Šta je novo?

K-District [Nekadašnji Beko Projekat]

znate moje misljenje i sve se slazem osim za kupce, oni su po meni vise zrtve
Oni mogu biti samo žrtve svog prazilukaško-palančkog mentaliteta da se hvale rođacima ili komegod kako su "uspeli" u životu. Ono što je nekad bio cilj sprat više od komšije u Kaluđerici sad je da se smest gu...ca na Dorćol ili Vračar, samo što bliže Hramu ili Kalemegdanu
 
Joj da, ali mi malo glupo da ovde krenemo sa tim podelama ko je odakle, msm hocu da budem "politicki korektna"🙂 ali slazem se da tu ima istine. Takodje se slazem da je vrv kljucna odluka kupaca bila da se zivi bas na toj lokaciji, na Kalemegdanu prakticno, zasto i kako da ne ulazimo u to ovde, a moguce isto tako da ljudi nisu u pocetku ni bili svesni na sta ce to da lici. Da budem iskrena ni ja se nisam u pocetku previse unosila u to kakav ce utucaj imati na Kalemegdan, cak stavise, da sam tada imala dovoljno love mozda bih i sama tu bila uzela stan. Sada ne bih nikako. Tako da su po meni saucesnici samo oni koji su kupovali stanove u kasnijim fazama.
 
Тужно је да је Београдска тврђава као нуклеус града и његово знамење са грба буде само садржај атракције за подизање цене некретнина.
Да је било памети, цео низ зграда дуж Париске, Пјарона де Мондезира и Тадеуша Кошћушка би био само са јавним садржајима, пре свега музејима, галеријама, школама, факултетима, филхармонија, позориштем, опером (библиотека града је већ ту).
 
9f8b1afb-24a9-4ac5-ae59-97110aacd2c8.jpg
 
Као што већина форумаша зна, овде постоје 2 потпуно одвојена пројекта/парцеле. Један је бивша фабрика БЕКО, а други је овај стамбени блок К дистрикт. Између њих постоји само пар "дивљих" пролаза за пешаке. Пројектанти су иначе предвидели ове колске/пожарне прилазе из Булевара војводе Бојовића, али њих, наравно потпуно небезбедно, користе и пешаци, као и доставна возила за објекте унутар блока. Радници универекспорта, нпр. морају колицима и палетарима да вуку робу одатле, али зато по лепо сређеном дворишном/пешачком делу буквално лете моторићи за кућну доставу. Изузетно лепе зелене површине се јако тешко одржавају, јер је пројектант нацртао траву на издигнутим баштицама, али није се сетио да трава треба и да се покоси с времена на време, а у пракси то значи да 2 радника морају да подижу косачицу преко својих груди, и бетонских зидова или металних ограда.

Али, ПАЈСАДОВО!!!

Баш између тих колских пролаза јако често примећујем цистерну која празни канализациони шахт. Због тако честог пражњења шахт је нонстоп и отворен, и чак стоји и црево. Сад, чујем да та цистерна заправо долази свакодневно више пута, да празни септичку јаму, јер бивши БЕКО објекат уопште није прикључен на канализациону мрежу!!!! Штавише - приликом јачих киша та јама прелива, и сав садржај одлази у гараже испод. То је и разлог зашто је овако корисно денивелисан прилаз стамбеном делу блока, тако да сва внаго одлазе пословном Калемегдан бизнис центру, који их је и произвео.
20240711_224055.jpg

20240711_224201.jpg

20240711_224027.jpg
 
Poslednja izmena:
To za praznjenje vise puta dnevno je tacno. Dolaze kamioni, smrdi ponekad 100m u krug. A da je ikad prelivalo i punilo garazu mi je nepoznato. Bar ja to nisam doziveo za ovih par god, koliko mi auto pola dana stoji u podzemnoj garazi KBCa.
 
A što nisu prilikom rekonstrukcije uradili priključak na kanalizacionu mrežu?
 
Vrh