...
pogled na C26, gde je leva sa 1. BNS, a desna spremna za SMA
kod potpornog je relativno svež 2. BNS
ko zna šta će ovde raditi naknadno, ali ovako laički ne deluje kao pretnja po saobraćaj, veliki je gap od brda do potpornog
u levoj će 2. BNS kad ovi završe potporni
posle špajskog nadvožnjaka u levoj je do velikog pločastog propusta stabilizacija
i posle njega do parčeta gde je 1. BNS sa ivičnjacima
za šta su zaslužni i ovi drugari
finiš od 100-200m gde se u desnoj čeka SMA, a u levoj će se krenuti tek pošto se zatvori devijacija i sruši ovo brdo
most bi trebalo da je sa 2. BNS, a da mu SMA rade kad i trasu na kraju, tad će ovde levo morati da uvaljaju za ulaz na konstrakšn sajt
Natrag na 65 gde se sad tačno vidi međa između Rubau i Aktora
ovde su fino napredovali sa nasipom, očekujem stabilizaciju ove nedelje
s druge strane ukorićena i uobličena kosina, fali malo geotekstila
sređeno i dole i gore iznad bedema
ovde trasa napušta trasu magistrale i ide ka i ispod nadvožnjaka, tu je malo više posla
ali su ovi momci to solidnim tempom odradili
leva cev Sopota finalizovana, valjda crvena boja upija svetla farova
Sopotski nadvožnjak/petlja čeka rasplet na tenderu, živnuće krajem oktobra
levo odmorište posle Nišave 4 na nepromenjenom kamenom nivou
desno malo dalje takođe
Ostalo oko Pirota drugi put.
Rezime
Desna
10+/13km je habajući, SMA pola od toga i sa belim linijama, do kraja nedelje biće gotovo i spremno za saobraćaj, pa kako im volja, zavisi i od EM tunela.
Leva
Ozbiljan napredak! Ne crni se jedino na 7, C17 i na samom kraju: malo oko C26 i nadvožnjaka i pre mosta iznad devijacije, ostalo je barem na 1. sloju.
Do tunela je 2. BNS spreman za SMA, pa su ispod C7 stigli do stabilizacije, pa od B1 skroz do C17 je 2.BNS i rade se ili su odrađeni slivnici = SMA ubrzo.
Na C17 su iznad leve baš nagazili potporni vol.2, za razliku od C6 gde nisam primetio Integral, niti se nešto nazire oko buduće galerije.
Posle C17 je 2.BNS 2-3km kroz Glogovac do podvožnjaka, a posle je do iza C23 1.BNS i sprema se za 2., pa 150m 2. i onda 2-3km spremno za 2.BNS.
Od C25 do kraja ima nešto 1. i 2. BNS, nešto na stabilizaciji, nešto na 0-63, to je zadnjih 1,5km i tu tek treba da se razbucava devijacija.
Sve u svemu nekih 50% je na 2., 35% na 1. BNS i 15% na stabilizaciji i manje, ali to se menja iz dana u dan, da ne kažem iz sata u sat.
Otprilike za nekih mesec dana mogli bi da kompletiraju sve sa završnim slojem, osim kod C6, C17 i na kraju i da puste pun profil sa te 3 devijacije.
EM opremanje desne cevi tunela:
Ne mogu da procenim koliko im treba - mašina imaju u tunelu, nije još to zrelo za saobraćaj, ali nije ni Sarlah bio baš top kad je pušten u saobraćaj.
Ako reše da puštaju poluprofil ili krnji pun profil mogu da ih pojure da povežu ventilaciju, svetla i PP sistem, pa kao i 2 pirotska mogu da ih lickaju posle.
65:
Biće ovo pun profil do 20.7. kao i u oba pirotska tunela, koja lepo izgledaju ovako završeni.
KRAJ!