Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Одговор на питање где су радници је прост - у 27. марта. Исте фирме су извођачи на оба градилишта. Није ми јасно зашто се не узимају квалитетнија предузећа за извођаче (АР градња, City road, Eлита)?
 
Zato što oni koštaju više.

Evo jedne proverene informacije baš iz Karađorđeve. Drugarova firma je dobila posao da isporuči materijal i kada su ih pitali da li imaju neku firmu za preporuku za slaganje kocki, oni su im dali kontakt firme gde rade ljudi koji bukvalno znaju svaki kamen u dušu. Koji kada uzmu kocku, odmah znaju gde da je uklope i to bude savršeno. Naravno, njihova ponuda im je bila preskupa i bukvalno su uzeli neke šljakare koji nikad kocku nisu slagali. Kada je inžinjer iz drugarove firme video kako ovi rade, odmah je naredio da sve postavljene kocke izvade i onda je čovek zasukao rukave i bukvalno im pokazivao kako se kocka slaže. Na žalost, nisu uspeli sve loše postaljane kocke da izvade jer se materijal već stegao i morali bi pneumatskim čekićima da vade kocku i oštećuju podlogu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665956#p665956:3qodsq3w je napisao(la):
GOJE » 03 Oct 2019 07:50 am[/url]":3qodsq3w]Nakon 5 prolazaka novom deonicom u različito doba dana, mogu da konstatujem sledeće:

- Nijednom prilikom nisam video više od 4 radnika (a viđao sam i nijednog :) ), a preostao je gigantski posao na popločavanju trotoara i sređivanju zelenila. A još čitav deo ka pristaništu čeka.
- Baš ta deonica je bila usko grlo, a sada je dodatno usporeno sužavanjem, novim semaforima, i tramvajskim ukrštanjem. Još nismo došli do najvišeg intenziteta saobraćaja (a decembar je baš blizu), ali smo došli do istih gužvi kao ranije - kolone čak na izlazu sa Brankovog mosta i skoro do stare ŽS.
- Evo već čitavih godinu dana jedno od glavnih turističkih mesta u Beogradu obavijeno je prašinom i u stravičnom je haosu. Divlji taksisti i dalje haraju a jedva čekam da vidim kako će turistički autobusi koristiti onu nesrećnu nišu (doduše za to ću morati da sačekam proleće).

Džaba, dakle, što je bilo predugo, preskupo i što će (verovatno) biti lepo - cena ovih nefunkcionalnosti je prevelika.
Samo da dodam da ne znam kako može funkcionati prometna LUKA bez automobilskog pristupa (bar 8 kruzera), pa čak i bez obične taksi stanice, pogotovo ako je pored nje još i desetak gigantskih restorana Beton hale, budući zabavni park (pasarela faza 2), budući lokali Đumrukane, glavno obalsko šetalište grada, budući kafići u prizemlju zgrada u Karađorđevoj, gomila kafića u pećini i nizu laguma, i čak troje stepenice ka Kosančićevom vencu uz nekoliko ka Kalemegdanu. I sve to snabdeva JEDNA saobraćajna traka po smeru koja je i ranije bila zagušena već i samo tranzitnim saobraćajem, dakle onim koji nema veze sa ovim sadržajima. To teško da će ići. Da li je iko razmišljao o tome?

 
За Бетон халу и пристаниште треба срушити оне бараке на самој Бетон хали и ту проширити паркинг па направити и паркинг за туристичке аутобусе и паркинг за доставна возила (има већ лифт), а могли би и контејнери ту да се изместе пошто доле код улаза у тунел баш ружно изгледају. Таман нема више ни потребе за премалом нишом за аутобусе нити икаквим саобраћајем моторних возила у приобалној зони. За доставу кафића и ресторана у зградама у Карађорђевој имају простор код Великих степеница где могу да се зауставе доставна возила без ометања саобраћаја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665965#p665965:fowxmxke je napisao(la):
Дошљак » Čet Okt 03, 2019 9:15 am[/url]":fowxmxke]Одговор на питање где су радници је прост - у 27. марта. Исте фирме су извођачи на оба градилишта. Није ми јасно зашто се не узимају квалитетнија предузећа за извођаче (АР градња, City road, Eлита)?
A kad dođeš u 27. marta , pitaš se gde su radnici , a odgovor je da su u Karađorđevoj. :)
 
