrdadetine. A ulice se ne šire, generalno saobracajnice ne rekonstruišu prema novim potrebama, nego su ostale na niovu od pre 40 godina. Gradski prevoz se ne pojačava novim linijama i alternativama autobusima. I da je samo to, nego mnogo sta. Da me niko ne shvati pogrešno, nisam protiv toga da se grade stambeni i poslovni objekti, ali i druge stvari moraju da se grade, prateći to.
 
Samo neka se zidaju zgdradetine, kompleksi zgradetina, ruše stare kuće, pa i na njihovim mestima zgrdadetine. A ulice se ne šire, generalno saobracajnice ne rekonstruišu prema novim potrebama, nego su ostale na niovu od pre 40 godina. Gradski prevoz se ne pojačava novim linijama i alternativama autobusima. I da je samo to, nego mnogo sta. Da me niko ne shvati pogrešno, nisam protiv toga da se grade stambeni i poslovni objekti, ali i druge stvari moraju da se grade, prateći to.
Za gradski prevoz nije tačno. Borča sada ima 3 linije noćnog prevoza i dodatnu 105L. A mislim da zbog svih ovih projekata moraće da prošire Zrenjaninac.
 
Leva obala Dunava je odavno zrela za još jedan bulevar 3+3 duž nasipa. I da se reše brojni neki priključci na taj bulevar i da se reši bar jedan dobar most od tog bulevara, idealno 2 jedan za nbg jedan za stari grad (višnjički je već u planu) i da se taj bulevar nakači petljom na SMP. Zrenjaninac može dosta skupo da se proširi za po jednu žutu traku. I onda nas čeka najbolniji deo - menjanje pančevca za nešto što će imati bar 3-4 trake u jednom pravcu i lepe denivelisane raskrsnice sa obe strane inače džabe više traka na mostu, biće sranje kao na pupinovom mostu koji ima odličnu propusnu moć al ti zavali šamarčinu semafor čim ga pređeš.
 
Leva obala Dunava je odavno zrela za još jedan bulevar 3+3 duž nasipa. I da se reše brojni neki priključci na taj bulevar i da se reši bar jedan dobar most od tog bulevara, idealno 2 jedan za nbg jedan za stari grad (višnjički je već u planu) i da se taj bulevar nakači petljom na SMP. Zrenjaninac može dosta skupo da se proširi za po jednu žutu traku. I onda nas čeka najbolniji deo - menjanje pančevca za nešto što će imati bar 3-4 trake u jednom pravcu i lepe denivelisane raskrsnice sa obe strane inače džabe više traka na mostu, biće sranje kao na pupinovom mostu koji ima odličnu propusnu moć al ti zavali šamarčinu semafor čim ga pređeš.
То слепо црево Београда ће ионако бити будуће стетиште имиграције из Трећег света. Поента је да што неприступачније и јадније буде, наши властодршци су визионари.
 
Тачно се разазнају мушки и женски павиљони, унутрашњи "круг", мини светларници уместо прозора. Ови "топли" ходници делују као самице.

А боја мање-више, сада се и затвори праве да хуманије изгледају (макар споља).
 
Poslednja izmena:
Leva obala Dunava je odavno zrela za još jedan bulevar 3+3 duž nasipa. I da se reše brojni neki priključci na taj bulevar i da se reši bar jedan dobar most od tog bulevara, idealno 2 jedan za nbg jedan za stari grad (višnjički je već u planu) i da se taj bulevar nakači petljom na SMP. Zrenjaninac može dosta skupo da se proširi za po jednu žutu traku. I onda nas čeka najbolniji deo - menjanje pančevca za nešto što će imati bar 3-4 trake u jednom pravcu i lepe denivelisane raskrsnice sa obe strane inače džabe više traka na mostu, biće sranje kao na pupinovom mostu koji ima odličnu propusnu moć al ti zavali šamarčinu semafor čim ga pređeš.
Мислим да би овакво нешто могло да се уради без превише радикалних потеза типа сечење старог Земуна на пола продужетком Тошиног Бунара на мост

brc.png


2 нова моста - из Цвијићеве и Стевана Марковића, дунавски булевар који иде од СМТ до старог панчевачког пута, и један велики "унутрашњи булевар"
 
Most u nastavku Cvijićeve najlogičnija veza, samo što se ništa ne pomera oko izmeštanja luke, iako ni to nije nešto nerešivo jer može nadvožnjakom da se premosti luka. Tu je problem i što izlaz novog tunela EKOF-BDS izlazi u BDS umesto da izlazi na Poenkareovu/Dunavsku negde u nastavku Cvijićeve pa da sutra možeš da imaš direktnu vezu ka novom mostu + Pančevču 1 km dalje, ovako se stavlja izlaz na dosta nepovoljnu lokaciju koja će sutra opet biti problematična tačka i čep pred Pančevac (jer će još veća količina saobraćaja daleko brže da ti se sliva u tačku gde su i sada gužve svaki dan). Dalje kad pređe reku nasipom da ide zapadnom ivicom Koteža ka Borči (ne bih ga ulivao u Zrenjaninac) jer bi tako dobio kvalitetnu alternativu Zrenjanincu, a mogle bi da se tuda provuku trole (samo nastavi mreža iz Cvijićeve) ili tramvaji (njih je bolje provući preko Pančevca od Bogoslovije pa preko rekonstruisanog Zrenjaninca).
 
