Šta je novo?

Kineski kulturni centar

Za ovoliki objekat 3 dizalice? Ovo ce se graditi 300 na sat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527986#p527986:d7ppktpm je napisao(la):
prostorni planer » Mon Mar 26, 2018 8:20 pm[/url]":d7ppktpm]Mozda je u niskogradnji bolje stanje ili im je tamo na autoputu Obrenovac-Ljig angazovana novija tehnika.

Veruj mi, i na autoputu je očajno stanje što se toga tiče, Energoprojekt veoma malo ulaže u obnovu svoje opreme i mašina s obzirom na to koliko rade, a i ono novo šalju na svoje projekte u inostranstvu.
 
Energoprojekt ce postojati josh koju godinu i to je to. Imaju ogromnih problema sa odlaskom struchnih ljudi (sto u inostranstvo, sto u penziju - moju kevu, koja je otisla u penziju, zovu vec treci put u Industriju da pomogne po mesec dva), nesigurnoscu posle promene vlasnistva. Realno je da ce, da se nakon smanjenja broja zaposlenih, to sto ostane prebaci u zgradu progresa, koju ima isti vlasnik, a sadasnja zgrada srushi jer je na odlichnom mestu za neki "elitni" stambeni blok na kome ce moci ekstra da se zaradi
 
Takodje i ja gledam skoro i komentarisem bas isto vezano za mehanizaciju.
Zar je moguce da oni jos uvek rade sa onim Makovima iz 78 godine, takodne auto dizalice Omega, Coles, sve je to iz istog vremena. Oni nemaju dizalicu mladju od 1980. Kvare se, trose mnogo goriva, nemaju isti ucinak kao modernije masine, a ruku ma srce i izgledaju jadno kada se u 2018. vide na ulici, sve su to stvari zbog kojih bi se savestan direktor postideo i ulozio nesto kako bi bilo lakse i brze graditi. Gledam kod arene one Makove miskere i pumpe za beton, kao da prolazite pored muzeja. Imaju jednu novu MAN pumpu za beton koja je dosla iz Rostova i jedan JCB 4 koji je jos na vodi.
Kupljen je i kran ovaj noviji poslednji postavljen, za potrebe bgh2o i to je to za zadnjih 10 god.
Imaju par mercedesa "novijih" iz 2005 i to je to.
Radnici se zale, kukaju, ali ih niko ne cuje, narocito kivni na nekog glavnog sefa mehanizacije...

Sto se tice niskogradnje, to je druga prica, oni imaju nove volvo miksere, nove kipere, imaju nekoliko toyota hilux, micubisi l200 takodje skode yeti, dacia daster, sto ipak ostavlja mnogo bolji utisak jer je svo to kuplje o 2010 pa na ovamo i relativno je sveze.

Sto se tice radnika, istina je, masa ljudi ih je napustila, zbog straha za buducnost. Ekipa koja montira kranove komplet otisla sad placaju tudje radnike. Masa kranista otisla za Nemacku, ili prelaze u Elitu, Ar gradnju, Elnos i dr.
Nece ljudi da rade za 50-60 000 kada ih u tim drugim firmama placaju skoro pa duplo vise.
Ostaje da se vidi sta ce biti. Namere sigurno nisu dobre i tu jedina firma koja ima neku buducnost je ENTEL, sve ostalo je pod?.

Visokogradnja ako ne ugovori neki posao u narednih mesec dva pored kkc, bice bas cupavo.
Prica se da bi trebalo da krene ta zgrada na bloku 11, park11, oni si investitori, zatim Bez Kosa 3MZ, ali sve je to jos na dugackom stapu.
 
Blisko je povezano sa ovom temom, nije skroz ovaj topic ali hajde da ipak pitam - zna li iko koliko cene kvadrat u energoprojet zgradi u trenutnoj fazi (park 11), i ako ima jos neki relevantni detalj vezano za ovu temu nije na odmet da se navede...u krajnjem slucaju link na topic za ovu zgradu (posto nisam uspeo da nadjem na forumu).
Hvala unapred!
 
Danasnje fotografije
180517-kineski-kulturni-centar-01.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-02.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-03.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-04.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-05.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-06.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-07.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-08.jpg

180517-kineski-kulturni-centar-09.jpg
 
Današnje fotografije

180808-kineski-kulturni-centar-01.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-02.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-03.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-04.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-05.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-06.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-07.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-08.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-09.jpg

180808-kineski-kulturni-centar-10.jpg
 
Видим да радове изводи краљевачка Амига, некада одлична фирма коју су због наводне блискости са "жутима" урнисали садашњи властодршци, тако што јој нису исплатили више милиона евра за градњу Велетржнице на Новом Београду.

Драго ми је што видим да су их Кинези ангажовали, без обзира што нису на списку подобних.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571378#p571378:2fy4stqo je napisao(la):
Ако су ово коначни изгледи фасаде онда ће бити ово шампион у деградирању неког пројекта током разраде и извођења. Ценим да је ретардирани енергопројект радио разраду.
 
a elem sto u BG jos uvek rade ploce sa gredama, aman jos niko nije cuo da ravna ploca moze direktno na stub. O ustedama zbog manje visine ne treba ni govoriti.
 
moze, ali nije da greda ne pruza dodatno ojacanje i ne povecava nosivost. to je najmanji problem u gradjevinarstvu ovde ( za razliku od dominacije demit/kontaktne fasade kao fasadnog resenja ili metalnih fasadnih panela sa "nalepnicom" teksturom drveta ili neceg slichnog - primer je imperijal objekat iza kule tresnjin cvet, ka Bulevaru M.Pupina )
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575559#p575559:1fny4zm1 je napisao(la):
Delija » Pet Okt 19, 2018 7:14 pm[/url]":1fny4zm1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571378#p571378:1fny4zm1 je napisao(la):
Ако су ово коначни изгледи фасаде онда ће бити ово шампион у деградирању неког пројекта током разраде и извођења. Ценим да је ретардирани енергопројект радио разраду.

Au jbt pored živog Revit-a oni ovoliku zgradetinu projektuju u Autocadu...
 
Vrh