Šta je novo?

Komunalna milicija (BELI)

Tražio sam pojašnjenje, pa sam dobio ovaj malo smisleniji odgovor

Одговор Комуналне милиције: Поштовани, У вези поднеска достављеног Сектору за послове комуналне милиције Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију преко Сектора за комуникацију дана 09.10.2024. године, а у којем се странка интересује за постављање испостава комуналне милиције, односно комунално-безбедносних станица на територији града Београда, обавештавамо Вас о следећем: У наредном периоду предвиђено је постављање комунално-безбедносних станица на територији свих 17 градских општина, као и да је тренутно отворена 1 (једна) комунално-безбедносна станица која носи број 100. Сектор за послове комуналне милиције Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију је унутрашња организациона јединица у саставу јединственог органа Градске управе града Београда, док је Секретаријат за опште послове Градске управе града Београда образован ради обављања стручних, техничких и других заједничких послова за потребе органа Града и њихових радних тела. Секретаријат за опште послове, у складу са законом и подзаконским актима, поред осталог, обавља послове који се односе и на набавке добара и услуга за потребе органа Града, те се за добијање више података у вези са постављањем испостава комуналне милиције, односно комунално-безбедносних станица странка може обратити наведеном Секретаријату.



Одговор Сек. за инспекцију, надзор и комуникацију за локацију Народних хероја 30: Поштовани,Поступајући по представци која је Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију достављена дана 10.10.2024. године, а која се односи на Вашу пријаву да су у Ул. Народних хероја 30, ГО Нови Београд, изнад Свингерс клуба, поред улаза у магацин Максија - неки радови у току, да су порушили део фасаде, па нас молите да се провери да ли постоје све потребне дозволе, тим поводом Вас обавештавамо следеће:Ваша пријава је евидентирана у Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију - Одељењу за грађевинску инспекцију где је покренут поступак инспекцијског надзора. По окончању инспекцијског надзора бићете обавештени.Срдачан поздравСекретаријат за инспекцију, надзор и комуникацију
 
Evo da podelim požalim se: Kvalitet rada Komunalnih službi se srozao nakon ukidanja aplikacije i prelazak na nebulozni sistem poziva i twittera(???), ali mislim da je u poslednjih par meseci dotakao dno. Negde do leta i nekako, na sve prijave mi daju povratnu informaciju, kada se reši pozovu me, u početku sam bio pozitivno iznenđen što me zovu kada reše problem da me obaveste.

Elem, kao i ceo Beograd kraj u kome živim pati od nedostatka parkinga. Naravno redovno neko dotera neku neregistrovanu krntiju i drži je kao spomenik. Uglavnom kad primetim prijavim, i do skora nakon nekih 2-3 nedelje i sklone to vozilo. Najnoviji slučaj teče trenutno ovako: Poslao email uredno sa Google maps lokacijom, slikama vozila, slikama istekle registracione nalepnice. Prolazi nedelju dana nema odgovora. Prolazi druga nedelje ja opet pošaljem mail da zamolim da mi pošalju informaciju da li je zahtev zaveden. Prolazi treća nedelje napokon se udostoje da mi odgovore da su podneli zahtev i da će inspekcija izaći na teren kada od MUPa dobiju informaciju ko je vlasnik vozila, naravno nisu mi dali broj pod kojim je zaveden zahtev. Opet im ja pišem da ih zamolim za broj i šalju mi ga u roku od par dana. Od tog momenta do danas je prošlo 2 meseca. Ja im uporno šaljem mailove da me obaveste o statusu mog zahteva, ali evo već dva meseca mi niko ne odgovara niti me kontaktira, a krntija uredno stoji sa sve izduvanim gumama.

Ja ne znam da li je normalno da im treba 3 meseca da izadju na teren, u centralnoj gradskoj opštini, 800 metara od zgrade opštine i stanice MUPa. Od servisa koji je koliko toliko lepo funkcionisao sada uopšte ne fukncioniše. Sad se pitam da me nisu stavili na neku crnu listu jer sigurno napravim 10-15 zahteva mesečno, što za rupe na asfaltu, što za čistoću dečijeg parkića, što za osvetljenje koje crkne, itd.
 
Sve se raspada trenutno u Beogradu.

Pre je Beograd put reagovao istog dana kada Servisnom centru prijavim rupu na pešačko-bici stazi, sada već 3 put šaljem u poslednjih 10-ak dana i rupa i dalje stoji otvorena i neobezbeđena.

Generalno tretiraju nas kao da ne postojimo.
Isto iskustvo imam. Ulegla šahta na sred ulice do te mere da moraš da staneš, ulica prometna, već mesec dana niko ništa. A generalno nigde nisam ni pronašao koji je zakonski rok da reaguju na prijavu. Mada kome i prijaviti ako krše te rokove.
 
Komunalna radi nešto samo ako vidi počionica

Одговор Комуналне милиције у вези пријаве жардињере на бициклистичкој стази на локацији Булевар Михаила Пупина између 139 и 141: Поштовани, Пријава није адекватна за поступање Комуналне милиције из разлога што нема учиниоца, пријаву је потребно проследити надлежној служби за постављање жардињера или општинској комуналној инспекцији.
С поштовањем
 
Svojevremeno je Vukša tačno 100 prijava podneo za neku stvar, kada su se udostojili da je reše. Ne kažem da i mi treba tako da radimo, nego da nije loše da za nešto uzmeš i ponavljaš prijavu više puta, jer iako deluje šašavo i besmisleno, zna i da pomogne. Lično sam se uverio u par slučajeva. I to je bilo vezano za šahtove i neke stvari vezano za gradski prevoz, izmeðu ostalog.​
 
Vrh