Šta je novo?

Koridor 10

Када ћете да укапирате да ове снимке из ваздуха ради РТВ Цариброд из Димитровграда, а не наш форумаш Цариброд :roll:
(већ сам једном ово писао, али се не прима... :wink: )
Иначе огромна разлика на траси од прошлог снимка, ваљда ће се тренд наставити, па да се током пролећа приводи крају... :)
 
Meni deluje da integral radi ove galerije isto kao na deonici Banja Luka - Doboj što je radio i na njih odozgo nece moci da ide zemlja jer su otvorene kao resetka od greda.
 
Ovde će ići upravo zbog odronjavanja. I rečeno je da se prednapregnute talpe izlivaju na drugom mestu.

Kad sam rekao stručnjaci mislio sam da su to inžinjeri koji sigurno bolje znaju nego mi koji nismo to studirali. Ne volim da drugima mešam u posao, a takođe ne volim ni meni da se neko meša. Toto je tamo palo ne mora da znači da je loš projekat nego da je loše urađeno. Ne mogu se upoređivati inžinjeri i priučeni majstori zanatlije.
Kosine u Grdeličkoj klisuri i na lotu 2 su neuporedive. Nagib i visina kosine utiču na projekat. Naravno da su bolje kaskade nego monolitna kosina, ali u Grdeličkoj je to gotovo nemoguće. Samo su na Mominom kamenu to izveli ali u pitanju je bila čvrsta stenska masa.
 
Bogami, ministarka je danas safarijem na K10 ispunila obecano da ce se proci kolima pre Nove godine, pa vi vidite... Bilo je povuci, a malo mi ga I potegni Đole, da ne zaglibe u blatu kada su prolazili ispod ove kosine 2 ali - kola su prosla, safari mission accomplished.
Inace vrlo zanimljivo da su bili neki šv "novinari", a Caribroda I nas koji smo to 10x to bolje od njih pratili nisu ni pozvali :p Ali neka, mi radimo iz senke, ubacujemo u sistem viruse ideja, pa nam tamo I nije mesto.
 
Šta reči posle ovog video uratka - da je safari jeste, na pojedinim deonicama.
A to što se većim delom vozilo u suprotnoj traci ?

Toliko o spremnosti za puštanje ...

:bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586676#p586676:20jjqlnp je napisao(la):
Nenad.nis » Thu Dec 06, 2018 11:23 pm[/url]":20jjqlnp]Juzni krak..Momin kamen i deonica ispred tunela Predejane. Nece ovo skoro, dron ne laze.
https://youtu.be/Kfkf-eU4PNk
Snimak istocnog kraka Lot 2
https://youtu.be/1OwTWptShqU

Južni krak - pa imaju da uklone debele naslage zemlje u smeru prema jugu da bi uopšte mogli da betoniraju krov galerije!
To ne može da bude gotovo do Februara/Marta, ako posluže vremenske prilike, makar da puste samo jedan smer, prema severu.

Istočni krak - plač majke Božje - ako završe do sredine letnje sezone Bingo!

Situacija je takva da ovde ne mogu da pomognu ni vanredni izbori. :grand:
 
Sad mi je jasno zašto dron baš ovih dana,pa bio ugovoren intervju sa ministarkom i da se pokaže aktuelno stanje kako sa južnog tako i sa istočnog kraka.Bilo kako bilo,još jednom hvala TV Caribrod na snimcima( pošto vidim da se ovde neki nerviraju,grickaju nokte i iskaču im bubuljice,što se zahvaljujemo pogrešnim ljudima...)
 
Сапуњара шпикована ментолом, специјалитет куће.... Осим репортажа све ово писаније по форуму је једино за скрол, нажалост... Нема слика, нема видеа... иксић... ајд здраво ријалити интелигенцијо.... :roll:
 
kada završe južni krak mogli bi se posvetiti severnom

subotica - vrbas oromeniti asfalt
sirig- subotica urediti odmorišta
osvetliti sve petlje i odmorišta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587078#p587078:hlzm6l14 je napisao(la):
Veliki Vracar » Sub Dec 08, 2018 1:41 pm[/url]":hlzm6l14]Сапуњара шпикована ментолом, специјалитет куће.... Осим репортажа све ово писаније по форуму је једино за скрол, нажалост... Нема слика, нема видеа... иксић... ајд здраво ријалити интелигенцијо.... :roll:
Ocigledno ne znas cemu forumi sluze.
Srecan ti put.
 
