Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

I da nije tog prevoza na aerodromu ne bi ga ni kupili,stajao bi uz IK-112M koji idalje nije prodat.
Neverovatno da se nisu potukli za njih dvoje.
 
Stajalište u u nekoj selendri pored Vrnjačke banje. Uništeno stajalište sa uništenom tablom za red vožnje u Vrnjačkoj banji.
1000001257.jpg
 
Lastin gradski autobus u Nišu sa linije 9, slikan na okretnici Mokranjčeva. Bilo je negde oko 7 ujutru ali se sećam da sam morao da mahnem kako bi mi stao, a čekao sam ga u centru kod TC Kalča. Zvučna najava je radila kada sam se vozio pre 2 godine, samo mi nije jasno kako se automatski ne zastavljaju ako vide da jedan putnik čeka na stajalištu :rolleyes:

PB102219.JPG
 
Okretnica autobusa 4 na Limanu. To je jedini novosadski bus na kojem se sećam da sam video da voze zglobovi, mada ima i na njoj solaća. Najopterećenije linije 8 i 9 koje saobraćaju od Petrovaradina do Detelinare i Novog Naselja prolazeći kroz centar grada i sve Limane koliko se sećam su bile 100% solo i vožnja u njima je bila horor.

P2102459.JPG
 
Okretnica autobusa 4 na Limanu. To je jedini novosadski bus na kojem se sećam da sam video da voze zglobovi, mada ima i na njoj solaća. Najopterećenije linije 8 i 9 koje saobraćaju od Petrovaradina do Detelinare i Novog Naselja prolazeći kroz centar grada i sve Limane koliko se sećam su bile 100% solo i vožnja u njima je bila horor.

Pogledajte prilog 247371
Ovo je okretnica Liman 1 - Štrand, tu terminiraju linije 1 i 8, linija 8 je u većini slučaja ful zglobna dok na 4 znaju nekad upasti i solo autobusi, najčešće u toku šihte koliko sam primetio i vikendom.
 
Ovo je okretnica Liman 1 - Štrand, tu terminiraju linije 1 i 8, linija 8 je u većini slučaja ful zglobna dok na 4 znaju nekad upasti i solo autobusi, najčešće u toku šihte koliko sam primetio i vikendom.
Koliko se ja sećam, ovo sam slikao na Limanu 4. Vozio sam se gradskim u NS zadnji put pre godinu i po dana a osmicom pre skoro 3 godine, i ne pamtim da je bilo zglobova. Možda su sad skoro uveli u saobraćaj zglobne Solarise koje im je donirao Beograd.
 
Okretnica autobusa 4 na Limanu. To je jedini novosadski bus na kojem se sećam da sam video da voze zglobovi, mada ima i na njoj solaća. Najopterećenije linije 8 i 9 koje saobraćaju od Petrovaradina do Detelinare i Novog Naselja prolazeći kroz centar grada i sve Limane koliko se sećam su bile 100% solo i vožnja u njima je bila horor.
Као што је @BeškaBP написао, на слици је окретница линија 1 и 8 на Лиману 1, код Штранда. Линија 4 се не окреће ту већ на Лиману 4. Линија 8 саобраћа од Лимана 1 до Новог насеља (не пролази кроз све Лимане већ само између Лимана 1 и 2), а линија 9 од Петроварадина до Новог насеља. Радним данима су зглобни аутобуси на 4, 7 и 8, као и на неким поласцима на 5 и 9. Викендом улгавном на 5, 7, 8, као и недељом на 5Н.

Што се тиче оптерећености линија, осмица јесте најоптерећенија, а после ње вероватно седмица (деветка свакако није у две најоптерећеније).

Иначе, новосадски јавни превоз има своју тему на форуму.
 
Autobusko stajalište u Dositejevoj ulici u Kraljevu, glavna ulica kojom se ulazi u grad iz pravca Kragujevca. Pošto je bilo pola noći kada sam slikao, nisam siguran da li je objekat namenjen gradsko-prigradskom ili međumesnom prevozu, i da li neki vid gradskog prevoza u Kraljevu uopšte postoji. Logično bi bilo da postoji, pošto ga ima i u mnogim manjim gradovima. Po zadnjem popisu najveći grad u Raškoj je Novi Pazar ako se gledaju administrativne gradske granice, ali ako se računa i neprekinuta urbana zona onda su Kraljevo i Čačak veći. U Pazaru postoje neki busevi na oko sat vremena, Užice i Priboj su solidni sa prevozom, a za Kraljevo i Čačak nisam uspeo da pronađem nikakve podatke. Čak i područje PAPI(Požega-Arilje-Prilike-Ivanjica) se može smatrati nekom vrstom aglomeracije od oko 60.000 stanovnika, tek tamo sam siguran da ne postoji ni "g" od gradskog prevoza. Alternativno i malo nategnuto se čitav taj kraj može smatrati i delom šireg užičkog gradskog područja sa preko 150.000 stanovnika, što već prelazi okružne granice iako je Ivanjica ranije bila u sastavu Zlatiborskog Okruga.