Za gradski prevoz nije tačno. Borča sada ima 3 linije noćnog prevoza i dodatnu 105L. A mislim da zbog svih ovih projekata moraće da prošire Zrenjaninac.
Mislio sam na prave alternative autobusima, nema tramvaja, pruge za gradski voz koja prolazi bliže Borči, Kotežu i Padinskoj Skeli. To je, ruku na srce, na dugom štapu. Ali...Zašto nema autobuske linije iz Koteža, koja bi išla kroz Borču ,,Zrenjanincem" (ili da napravi ,,baj-pas" kroz Borču) pa na ,,Pupina", kroz Banatsku, Ugrinovačku, Tošin Bunar i da se okreće u Pohorskoj? Iz Kozeža i Krnjače, ako nemaš ili ne želiš, ne možeš da svakodnevno koristis auto,...I dalje je dosta brže gradskim prevozom preko Pančevačkog mosta, nego preko ,,Pupina", sve i da ideš u Zemun ili na NBG. Jedino baš ako ideš u Zemun tu do Bačke, blizu, ali opet treba da uklapaš i to ako stanuješ uz ,,Zrenjaninac", on ide radnim danom na pola sata, ako ideš dalje, opet da presedaš,...Tako da opet, brže je preko ,,Pančevca", odnosno nemaš valjanu alternativu. Ali opet, da budemo pošteni, do generalno skoro, nije bila nikakva, pa je i ova bolja od toga. :)
 
Mislio sam na prave alternative autobusima, nema tramvaja, pruge za gradski voz koja prolazi bliže Borči, Kotežu i Padinskoj Skeli. To je, ruku na srce, na dugom štapu. Ali...Zašto nema autobuske linije iz Koteža, koja bi išla kroz Borču ,,Zrenjanincem" (ili da napravi ,,baj-pas" kroz Borču) pa na ,,Pupina", kroz Banatsku, Ugrinovačku, Tošin Bunar i da se okreće u Pohorskoj? Iz Kozeža i Krnjače, ako nemaš ili ne želiš, ne možeš da svakodnevno koristis auto,...I dalje je dosta brže gradskim prevozom preko Pančevačkog mosta, nego preko ,,Pupina", sve i da ideš u Zemun ili na NBG. Jedino baš ako ideš u Zemun tu do Bačke, blizu, ali opet treba da uklapaš i to ako stanuješ uz ,,Zrenjaninac", on ide radnim danom na pola sata, ako ideš dalje, opet da presedaš,...Tako da opet, brže je preko ,,Pančevca", odnosno nemaš valjanu alternativu. Ali opet, da budemo pošteni, do generalno skoro, nije bila nikakva, pa je i ova bolja od toga. :)
Slazem se, najvise bi trenutno značio bulevar koji bi spajao Pupinov most - Borca 3 - Stara Borca - Kotež - Krnjača. A ima prostora za to.
 
Slazem se, najvise bi trenutno značio bulevar koji bi spajao Pupinov most - Borca 3 - Stara Borca - Kotež - Krnjača. A ima prostora za to.
Битно је само да веза са СМТ буде петља, никако семафор. И најбоље би било да креће од дела где се завршава бициклистичка стаза, да се иста настави ка Борчи, Котежу и Крњачи.
 
Most u nastavku Cvijićeve najlogičnija veza, samo što se ništa ne pomera oko izmeštanja luke, iako ni to nije nešto nerešivo jer može nadvožnjakom da se premosti luka. Tu je problem i što izlaz novog tunela EKOF-BDS izlazi u BDS umesto da izlazi na Poenkareovu/Dunavsku negde u nastavku Cvijićeve pa da sutra možeš da imaš direktnu vezu ka novom mostu + Pančevču 1 km dalje, ovako se stavlja izlaz na dosta nepovoljnu lokaciju koja će sutra opet biti problematična tačka i čep pred Pančevac (jer će još veća količina saobraćaja daleko brže da ti se sliva u tačku gde su i sada gužve svaki dan). Dalje kad pređe reku nasipom da ide zapadnom ivicom Koteža ka Borči (ne bih ga ulivao u Zrenjaninac) jer bi tako dobio kvalitetnu alternativu Zrenjanincu, a mogle bi da se tuda provuku trole (samo nastavi mreža iz Cvijićeve) ili tramvaji (njih je bolje provući preko Pančevca od Bogoslovije pa preko rekonstruisanog Zrenjaninca).
Гужва зависи од тога где сви ти људи иду - ако иду у центар онда им мост од Цвијићеве више одговара, ко иде типа на Сајам или Вождовац ће ићи панчевцем па онда на тунел или УМП кад се направи (никад ал ај) или СМТ. Ако иду на НБГ онда им мост од Земуна највише растерећује
 
Vrh