Beton halu, treba sravniti sa zemljom, jer ona predstavlja beskorisno, betonsko ruglo.
Na placu djumurkane, ili tu negde ,gde jos ima po koja koliba, treba sazidati spratnu garažu, a umesto beton hale, nspraviti smisleno funkcionalni objekat, na korist stranim gostima, i korisnicima luke, koji taj i takav objekat, treba najvise i da koriste.
Kafiće treba sazidati od crvene cigle, u nastavku kule Nebojsa, ka beton hali, tako da se aposlotno uklope u onaj oronuli bedem, koji je sada tamo.
Tako bi smo dobili, ekskluzivno setaliste, od tobogana, pa do nebojsine kule, i po dubini, od reke, sve do ulice, jer sina vise nema.Snabdevanje kafica, bi islo od ulice, do bedema, odnosno , kafići bi preuzeli funkciju bedema, isto onako, kao i renevirani bedemi, u sklopu kule.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Никако рушити Бетон халу и градити нови објекат! Само би смо добили нешто још горе и ружније. Овако у визури са воде се лепо уклапа, спорна је кровна површина и залеђе ка булевару Војводе Бојовића са оним уџерицама и баракама.
 
Samo pod uslovom, da se dobije bolje, lepse i funkcionalnije resenje.
Znajući gradske oce, odmah bi napravili kladionicu na vodi.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Зато нека је каква јесте, само да јој се кров почисти од ужасних барака.
 
Beton hala je uspela priča kombinovanja očuvanja industrijskog nasleđa i davanja nove vrednosti. Zašto bi je rušili, bolje okolinu prilagoditi bez naruživanja Kalemegdana, pa bio je čuveni konkurs sa par finih ideja. Ja recimo ne sedim u Beton hali, možda mi ti lokali i ljudi nisu nešto simpa itd. ali kakve to veze ima. Treba smelo spojiti BH, Karađorđevu i Kosančićev venac. Evo malo smo zapeli već ali valjda će se dozvati pameti i napraviti nešto svima od koristi...
 
Nije mi jasno što nekima smeta Beton hala? Smetaju barake iza, a kafići u njoj su savršeni primer kako kafići treba da izgledaju.

Evo, ja lično prezirem namontiranu ekipu koja tamo sedi, ali uvek je puno, a bašte i tende su sve iste i ništa ne štrči i sve (ka reci) izgleda vrlo uredno i pristojno.

Poslato sa telefona
 
Једино што бетон хали фали је честито сређивање и озелењавање. Када би се склонио паркинг са крова на неко примереније место могла би чак и да добије врт на крову што би био пун погодак. Неко талентован би успео то да уклопи у пуну соларпанк (solarpunk) естетику за коју је Београд генерално одличан кандидат и очајничку му фали као једини могући позитивни израз комплетног архитектонског хаоса у коме се налази

solarpunk22.jpg
 
Ипак узводно и низводно бар два километра нема погодног места за паркинг.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665995#p665995:3gdpyy4g je napisao(la):
solecar » 03 Oct 2019 09:44 am[/url]":3gdpyy4g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665965#p665965:3gdpyy4g je napisao(la):
Дошљак » Čet Okt 03, 2019 9:15 am[/url]":3gdpyy4g]Одговор на питање где су радници је прост - у 27. марта. Исте фирме су извођачи на оба градилишта. Није ми јасно зашто се не узимају квалитетнија предузећа за извођаче (АР градња, City road, Eлита)?
A kad dođeš u 27. marta , pitaš se gde su radnici , a odgovor je da su u Karađorđevoj. :)

Vervatno su radovi na trotoaru zaustavljeni zbog izgradnje hotela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666249#p666249:hpgcntsi je napisao(la):
Дошљак » 03 Oct 2019 09:16 pm[/url]":hpgcntsi]Ипак узводно и низводно бар два километра нема погодног места за паркинг.

pogodnog mesta nema posto bi ovi da iskoriste svaki kvadratni metar za stambenu gradnju ali generalno mesta ima i mislim da mimo pitanja garaze na beton hali treba razmisljati o jos jednoj vecoj javnoj garazi negde oko trenutne autobuske stanice. silni kvadrati ce se tu izgraditi, kupci ce imati parking u podrumu ali sta je sa svima onima koji ce dolaziti u posetu ili po potrebi. uz malo planiranja u toj garazi bi se naslo mesta i za vozila stanara postojecih zgrada pa bi mogli da dobijemo solidan blok u kome ne bi bilo dozvoljeno parkiranje na ulici.
 
