Šta je novo?

Kružni tokovi

Uzgred, nešto je promenjeno kod skretanja iz Trešnjinog cveta u BMP ka gradu.

Da li je tu ranije bilo dve trake koje su smele da skrenu (do pre parade)? Ne mogu da se setim, a tu sam svaki dan.
Ili je trajanje semafora promenjeno, sada se skoro tokom celog dana čeka treće zeleno da bi se prošlo, bukvalno je bolje otići desno, pa na KT.
 
Da ne planiraju kružni tok? Mada s obzirom na to kakav haos je sa levim skretanjima u A. borbe, Š. boraca i B. umetnosti, ne bih imao ništa protiv kružnih tokova na sve tri raskrsnice.
E najbolje da duž celog Bulevara Mihajla Pupina na svakoj raskrsnici stave po kružni tok.
 
Uzgred, nešto je promenjeno kod skretanja iz Trešnjinog cveta u BMP ka gradu.

Da li je tu ranije bilo dve trake koje su smele da skrenu (do pre parade)? Ne mogu da se setim, a tu sam svaki dan.
Ili je trajanje semafora promenjeno, sada se skoro tokom celog dana čeka treće zeleno da bi se prošlo, bukvalno je bolje otići desno, pa na KT.
Ranije je bila jedna traka za levo, ali nije imao ko da skreće, pa nije bilo problema.
 
Taj semafor je pre radova baš dugo držao i svi su uspevali da skrenu. Posle radova su očigledno oba pravca uspeli da upropaste.
 
Oglašen je rani javni uvid za raskrsnicu kod Cvetkove pijace koja će, kao što se najavljuje sada već decenijama unazad, ubuduće biti kružna.


Kao što se može videti u grafičkom prilogu, ideja je da tramvaji idu sredinom kružnog toka. Zanimljivo je da je u prvoj ideji o LRT-u (tzv. Belam, u praksi ubrzani tramvaj) bilo planirano da ova raskrsnica bude denivelisana, tako što bi se LRT spustio ispod kružnog toka. Sada se, međutim, planira da kod Cvetka imamo i metro i tramvaj koji će ostati na površini.

kružni tok cvetko.png
 
Нормалан, модеран трамвај оплемењује простор. Његова денивелација би убрзала проток истог али отежала приступ путницима.

Такође, колико подземних пролаза вам треба у граду да скапирате да то овде не функционише? Поготово у овим фавела крајевима града.

Денивелација трамваја треба да се ради али углавном у отвореним ископима и по НБГ-.у и на другим местима где нема потенцијала за формирање лепих градских тргова и пијачних платоа.

Предност трамвају у кружном току и то је то.
 
Vrh