Ja ti malopre kažem da tu redovno stoje vozila koja čekaju šihtu ili rade vanredne linije. Na sreću ili na žalost, veliki broj linija GSPa i dalje ne funkcioniše po principu ''jedan stiže u okretnicu, drugi polazi s nje''. Nego ima perioda kada su one prazne, a ima i kad su prepune vozila.
Uostalom ako ti kažem da ne pamtim zadnji put kad sam prošao Dvojkom tuda (uključujući i kasne sate pred kraj dnevnog reda vožnje) a da nije bila parkirana bar jedna Katica, te da ume da bude nekoliko vozila na njoj u toku špica ili radova na linijama, valjda ti je jasno da GSPu itekako znači taj dodatni prostor za držanje vozila. Da im ne znači, ne bi održavao i čistio oba ta kružna koloseka.
Posebno je bitno za tramvajski podsistem da na nekoliko čvorišta u gradu ima prostor, da bi recimo u slučaju kvarova ili zastoja, vozila mogla da se ''sklone'' sa ulica ili nekih deonica dok se blokada ne otkloni. A za to je besmisleno vozati ih čak u pogon, pa vraćati posle natrag. Nego se gleda da se sklone na pomoćne koloseke i okretnice. Sad naravno da to može da se radi i uz pomoć pravolinijskih koloseka, ali kružne varijante su prostorno fleksibilnije. I Relja je u pravu, značila bi jedna slična okretnica negde u blizini Savskog mosta, pošto je od Hajata prva najbliža tek ova u Karađorđevoj, a na strani NBG nema ničega sve do pogona Centrala.