Šta je novo?

Lasta

Ti baš imaš zanimljive ideje. Samo GSP-u još i to treba. Da dajemo svoje vozno osoblje na uslugu Lasti. Da ne pričam koje je to cimanje za ljude. Em su ih istumbali zadnje vreme, em još treba nekog tipa iz Zemuna da šalju da vozi za Malu Ivanču na primer. U Lasti su dosta vozača lokalci opština gde su raspoređeni Lastini pogoni. Sva vozila u Mladenovcu završavaju tamo, Sopot isto, Lazarevac isto. Čak i po lokalnim mestima, Stojnik, Parcani i slično. Jedino to što lasta opslužuje bliža mesta kao što je Vrčin, pa im je baza u glavnoj garaži Avala. Ustupanje zaposlenih na rad kod drugog poslodavca ima svakako i zakonsko ograničenje. Ne znam dal je beše godinu dana, al trajno sigurno ne može. Plaćanje tako pola pola nije moguće. Možda jednog dana ako grad objedini funkcionisanje Komunalnih firmi, al opet Lasta kao AD ne spada u tu grupu.
 
Ласта ако магично не набави нова возила готова је, прво сорови ће отићи из приграда за 2-3 године па онда и ово остало.
 
Generalno gledano, garaza u Avali je prepuna rashodovanih autobusa, mislim da leze 5 MAN - a turistickih.... Dok je #9308 il #9310 radio Banat nedavno. Verujem da smo svedoci pisanja poslednjih stranica firme.

Sto se tice ustupanja vozaca, polemisalo se da ce vozaci GSP Beograda biti vozaci grada Beograda. Odnosno grad bi im trebalo biti agencija, te bi ih ustupali u druge firme po potrebi, zna se i kojim firmama....
 
Generalno gledano, garaza u Avali je prepuna rashodovanih autobusa, mislim da leze 5 MAN - a turistickih.... Dok je #9308 il #9310 radio Banat nedavno. Verujem da smo svedoci pisanja poslednjih stranica firme.

Sto se tice ustupanja vozaca, polemisalo se da ce vozaci GSP Beograda biti vozaci grada Beograda. Odnosno grad bi im trebalo biti agencija, te bi ih ustupali u druge firme po potrebi, zna se i kojim firmama....
To je protivzakonito i zato od toga nema nista
 
Kako da prebacis iz komunalne firme u akcionarsko društvo? Gsp vozace mogu da prebace samo u komunalne firme.
 
Ti baš imaš zanimljive ideje. Samo GSP-u još i to treba. Da dajemo svoje vozno osoblje na uslugu Lasti. Da ne pričam koje je to cimanje za ljude. Em su ih istumbali zadnje vreme, em još treba nekog tipa iz Zemuna da šalju da vozi za Malu Ivanču na primer.

jasno mi je sve što si napisao, ja sam ciljao na primer ovi iz kosmaja, što ih je višak, ako ima neko da je sa tog poteza oko avale, mogao bi hipotetički solidno da se uklopi u priču.
 
ja se slažem da Lasta uzme Solarise od GSP-a. Još samo da dođu ostakak BMC-ova u GSP i Solarisi odlaze u Lastu.
 
Ne znam samo šta bi radili sa njima, ako je uslov tendera do 10 godina starosti. Na kraju, ne znam kako ide to sa vlasništvom nad autobusima, dal su Solarisi baš GSP-ovi, ili pripadaju Gradu. Nejasno mi je to zbog trolejbusa, jer navodno ove novije iz 2010 nisu morale da nose tablice, jer su u vlasništvu Grada, a starije bundeve su već naše. Od kako smo JKP, vlasništvo nad imovinom koju koristimo mi nikako nije baš najjasnije. No, Solarise svakako ne mogu da daju tek tako, pa sve i da su mlađi. Mi smo JKP po koji put, a Lasta kao AD, iako državna firma u većem delu kapitala, ipak jeste klasično akcionarsko društvo. Mogu da im doniraju vozila, al opet ne znam što bi to radili.
 
Samo treba skinuti oni starosnu granicu i zadržati barem 120, ako ne i 150 Solarisa. One baš najzapuštenije otpisati. Suludo je povlačiti ispravna i kvalitetna vozila samo zato što se neki kancelarijski pacov toga setio. Pa što neko napisa, kakvi autobusi su do skoro vozili (ja ih volim iako su za neke to krševi), pa šta nam je falilo? Ništa. Plus će besplatni prevoz sahraniti gradske finansije, možda ostanemo i bez novih autobusa, i baš zato se ta granica mora ukinuti. Ne znam šta radi opozicija u BG skupštini.
 
Jel bi Lasta mogla da kupi neka vozila sa lagera? Jer polovnjaka mlađih od 10 godina ni nema ja mislim.
 
Што не би могла и онако могу без тендера да купују.
 
Jel bi Lasta mogla da kupi neka vozila sa lagera? Jer polovnjaka mlađih od 10 godina ni nema ja mislim.
Kako nema, ima gomila koju možeš da nađeš na internetu, pa evo primer Zagreba koji je uzeo Manove Nlc iz 2019. godišta. Prosto na zapadu imaju transparentne tendere i lako se desi da neko ko ima vozila izgubi tender za određene linije i onda ta ista vozila proda.
Evo na sajtu autoline sam našao brdo buseva 2017-2019 godište, a evo i primera jedne Setre:
Takođe ima i dosta novih Iveca sa lagera.
 
Poslednja izmena:
Generalno gledano, garaza u Avali je prepuna rashodovanih autobusa, mislim da leze 5 MAN - a turistickih.... Dok je #9308 il #9310 radio Banat nedavno. Verujem da smo svedoci pisanja poslednjih stranica firme.

Sto se tice ustupanja vozaca, polemisalo se da ce vozaci GSP Beograda biti vozaci grada Beograda. Odnosno grad bi im trebalo biti agencija, te bi ih ustupali u druge firme po potrebi, zna se i kojim firmama....
A jel ima neko informaciju sta se desilo sa niškom Temsom 9434 stoji u pogon Avala bez motora,raskopusan skoz motorni prostor?
 
Vrh