Šta je novo?

Lasta

Нико ништа не прича о штрајку ткд га врв неће ни бити. Ласта је пуштена низ воду и врло је извесно да ће у стечај. Тренутно је Ласта у процесу УППР.
 
Naravno da su ih prevarili, to je bilo trenutno smirivanje situacije. Verujem da velika većina u Lasti i ne zna da je sutra ta tema na dnevnom redu. Podeliće Obrenovački kartel Lastu na delove.
 
Imaju priliku sutra da blokiraju ceo grad, da jedan dan zive kao junaci, bolje nego do kraja zivota kao kukavice
 
gde čuda, prevoznička mafija nije ćutke prihvatila da se ne širi na nove rejone. ko bi to pretpostavio... svako ko zagovara da, u nekoj novoj podeli političkih karata (koje neće biti tako skoro), ovo mafijaško preduzeće opstane u gradskom ili bilo kom drugom prevozu - predstavlja saučesnika.
 
Poslednja izmena:
a dobro, ti kao nepristrasni korisnik javnog prevoza moraš da kažeš da mafijaški prevoznik obavlja odličan posao na linijama koje su im poverene i da, da nije njih, nikada ne bismo videli (ubaciti neku marku autobusa na koju se ovde balavi). takođe moraš i da izraziš sasvim razumnu građansku i pre svega ljudsku zabrinutost za to šta će biti sa vozilima koja je mafijaški prevoznik uzeo na lizing. nama pristrasnima je lakše, možemo da otvorimo dušu, što se kaže.
 
a dobro, ti kao nepristrasni korisnik javnog prevoza moraš da kažeš da mafijaški prevoznik obavlja odličan posao na potezima koji su im povereni i da, da nije njih, nikada ne bismo videli (ubaciti neku marku autobusa na koju se ovde balavi). takođe moraš i da izraziš sasvim razumnu građansku i pre svega ljudsku zabrinutost za to šta će biti sa vozilima koja je mafijaški prevoznik uzeo na lizing. nama pristrasnima je lakše, možemo da otvorimo dušu, što se kaže.
Znas kada bi smo videli, kada skinemo lopovsku bagru sa vlasti. Koliko se secam do 2012. smo imali / kupovali manove, mercedese, solarise, pa i ikarbuse sa man i mercedes motorom. Znaci nije problem u tim firmama (GSP, Lasta), vec u korumpiranoj vlasti koji su se usemili sa turcima.
 
Ред вожње на Ластиним приградским линијама је исти 30 година, осим на најфреквентнијим линијама, која год власт била која год возила Ласта имала њихово одношење према мањим приградским насељима ће остати исто.
 
Lasta je već 20 godina na listi za privatizaciju, država / Grad nikada nije htela da se ozbiljnije bavi njom i kada nema kontrole onda vlada anarhija.

Eto u Srbijavozu postaviše Bulajića, čovek malo otkačen od realnosti, ali je sredio preduzeće.
Da su hteli mogli su sličan recept i u Lasti da urade, to je ipak preduzeće sa preko 1000 vozila koje ima sigurne dobitke i drži dobre polaske na međugradu.

Mada za Strelu ne znam kako je zakonski moguće da od Laste preuzmu praktično sve, jer bi onda držali praktično monopol na tržištu Gradsko - Prigradskog linijskog prevoza u Srbiji, valjda tu ima i ta komisija za zaštitu konkurencije koja bi trebalo da se uključi.
 
IMG_20250308_085112.jpg
 
Vrh