Šta je novo?

Koridor 10

http://www.reh.rs/od-koridora-10-godisn ... iona-evra/

Mene vise brine sledeca stvar...Secate se svi ovih pompeznih najava o prihodima autoputa kada se kompletno zavrsi koridor 10.Moja procena je oko 200.Evo zasto.

Proslogodisnji prihod je bio oko 150 miliona a u funkciji na juznom kraku je i naplatna Presevo i Doljevac tako da po meni juzni krak i ne moze vise da prihoduje jer ne verujem da lokalni saobracaj moze znacajno podici prihode a treba imati u vidu da ce veliki broj novih naplatnih rampi povecati i operativne troskove.

Na kraku prema Dimitrovgradu takodje sad a imamo ceonu rampu ali njeni prihodi nisu usli u obracun za 2017.

Preljina kao ceona postoji vec godinu dana i njeni prihodi su prikazani u 2017 i naravno tek zavrsetkom do Surcina imacemo pravu sliku.

Na Severu jedino novo je izmestena ceona Subotica koja je ujedno i pocetna kapija koridora i koja ce takodje povećati prihode ali ne previse jer istovremeno imamo troskove za nekoliko novih bocnih a i deo lokalnog saobracaja se vratio na magiatralni put.


Kakva su vas razmisljanja na ovu temu i procene.
 
Par postova mimo teme je obrisano
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512356#p512356:1iuezaw6 je napisao(la):
StaraMo » Уто Јан 30, 2018 5:18 pm[/url]":1iuezaw6]http://www.reh.rs/od-koridora-10-godisnje-300-miliona-evra/

Kakva su vas razmisljanja na ovu temu i procene.

Mislim da treba dodati još jednu varijablu a to je da će se kompletan broj vozila koji saobraćaju na ovoj relaciji povećati zbog samog postojanja autoputa celom trasom koridora 10 kroz Srbiju. Neki ljudi će se pre odlučiti da putuju kolima umesto autobusom ili avionom, ili da koriste pravac kroz našu zemlju pre nego kroz npr Rumuniju.

Verujem da se očekuje povećanje broja gostiju iz Bugarske koji dolaze u Beograd na city break, jer će vreme putovanja biti 3 sata ili manje između Dimitrovgrada i Beograda.
 
Da na to nisam računao,jedino se u povećanje broja vozila i možemo uzdati pošto smo sa cenom vožnje u jednom pravcu već dostigli prosečnu cenu vinjete a u slučaju Bugarskih cena i prestigli tako da bi dizanje cena samo imalo kontra efekte.

Jos bi bilo interesantije ako neko zaista moze da sracuna ukupnu cenu kostanja K10,K11 i Beogradske obilaznice jer mi se čini da smo blizu da stignemo Hrvate.
 
Izguglah malo o cenama pojedinih deonica

Obilaznica 207m€
Surčin-Obr. 208m€
Obr-Ljig. 301m€
Ub-Lajkovac. 78m€
Ljig-Prelj. 308m€
Prelji-Pož. 450m€

Ukupno približno. 1,55 milijardi €

Nisam siguran za tunel Brančić i eksproprijaciju i same projekte i revizije.Ako neko ima preciznije podatke neka dopuni.


Za Koridor 10 se vrtela neka cifra od 1,2 milijarde i Srpska kuća Levosoje još 100miliona.

Takodje ako neko ima preciznije podatke neka dopuni.