Ја у Карађорђевој предлажем плац где је сада Џипов салон близу Бристола.

61 Карађорђева
https://maps.app.goo.gl/3XNGH9dNjaUeWsKL9

Ова приземна барака нарушава висинску регулацију целе улице, а када би се направила гаража на спрат могли би да оставе локале у приземљу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666347#p666347:1xgud6mu je napisao(la):
relja » 04 Oct 2019 09:55 am[/url]":1xgud6mu]
Vervatno su radovi na trotoaru zaustavljeni zbog izgradnje hotela.
Ometanje završetka važne gradske ulice pogađa daleko više ljudi od veoma kratkog odlaganja završetka hotela, pa je hotel taj koji treba da malo sačeka, a ne obrnuto. Tim pre što je količina posla na delu trotoara ispred hotela veoma mala, pa taj mali deo mogu da završe za par dana, a onda hotel može da nastavi da se radi. Mada sumnjam i da su u fazi gradnje kada baš ne mogu bez korišćenja trotoara, kao i da hotel ima ikakve veze sa time što nema radnika. Ulica je dovoljno dugačka, pa se ne radi ni na njenim drugim delovima.
 
Није ретко да тротоари буду раскопани само код градилишта, сличан је случај био месецима ако не и годинама на Врачару у Књегиње Зорке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666361#p666361:3hpodgw3 je napisao(la):
Zuma » 04 Oct 2019 10:36 am[/url]":3hpodgw3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666347#p666347:3hpodgw3 je napisao(la):
relja » 04 Oct 2019 09:55 am[/url]":3hpodgw3]
Vervatno su radovi na trotoaru zaustavljeni zbog izgradnje hotela.
Ometanje završetka važne gradske ulice pogađa daleko više ljudi od veoma kratkog odlaganja završetka hotela, pa je hotel taj koji treba da malo sačeka, a ne obrnuto. Tim pre što je količina posla na delu trotoara ispred hotela veoma mala, pa taj mali deo mogu da završe za par dana, a onda hotel može da nastavi da se radi. Mada sumnjam i da su u fazi gradnje kada baš ne mogu bez korišćenja trotoara, kao i da hotel ima ikakve veze sa time što nema radnika. Ulica je dovoljno dugačka, pa se ne radi ni na njenim drugim delovima.

Nismo se razumeli: uz već uhodanu praksu odugovlačenja sa radovima, jedan od izgovora za nerad (ne razlog - izgovor) je i da radovi na hotelu: prolaz mehanizacije, eventualno podizanje krana i sl... mogu da oštete taj nov trotoar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666360#p666360:1cq4an7k je napisao(la):
Дошљак » 04 Oct 2019 10:35 am[/url]":1cq4an7k]Ја у Карађорђевој предлажем плац где је сада Џипов салон близу Бристола.
61 Карађорђева
https://maps.app.goo.gl/3XNGH9dNjaUeWsKL9

nisam siguran koliko je upravo karadjordjeva najbolja lokacija, i zbog pristupa od strane kalemegdana i zbog kolicine saobracaja koju bi garaza generisala. u svakom slucaju meni iskreno trenutno nije ni jasno kako je zamisljeno da se saobracaj tu ubuduce odvija, ukoliko ovi budu imali dovoljno vremena da sruse postojeci most i naprave novi plus tunel kroz terazijski greben. ukoliko se nekim cudom to sve desi onda tu buducu garazu treba pozicionirati tako da bude pristupacna iz svih pravaca
 
Nama će biti potrebno mnogo garaža, jer ih SADA imamo tako malo, a za opštinu Stari Grad se planira da bude turistička meka i zabavni centar grada. Sa skoro nikakvim automobilskim saobraćajem. Što znači ne samo ogroman broj ljudi i krajnjih odredišta, nego i potrebu da pešačka zona bude oivičena čitavim prstenom garaža sa svih strana. Jer u TAKVOM prostoru moramo proterati i automobile parkirane na ulicama. Dakle veliki broj garaža po obodu pešačke zone.

