Šta je novo?

Kružni tokovi

Čim vidite u Politici tekst o Beogradu sa inicijalima B.V to jest Branka Vasiljević znajte da je to ispodprosečni tekst koji ne vredi čitati. Ostaja je još samo Daliborka Mučibabić tamo dok je Dejan Aleksić prešao pre neku godinu na E-kapiju.
 
Политика је последњих месеци можда и најогавнији режимски медиј. Они овако безочно лажу са све сликом где се лепо види да није 1 неgo 10-12 метара.

Politika je oduvek bilo propagandno glasilo vladajuće garniture od svog nastanka.

Ne razumem kada se neko loži na Politiku kao "ozbiljne novine".
 
Niko se ne loži na Politiku kao ozbiljne novine, ali novinari koje sam pomenuo u Gradskoj rubrici Politike su najbolji novinari za koje znam da se bave Beogradskim temama i trebamo im zahvalili što su ukazali na puno problema u Beogradu.
 
Da li je konačno neko saznao svrhu onog mini kružnog toka kod Dejtonke? Mislim zaista svrhu u smislu saobraćaja, ne u smislu punjenja lopovskih džepova.
 
Čudno, ali interesantno rešenje u Trebinju.
1000015442.jpg


1000015441.jpg
 
Pa i mi bi je poštovali da se pita za nešto ozbiljnije. Pritom ne mislim na onaj deo struke koji u 110% slučajeva aminuje zamisli političara.​
 
A pro po kružnih tokova: mnogi su zaboravili da je 2018 Grad Beograd platio studiju analize za 133 raskrsnice u Beogradu gde se analiziralo da gde se isplati rekonstruisati ih u KT. Kao zaključak svih 133 raskrsnice su rangirane po povoljnosti...Znate koje raskrsnice oni sad rade?: one sa dna lestvice koje su ocenjene kao manje povoljne...
Inače zatražih uvid u tu studuju u sekreterijatu za Saobracaj i znate koji sam odgovor dobio: "ne možemo da je nadjemo", ej ljudi 10 milona para poreskih obveznika ne mogu da nadju...zrelo je za "master reset!"
 
Ljudi idu kolima zato sto je gsp za studente i sirotinju, mislim tako misli prosecan srbin. Kola su simbol odvajanja od te stoke koja se gura u autobus.

Nije stvar u prosečnom Srbinu i kolima, već u naopakoj politici/sistemu koji je stvorio nefunkcionalan GSP kao nužno zlo za one bez izbora. U svetu je to kvalitetna alternativa da se stigne na vreme i zato je koriste i bankari i studenti i sirotinja, svi su deo “commuter culture”.
 
Очекујмо море туриста из Бугарске који ће стајати у реду да се сликају са новим симболом Београда, док ће становници К дистрикта добити лакши приступ центру колима без кружења около наоколо по Дорћолу.
 
Београд има довољно симбола, само им треба одржавање - тврђава са Калемегданом, приобаље (мотови са грба), храм Светог Саве, Авала, централна пешачка зона Кнез-Скадарлија. Нема потребе за новим исфорсираним симболима.
 
Vrh