Na stajalištu su izlepljene samo čitulje i oglasi, nisam uspeo pronaći nikakav red vožnje eventualnog gradskog prevoza, mada mi ne bi ni koristio mnogo u 3 ujutru, celu noć sam lagano šetao po Kraljevu čekajući jutarnji voz za Ušće.

P9260027.JPG
 
Poslednja izmena:
Komedija od reda vožnje bivše kružne autobuske linije u Vršcu, zapravo jedine gradske linije koja je ukinuta za vreme Korone i nikad vraćena. 13 Polazaka dnevno, nedeljom ništa, upola manje subotom i radnim danom u toku raspusta, a linija rad završava između 14 i 15 popodne 🤡 Istini za volju, par godina pre Korone sam viđao i ljude koji međumesnu Stupovu liniju Vršac-Mesić koriste kao gradski prevoz od/do severoistočnog kraja grada uz Gudurički Put, koji je vrlo nesrazmerno razvučen i izdužen prateći obronke Vršačkih Planina. Inače prilično kompaktan grad na satelitskkim snimcima i mapama izgleda kao da ima urbanistički "rep" samo na tom jednom pravcu.

vrsc 003.jpg
 
Poslednja izmena:
Нема потребе за градским превозом у Вршцу, мислим да је и студија изводљивости дошла до тог закључка, мада су биле планиране неке линије.

Приградске линије су припале Пантранспорту, возе се Кобре и они Фениксбусеви на линији Вршац - Месић рецимо. Раднички превоз обавља Аленик за потребе Фрезенијуса и Хемофарма, а виђао сам и Мат трејд из Зрењанина који ради за неку текстилну фирму.

Некад је та кружна линија радила цео дан, од 4 ујутру до отприлике 9-10 увече, али је и тада била једина линија градског превоза.
 
Autobusko stajalište u Dositejevoj ulici u Kraljevu, glavna ulica kojom se ulazi u grad iz pravca Kragujevca. Pošto je bilo pola noći kada sam slikao, nisam siguran da li je objekat namenjen gradsko-prigradskom ili međumesnom prevozu, i da li neki vid gradskog prevoza u Kraljevu uopšte postoji. Logično bi bilo da postoji, pošto ga ima i u mnogim manjim gradovima. Po zadnjem popisu najveći grad u Raškoj je Novi Pazar ako se gledaju administrativne gradske granice, ali ako se računa i neprekinuta urbana zona onda su Kraljevo i Čačak veći. U Pazaru postoje neki busevi na oko sat vremena, Užice i Priboj su solidni sa prevozom, a za Kraljevo i Čačak nisam uspeo da pronađem nikakve podatke. Čak i područje PAPI(Požega-Arilje-Prilike-Ivanjica) se može smatrati nekom vrstom aglomeracije od oko 60.000 stanovnika, tek tamo sam siguran da ne postoji ni "g" od gradskog prevoza. Alternativno i malo nategnuto se čitav taj kraj može smatrati i delom šireg užičkog gradskog područja sa preko 150.000 stanovnika, što već prelazi okružne granice iako je Ivanjica ranije bila u sastavu Zlatiborskog Okruga.

Na stajalištu su izlepljene samo čitulje i oglasi, nisam uspeo pronaći nikakav red vožnje eventualnog gradskog prevoza, mada mi ne bi ni koristio mnogo u 3 ujutru, celu noć sam lagano šetao po Kraljevu čekajući jutarnji voz za Ušće.

Pogledajte prilog 247380
Nekada davno za vreme pokojne Rakete imao si liniju Užice-Ivanjica sa čestim polascima,siguran sam da je radila oko 22 h. Vozili uglavnom zlobni AM-MAN,zamenili su ih zglobni IK.
 
Као Шапчанин с поносом могу да кажем да то можеш да запалиш, уопште није валидно. 1 и 2 не постоје, 3 иде трасом мешаног кеца и четворке до главне аутобуске, 4 и 5 скоро исто. Ред вожње за 3, 4 и 5 има велике разлика у односу на тад. А о хигијени аутобуса не бих...
 
Vrh