Šta je novo?

Kineska železnica

Arnorian

Higher intermediate
Učlanjen(a)
11.07.2010.
Poruke
1.194
Pohvaljen
184
Postavljao sam ovo na RailSerbia, pa da postavim i ovde, možda nekoga interesuje.
 
Elektromotorni voz CHR380A

chr380a1.png


chr380a2.png


800px-Sifang_CRH2_380A_at_Shanghai_Expo.jpg

800px-CRH380Afromshanghai.jpg

800px-CRH380A_test%2C_28_Sep_2010.JPG

20140081956.jpg

china_zug_hochgeschwindigkeit_chr380_fullSize_1.8549378.1291371511.jpg

5230750650_e3f48e3e8e_z.jpg

5230156957_3154a89bfd_b.jpg

5230750892_4d81697098_b.jpg


enterijer:
101527880.jpg

interior1f.jpg

interior2u.jpg

interior3.jpg

interior4.jpg


klipovi:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=IkM4F77dgAs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZuOL--GvSzE[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=xWu9zfGgleI[/video]
pogled iz zadnje kabine:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Q8SVaFnY3VI[/video]
kineski klipovi:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=iQq5F44gbHQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fA1rLWPQvnA[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=P3gUbSHcIB4[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=VuZGsWOqrZs[/video]
 
Železnička stanica Peking Jug
(Běijīng Nán Zhàn, Bejđing Nan Džan)

godina otvaranja: 2008.
dizajn: Terry Farrell & Partners
strukturni i servisni inžinjering: Arup
železnički inžinjering: Atkins
površina stanice: 32 ha
površina stanične zgrade: 13 ha
broj nivoa: 4
broj perona: 13
broj koloseka: 24
kapacitet: 30.000 putnika na sat
čekaonice: 25 ha, 10.000 putnika
vrste vozova: visoke brzine, normalne brzine, prigradski, metro
veza sa pekinškim metroom: linija 4, linija 14 od 2014.

bj88.jpg

bj00.jpg

bj11.jpg

bj22.jpg

bj33.jpg

bj44.jpg

bj55.jpg

bj66.jpg

bj77.jpg


prezentacija sa planovima železničke stanice Peking Jug
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZstLPLbO-_E[/video]
 
Brza pruga Peking-Šangaj

izgradnja:
početak: 18. april 2008.
završetak polaganja šina: 15. novembar 2010.
prvi voz sa putnicima: 20. jun 2011.
cena: 32 milijarde dolara

terminusi:
Peking Jug
Šangaj Hongćiao

specifikacije pruge:
namena: putnički saobraćaj
dužina: 1.318 km
širina koloseka: 1.435 mm (standardni kolosek)
broj stanica: 24
operativna brzina: 380 km/h
minimalni radijusi: 7.000 m (400 m pred ž.s. Peking Jug)
maksimalan nagib: 20‰
dužina izdignute trase: 1.140 km (86,5%)
broj mostova i vijadukata: 244
dužina trase bez balasta (tucanika): 1.268 km (96,2%)
tuneli: 22; 16,1 km
napon: 25 kV AC

putovanje:
kapacitet: 220.000 putnika dnevno
frekvencija u špicu: 5 min (minimalno 3 min)

vozovi:
tip: CRH380A/CRH380AL
broj vagona: 8/16
snaga: 9,6/20,44 MW
broj putnika: 494/1.027
potrošnja energije: 80 kWh po putniku (Peking-Šangaj)

non-stop putovanja između terminusa:
trajanje: 3 h 58 min
prosečna brzina: 329 km/h
skraćenje u odnosu na najbržu dosadašnju prugu: 5 h 51 min

veći gradovi na trasi (broj stanovnika):
Peking (13,9 miliona)
Tijanđin (8,5 miliona)
Đinan (3,5 miliona)
Nanđing (4,9 miliona)
Vuši (2,3 miliona)
Sudžou (2,6 miliona)
Šangaj (18,8 miliona)

2010-11-15-1.jpg

200903012928e37715f8b23.jpg

200903012df24cb1a2c1948.jpg

20090301ec3bcb3f685634a.jpg

20090301d58e2355cfd937a.jpg

20090301100283a67e43720.jpg

20090301b94a053b5bf1702.jpg

13554774_11n.jpg

13554774_21n.jpg

13554774_41n.jpg

010dbt.jpg

2841_60373_523893.jpg

2841_60372_436553.jpg

2841_60359_441031.jpg

2841_60374_670218.jpg

2009052442330ba81dcc495.jpg

20090524477787ae27af74c.jpg


most preko Jangcea na trasi (dve dvokolocecne brze pruge i jedna dvokolosecna metro pruga):

bc898429e2.jpg

1552_12542217130ZJl.jpg

20107-1645819.jpg


kraj radova na postavljanju šina na liniji brze pruge Peking-Šangaj

[video]http://www.youtube.com/watch?v=BjmLFwhoxzs[/video]
 
Brdo super modernih slika zeleznice,prosto,to je njegov stil :)