:bg4: Sve pohvale za ekipu koja je snimala dronom kriticne kosine i to jedan dan pre safari ture ! Na internetu nisam video nista zanimljivo iz te safari reportaze osim da je to bila lepa priroda a sad je lep put ! Imam par zapazanja pa neka me slobodno isprave ako gresim !
Sa dela Ap iz Grabovice se ulazi u zavrsen tunel Predejane pa se onda prolazi pored one manje kosine sto se dodatno stemuje , posle toga nailazimo na ono suzenje gde put nema gde nego u brdo koje se odronilo i tu se radi ta FAMOZNA GALERIJA koja nije ni na pola uradjena u jednoj traci a tek posle sleduje prokopavanje druge suprotne trake pa onda montiranje galerije koje nece biti gotova do PROLECA !!!
Posle toga nailazimo na petlju Predejane gde se sanira ona rupa na kosini - e to mogu da zavrse do Ng ali spajanje sa Vladicinim Hanom je nemoguce dok se nezavrsi Ems opremanje tunela Manajle i eto nama opet nista do proleca.
Momin kamen izgleda fenomenalno , sve pohvale za gradjevince ali mislim da je tu bilo bezbednije da su uradili galeriju radi povecane bezbednosti saobracaja !
Ostaje nam da se nadamo da nece biti dodatnih komplikacija i da ce to sve biti bezbedno !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587461#p587461:2ju3zusi je napisao(la):
banacanin dovla » Ned Dec 09, 2018 11:36 pm[/url]":2ju3zusi]:bg4: Sve pohvale za ekipu koja je snimala dronom kriticne kosine i to jedan dan pre safari ture ! Na internetu nisam video nista zanimljivo iz te safari reportaze osim da je to bila lepa priroda a sad je lep put ! Imam par zapazanja pa neka me slobodno isprave ako gresim !
Sa dela Ap iz Grabovice se ulazi u zavrsen tunel Predejane pa se onda prolazi pored one manje kosine sto se dodatno stemuje , posle toga nailazimo na ono suzenje gde put nema gde nego u brdo koje se odronilo i tu se radi ta FAMOZNA GALERIJA koja nije ni na pola uradjena u jednoj traci a tek posle sleduje prokopavanje druge suprotne trake pa onda montiranje galerije koje nece biti gotova do PROLECA !!!
Posle toga nailazimo na petlju Predejane gde se sanira ona rupa na kosini - e to mogu da zavrse do Ng ali spajanje sa Vladicinim Hanom je nemoguce dok se nezavrsi Ems opremanje tunela Manajle i eto nama opet nista do proleca.
Momin kamen izgleda fenomenalno , sve pohvale za gradjevince ali mislim da je tu bilo bezbednije da su uradili galeriju radi povecane bezbednosti saobracaja !
Ostaje nam da se nadamo da nece biti dodatnih komplikacija i da ce to sve biti bezbedno !!!
Greska ti je samo ako sam te dobro pokapirao to da se posle Grabovnice ulazi odmah u tunel Predejane. Ispred tunela su kosina 2 koja je sa galerijom i kosina 3 koja treba da se spusti jos malo gde je odradjen levi poluprofil. A posle tunela Predejane je ostala kosina koju radi Trace i koja se obrusila pre ove famozne sa galerijom. Posle kosine jos jedna kriticna tacka koju si ispustio je probijanje levog poluprofila od petlje gde kako spustaju potporni zid, tako skidaju i zemlju i oslobadjaju za podlogu i to ide dosta sporo jer rade sidra kojima ucvrscuju potporni za cvrstu podlogu ispod magistrale. Tu je kriticna tacka gde moraju jos nekih 50-80 ak metara da odrade potporni zid na ustrb magistrale koja ide malo u brdo. To je onaj neugodan prelaz sa stare na novu izmestenu magistralu za koju je skrenuo paznju Mladen Alvirovic u Sat patroli i tu ce se ispraviti ta krivina pomeranjem trase malo ka brdu i oslobodice se prostor za levi poluprofil koji nema punu sirinu u tom delu.
Ima 5 kriticnih tacaka bez opremanja tunela i zavrsetka desne cevi Manajla. Iskreno u Integral ne sumnjam da ce resiti galeriju brzo, ne zaboravite da su asfaltirali Momin kamen kad nismo ocekivali ni da su zavrsili sa miniranjem onog stenovitog brda, a ni u Azvi sto se tice kosine 3 jer je dosta malo ostalo da sidju do "nule". Sumnjam u Trace i to zadnji deo njihove kosine malo iza onog dela koji se obrusio jer nista nisu uradili da se ne obrusi u nastavku i to moze mnogo lako da sklizne kada jos malo spuste kosinu.
Da ne zaboravimo i kontrolni centar za tunele koji treba da se sagradi i tuneli povezu. Bez toga sigurno nece pustiti tunel od 1.8 km
Neki realan rok za pustanje u saobracaj a ne za "sustinski zavrseno" po mom misljenju je kraj marta ako posluzi vreme, u suprotnom maj ili jun.
 
Vrh