U bloku na slici će biti mnogo mesta, pa se tu može napraviti i garaža. Zadržavaju se samo plavo uokvirene zgrade i jedna nova koja nije ucrtana. Sve ostalo je slobodno. Na ovom mestu je garaža neophodna jer bi opsluživala Luku, Beton halu, obalsko šetalište, bliži deo donjeg i gornjeg grada Kalemegdana, kraj pešačke zone Kneza Mihajla, Kosančićev venac, Đumrukanu i kafiće u Karađorđevoj. To je i MNOGO saobraćaja i mnogo odredišnih tačaka za putovanja, pa su time i potrebe za parkingom ogromne. Krov Beton hale je isuviše vredan prostor da ostao parking. Tu mogu da dođu drugi kafići sa još boljim pogledom na reku, luku i Novi Beograd, kao i mali zeleni parkić sa vidikovcem koji uspostavlja vizuelni kontinuitet sa zelenim padinama Kalemegdana. Naravno, Karađorđeva ulica kao 1+1 je previše uska za buduće potrebe, ali nije bila tako planirana, pa možda ima nade da se to popravi.

Pogledajte prilog 1
Nažalost, ipak sumnjam da će se tako desiti. Problem je više pohlepa vlasti da SADA, dok su na vlasti, unovče svaki kvadratni metar vrednog prostora koji se može pretvoriti u građevisku površinu za nešto što je investitorima SADA privlačno, tako da odmah hoće da daju pare, dok je OVA ekipa na vlasti, a ne posle toga, "pa da pare uzme neko drugi". Neverovatno je da je (izgleda, po priči jednog lokalca) u nekom trenutku bio otkupljen onaj trougao zemljišta preko puta Kapetanije baš da bi ispravili i proširili ulicu, zatim su i u katastru preparcelisali taj uski deo u posebne parcele, ali se onda, odjednom, sve naglo zaboravilo, pa ulica ostala uska i kriva dok je trougao i dalje u okviru posebnih parcela originalno namenjenih putu.

Žutim tačkama je označena preparcelizacija koja je bila namenjena proširenju i ispravljaju Karađorđeve ulice u zvanično prihvaćenom planu objavljenom u službenom listu. A onda je cela ideja mistično nestala, plan je u nepoznatom trenutku promenjen neznano kako, ulica ostade 1+1, i jedino u katastru ostade trag trouglastog "otcepka" koji je sad opet u okviru zemljišta namenjenog privatnoj GRADNJI, a ne javnog zemljišta namenjenog javnom putu. A stvar je bila tako logična i jasna.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666093#p666093:27qaqqfo je napisao(la):
Kailan » 03 Окт 2019 01:16 pm[/url]":27qaqqfo]Једино што бетон хали фали је честито сређивање и озелењавање. Када би се склонио паркинг са крова на неко примереније место могла би чак и да добије врт на крову што би био пун погодак. Неко талентован би успео то да уклопи у пуну соларпанк (solarpunk) естетику за коју је Београд генерално одличан кандидат и очајничку му фали као једини могући позитивни израз комплетног архитектонског хаоса у коме се налази

solarpunk22.jpg
Вау, нисам знао да и то постоји :D
 
Koja je logika uklanjanja parkinga sa Beton hale dok god su kafići ispod? Meni se čini da parking uvek ima slobodnih mesta, tako da se bez problema može odraditi i ozelenjavanje i zadržavanje parkinga (uz smanjenje kapaciteta za jedno 30%)

Parkinzi su neophodni, hteli mi to ili ne i svaki grad ih ima u centru i to mnogo više nego Beograd (sa akcentom da ih je što manje na kolovozima, a naročito na trotoarima, a više u gaažama.
 
Vrh