Enivej gledah dokumentarac o ovoj zeleznici i mostu na diskaveriju,ladno su doveli i nekog profesora koji je isprobavao posebno staklo za sofersajbnu koje se ne bi rasprslo pri udaru ptice na maksimalnoj brzini voza.A to su testirali lansiranjem mrtve,ocerupane kokoske iz nekog mini lansera :)
 
Wile E. Coyote":1j2lrai3 je napisao(la):
Е само се убедачим кад видим овако нешто... :(
Ako ti je za utehu, mislim da se Ameri jos vise ubedace kada vide ovo :cool:
 
Bulevarac":6fdkl20t je napisao(la):
Wile E. Coyote":6fdkl20t je napisao(la):
Е само се убедачим кад видим овако нешто... :(
Ako ti je za utehu, mislim da se Ameri jos vise ubedace kada vide ovo :cool:
Не верујем. Републиканци су убедили просечног Американца да су брзи возови скупи, бучни и неефикасни. Требало је да почну изградњу пруге на Флориди, од Тампе до Орланда, касније и до Мајамија, али је републикански гувернер убио пројекат. Иначе је на аутопуту од по 5 трака по смеру између прва два града сваки дан застој. Калифорнија је требало да почне линију Лос Анђелес/Сан Дијего-Сан Франциско/Сакременто, али је и то одложено до даљњег јер је та савезна држава пред банкротом.
Брзих пруга, по светској дефиницији, у САД нема, и неће их ни бити.
 
једна занимљивост: просечна брзина на 85% пруга у САД је 50 до 60 км/х. толико је отприлике и овде. тако да ипак нисмо најгори :)
 
To sam oduvek i pricao,nase i americke zeleznice su iste.I imamo slican trip sa kolima da su ultimativna sloboda jer mozes da ih uparkiras pored kreveta i na kapiju firme koje radis
 
JohnnyLee":nrjel1fq je napisao(la):
једна занимљивост: просечна брзина на 85% пруга у САД је 50 до 60 км/х. толико је отприлике и овде. тако да ипак нисмо најгори :)
Не заборави да је у питању огроман карго промет са возовима километарске дужине, који не могу и не смеју развити велику брзину. Ацела експрес и томе слично је нешто сасвим друго.
 
"Železnička stanica Peking Jug
(Běijīng Nán Zhàn, Bejđing Nan Džan)

godina otvaranja: 2008.
dizajn: Terry Farrell & Partners = engleska firma
strukturni i servisni inžinjering: Arup = engleska firma
železnički inžinjering: Atkins = engleska firma"

velika i mocna nacija kao kina opusteno daje engleskim firmama da rade stanicu u pekingu a u srbiji ljudi popizde kad se spomine neka strana firma da radi nesto kod nas... ili cak da koristimo necije tudje iskustvo za nase projekte. Jer ipak su CIP i energoprojekt svetski lideri, kakav arup i ostala boranija......
 
JohnnyLee":3ifbc07w je napisao(la):
једна занимљивост: просечна брзина на 85% пруга у САД је 50 до 60 км/х. толико је отприлике и овде. тако да ипак нисмо најгори :)
A onda uporedi prosecnu brzinu na glavnim putevima. Moze im se (trenutno) da im je zeleznica krs kad imaju autoput do svakog sela (ako poredimo sa Srbijom)
 
hazard":1wrdoxw0 je napisao(la):
A onda uporedi prosecnu brzinu na glavnim putevima. Moze im se (trenutno) da im je zeleznica krs kad imaju autoput do svakog sela (ako poredimo sa Srbijom)
па добро, јесте тако, ипак су то велика пространства, али хоћу да кажем да богатија земља од нас има железницу као и ми

Wile E. Coyote":1wrdoxw0 je napisao(la):
Не заборави да је у питању огроман карго промет са возовима километарске дужине, који не могу и не смеју развити велику брзину. Ацела експрес и томе слично је нешто сасвим друго.
да, али им цела железница килави. од свих пуничких возова само Ацела иде брже од 100 км/х, све остале Амтракове линије иду макс. 80 км/х (пример Pacific Surfliner од Сан Дијега до Сан Луис Обиспа 560 км прелази за 8х 15м), осим Northeast Regional-а, који користи Ацелину пругу
 
па иду некуда (преко Новог железничког моста, од Лазаревца до Ваљева, и то је то)
 
Kineske zeleznice svakim danom sve vise napreduju, mozemo da se ugledamo na njih. I ne samo to, toliko su ambiciozni da zele svoje brze pruge da povezu i sa Evropom. Tako imaju ideju da povezu Beijing i London a put bi trajao 3 dana. U pregovorima su sa 17 drzava evrope i Azije. Drugom linijom bi glavni grad povezali sa Singapurom. Vise mozete procitati ovde:
http://inhabitat.com/china-to-connect-its-high-speed-rail-all-the-way-to-europe/
 
Ja se tešim da nam ne trebaju vozovi od 380 km/h, jer ipak, ako bi išli toliko ili malo brže, biće onda da tek što uđu u Srbiju, hop, brže-bolje izlete iz nje. :p


I ne mogu da odolim: ma, je li to njima voz prljav na jednoj od fotografija? :D
 
Vrh