Šta je novo?

Lasta

Juce sam se provozao Lastrinim Iveco Crosswayem i autobus je fenomenalan. Sedišta su preudobna i lagano bih mogao da idem i na neki dalji put ovim busem. Klima razbija, da je i u poslednjem redu sedišta bilo baš hladno, toplotna izolacija čista desetka. Takođe ima i iznad sedišta mesta za stvari, neki ranac itd i kod svakog sedišta imaju zakačaljke na koju može da se stavi jakna, ili kaput. Takođe kvalitet je fenomenalan i definitivno je čvršći od Strelinih Crosswaya, bukvalno se ništa ne čuje i prelazi tako mekano preko svih rupa, da ih ne oseća. Iveco je u ovakvoj opremi kao stvoren za Lastu, ali direktori Strele ne razmišljaju o putnicima i uzeli su sve autobuse sa gradskim sedištima koja nisu za duže vožnje.
IMG_1213.jpeg
 
Juce sam se provozao Lastrinim Iveco Crosswayem i autobus je fenomenalan. Sedišta su preudobna i lagano bih mogao da idem i na neki dalji put ovim busem. Klima razbija, da je i u poslednjem redu sedišta bilo baš hladno, toplotna izolacija čista desetka. Takođe ima i iznad sedišta mesta za stvari, neki ranac itd i kod svakog sedišta imaju zakačaljke na koju može da se stavi jakna, ili kaput. Takođe kvalitet je fenomenalan i definitivno je čvršći od Strelinih Crosswaya, bukvalno se ništa ne čuje i prelazi tako mekano preko svih rupa, da ih ne oseća. Iveco je u ovakvoj opremi kao stvoren za Lastu, ali direktori Strele ne razmišljaju o putnicima i uzeli su sve autobuse sa gradskim sedištima koja nisu za duže vožnje.
Pogledajte prilog 242427
ovo je polovnjak iz češke korišćen u prigradu ili možda čak i na međugradu.
 
Da mi je samo da nadjem onog koji je poslao Iveco na 860i
Intouro bio daleko, daleko bolji i komforniji za 860I. Iveco je super, ali potpuni promašaj od konfiguracije. Spora vrata, pa nije za grad, premalo sedišta u prednjem delu za prigrad i uz to gradska sedišta bez pojaseva za vezivanje. Ovaj Lastrin Iveco takođe ima i daleko veći broj sedišta napred, nema onu rupu u sredini.
 
Intouro bio daleko, daleko bolji i komforniji za 860I. Iveco je super, ali potpuni promašaj od konfiguracije. Spora vrata, pa nije za grad, premalo sedišta u prednjem delu za prigrad i uz to gradska sedišta bez pojaseva za vezivanje. Ovaj Lastrin Iveco takođe ima i daleko veći broj sedišta napred, nema onu rupu u sredini.
Ако мене питаш Ластрин Ивеко бољи од ових Стрелиних.
 
iveco poput onih plavih strelinih nema šta da traži na 492, 493 ili 493k i ozbiljna je sramota što se dozvoljava da takav tip autobusa vozi na tim linijama. tj. da se ispravim, o dozvoljavanju smo mogli da pričamo dok smo se barem pretvarali da postoji neko ko prevoz kontroliše i propisuje takve stvari. sada imamo jednog prevoznika koji nezvanično rukovodi prevozom u gradu, praktično sam sebi piše uslove tendera, sam probira linije, a mi smo zavisni od toga šta su od buseva i u kojoj suludoj konfiguraciji oni našli na nekom lageru ili ispregovarali ispod cene. pritom ovo nije zatečeno stanje, oni su onakve autobuse naručili znajući gde će sa njima raditi (da li nakon što lastu kupe ili nakon što je ugase... to je potpuno svejedno). nadam se da ljudi iz mladenovca neće godinama biti osuđeni da u većini po sat vremena stoje u takvim busevima i da će biti snage i načina da se ovi nateraju da tamo šalju bar intouro.
 
Poslednja izmena:
492 више користи нама из општине Гроцка где нам је примарни терминус Шумице а аутомобилима идемо до Малог Пожаревца и преседамо на 465, 493 и 493К. Возилима којима снабдевају 492 могли су их распоредити на друге линије аутопутем, 352, 366, 460, 493, 493К и 499.
 
Врти се по ауто путу нека линија 493к, одакле иде то? Колико видим углавном празни аутобуси се возају.Има ли сврхе та линија или је измишљена за набацивање километара новом власнику Ласте. Аутобуси већ неко време возе, нит дисплеја, нит гаражних бројева.
 
Врти се по ауто путу нека линија 493к, одакле иде то?
Младеновац - Мостарска петља - Младеновац, кружна линија уведена у децембру 2023, спаја Младеновац са Београдом до Мостарске петље где врши промену смера кретања и иде назад за Младеновац
 
Linija ima smisla u vršnom periodu jer značajan broj putnika zaista i ide samo do Autokomande i Mostara, pa rasterećuje običan 493 koji ide na BAS. Nije ta linija potpuno nova, vozila i vozači su većinom prebačeni sa 493 koja ide ređe u vršnom periodu
 
Младеновац мора да живи, а ви остали који користите остале Ластине погоне цркните у Ивеку минибусу на 40 степени.
1000014188.jpg
 
Младеновац мора да живи, а ви остали који користите остале Ластине погоне цркните у Ивеку минибусу на 40 степени.
Pogledajte prilog 242626
Tako je, bruka i sramota. Npr sve linije za Grocku i Vrčin dobile ukupno jednog Intoura 70148, kog su sad uzeli i odjednom prebacili u Barajevo. Dođite na Šumice i vidite šta vozi za Grocku i Vrčin, a šta na 492 za Mladenovac, bruka i sramota.
 
Tako je, bruka i sramota. Npr sve linije za Grocku i Vrčin dobile ukupno jednog Intoura 70148, kog su sad uzeli i odjednom prebacili u Barajevo. Dođite na Šumice i vidite šta vozi za Grocku i Vrčin, a šta na 492 za Mladenovac, bruka i sramota.
Mladenovac je u poslednjih nekoliko godina najbolje prolazio što se tiče vozila. 2019. su sve Temse LD otišle u Ml, osim 9417,9420 i 9421. A sad svi inturi 2021/2022.
 
Избацили 90% Лазаревца Авали да би радили 492, која смејурија. Младеновац је баш јак, вероватно имају неког политичког утицаја и привилеговани су много, мислим да имају чак 10 Ивека.
 
Избацили 90% Лазаревца Авали да би радили 492, која смејурија. Младеновац је баш јак, вероватно имају неког политичког утицаја и привилеговани су много, мислим да имају чак 10 Ивека.
Jel Avali držu celu 492?
 
Vrh