Sve u svemu cifra je vrlo blizu 3 milijarde eura ako ne grešim.
 
tunel Predejane

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hRZJq_NJ5wg[/youtube]
 
Zasto ne pustaju u saobracaj zavrsenu deonicu između Staničenja i Pirota na istocnom kraku? Zasto ne pustaju kod useka Gradinje?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512476#p512476:2ysfz1p7 je napisao(la):
bobcha78 » Uto Jan 30, 2018 10:58 pm[/url]":2ysfz1p7]tunel Predejane

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hRZJq_NJ5wg[/youtube]

Odlično što je asfaltna podloga. :kk:
 
:D Caribrode, ima li kakvih desavanja po ovim lepim danima na " istoku " ,sta se desava? Hoce li biti pustanja u saobracaj onih delova sto su skoro asfaltirani i zavrseni ? Javljaj brate,tvojih izvestaja kada nema, bas je dosadno na forumu.... :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512866#p512866:1116my6k je napisao(la):
Niko Kažanegra » Thu Feb 01, 2018 2:48 pm[/url]":1116my6k]:D Caribrode, ima li kakvih desavanja po ovim lepim danima na " istoku " ,sta se desava? Hoce li biti pustanja u saobracaj onih delova sto su skoro asfaltirani i zavrseni ? Javljaj brate,tvojih izvestaja kada nema, bas je dosadno na forumu.... :D

Mesec i po dana otkako je kod Gradinja završeno, a mi se još vrtimo po devijaciji i 4 kako se isključujemo ka Dimitrovgradu iz Sofije na mala vrata.
Uskoro ćemo obeležiti i mesec dana otkako je završen SMA i puštene bele linije u desnoj na 5,1km na 5A i ništa se tu ne radi jer nema ni šta da se radi, a mi koji tu prolazimo to samo gledamo iz susedne trake!
Čekamo samo da neko sa pompom ili bez pompe to pusti u javni saobraćaj, a što se to još uvek ne pušta iako je odavno gotovo (i sad se ispostavlja da je potpuno bespotrebno zbrzano - i 2. BNS pre i SMA odmah posle Nove godine) - ne znam pouzdano, zaključite sami...
 
Možda čekaju i most da saniraju i asfaltiraju. Ali bi mogli da puste sad Gradinje i kad završe most da otvore sa televizijom.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VdPYVOeoztI[/youtube]
Šta kažete na snimak?
 
Super je snimak. Interesantni su i forumski komentari. Dok se za deonicu K11 koja je u najvecem delu pod bar jednim asfaltnim slojem, zemljani radovi potpuno gotovi osim u dve tacke (bukvalno tacke), pominju rokovi od 5-6 meseci( sto je predugo, ali izvesno zbog tunela) ovde se pominju isti ti rokovi koji su suludo nerealni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513346#p513346:3dn6slx4 je napisao(la):
geovuk » Sat Feb 03, 2018 8:52 am[/url]":3dn6slx4]Možda čekaju i most da saniraju i asfaltiraju. Ali bi mogli da puste sad Gradinje i kad završe most da otvore sa televizijom.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VdPYVOeoztI[/youtube]
Šta kažete na snimak?

Most (desni B6) neće pustiti pre juna po mojoj proceni, jer prethodno moraju da saniraju klizište na useku, do koga je prilaz jedino preko tog mosta.
To pod saobraćajem neće da može, drugovi. Kosinu Gradinje mogu da krenu tek kad se sve prosuši, otopi sneg. Petlja Dim-zapad odlično napreduje.
Snimak pokazuje koliko je realno da se završi do maja. Bilo šta. A inače rade više nego pristojno i u ovakvim uslovima - blato, sneg...
 
Грделичка клисура - Предејане
Снимак од 06.02.2018.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OnG3MQYh6oQ[/youtube]
 
U najboljem slučaju novembsr-decembar, dosta ovo kilavo ide
 
Na tri mesta put nije ni trasiran tj probijen. Do kraja ove godine
 
Kratki su to delovi, to se brzo rešava jer su kosine izbetonirane. Ima jedno parče bez urađene kosine između pruge i magistrale. Tu je meni alarmantno jer je usko a zahteva da se kosina betonira. Postaviće ta ekipa uskori snimak cele klisure pa će biti preglednije.
 
Sa jedne strane ima, sa druge nema. A tu će morati da se rade potporni zidovi, pa popunjavanje razlike, pa tek onda put
 
Vrh