Šta je novo?

Kamere

Bulevar despota Stefana, kazu da je kamera za crveno.

41e8087a762afb5ee4c043693b90e06a.jpg


Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Mada sam primetio na uglu Cvijićeve i Despota Stefana identičan stub na koji je nakačeno dosta više opreme, od ovih standarnih koje imaju po jednu dve kamerice. Ova ima pet-šest kamera i rekao bih neke led reflektore.

Evo ga post, gde sam pisao baš o tom stubu. Baš dosta opreme je na njemu, tako da verujem da sa tog stuba "stižu" kazne za razliku od onih klasičnih Huawei kamerica.
 
Pa da, sad su rekli ovi majstori sto namestaju da ne meri nista nego samo gleda semafor.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Čovek mora da se apdejtuje. Ograničenje na pančevačkom mostu je već neko vreme 50 km/h.
 
Koliko ja znam, dokle god ne vidiš znak za izlaženje iz naseljenog mesta, ne smeš da voziš brže od 50 km/h (svakako nemaš saobraćajni znak promene ograničenja brzine). Jedino gde taj znak u ovom urbanijem, centralnijem delu Beograda imaš, to je oko auto-puta kroz grad - tj. kad se ulazi na njega.

Stoga, pošto nema znaka, ograničenje je 50 km/h.

24-1.png
 
Koliko ja znam, dokle god ne vidiš znak za izlaženje iz naseljenog mesta, ne smeš da voziš brže od 50 km/h (svakako nemaš saobraćajni znak promene ograničenja brzine). Jedino gde taj znak u ovom urbanijem, centralnijem delu Beograda imaš, to je oko auto-puta kroz grad - tj. kad se ulazi na njega.

Stoga, pošto nema znaka, ograničenje je 50 km/h.

24-1.png
A direktor komiteta za bezbednost saobracaja kaze 80
Znaci i dalje ne znam. Kao do sad, jedni kazu 50, drugi 80
 
Ja ti govorim šta mi je sveže ostalo od obuke za vozača od pre 2 godine.
Ako postoji neki zakonski akt koji ovo što sam rekao obara, samo napred.
 
Šta snimanju nove kamere na Brankovom mostu? Znam za one za žutu traku, ali te postoje godinama.
 
Da li mislite da će naplaćivati kazne na moto putu kod aerodroma za preko 100 ili na pančevačkom putu gde zeleni talas ide 80-90?
U Americi podešavaju ograničenja prema brzini većine vozila, naravno ako je bezbedno, a ovde će možda kažnjavati sve redom, nadam se da neće.
 
Kamere postoje već godinama i ne koriste ni 5% svojih kapaciteta, naročito se to ne koristi u smislu povećane bezbednosti.

Brzina jeste problem, ali ne kada između aerodroma i Bubanj potoka vozim 20km/h preko ograničenja, nego kada ljudi voze zaustavnom trakom, gledaju mobilni, voze 50km/h preko ograničenja i ne daju migavac,
 
Problem je što mi imamo izuzetno glupa ograničenja na nekim deonicama, koja apsolutno niko ne poštuje. 50km/h na Pančevcu ne vozi više ni autobus gradskog prevoza, a kamoli automobil.

Ili 50km/h u Višnjičkoj ili nekom širem novobeogradskom bulevaru.
 
Ја једино на мосту на ади возим брже (типа 65) јер се осећам не баш безбедно да возим 50, буквално на свакој другој улици возим до 50км-х. Не треба ми да стигнем 15 секунди раније негде.
 
Najbolji savet, treba proceniti kakav je saobraćaj oko tebe i prilagoditi se tome.

Niti će ići u zaustavljati sve redom, ako svi voze 60km/h, niti dovodiš sebe u opasnost, ako voziš 45-50km/h, dok drugi šibaju 60km/h pored tebe.
 
Najbolji savet, treba proceniti kakav je saobraćaj oko tebe i prilagoditi se tome.

Niti će ići u zaustavljati sve redom, ako svi voze 60km/h, niti dovodiš sebe u opasnost, ako voziš 45-50km/h, dok drugi šibaju 60km/h pored tebe.
Тј сви око мене набију 80 од франша до храма, ја треба да возим 80 исто?
 
Vrh