Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Evo da ozvanicim, IK-161 #94 je kupio jedan od ljubitelja, koji ce autobus sacuvati maksimalno. Za njega je sam dao novac, i on je licno vlasnik, sto se tice ostalih Ikarbusa, IK-103P sa Turskim retrovizorima su zavrsili kod privatnika u Subotici, bilo je 2 ponudjaca, po prici neki ce biti u autoskoli. IK-103 su prodata oba, ostala su mnogo vozila, videcemo kakva ce im sudbina biti.
 
Kad bi neko otkupio solo M i 218-icu. Šteta da završe na otpadu
Procenitelj je dao relativno dobru vrednost na osnovu procene i umanjenja stope usled eksploatacije u odnosu na katalošku vrednost vozila. Ne verujem da je iko lud da kupi bus od par miliona dinara i proda ga na kilo za 18 dinara/kg.
Njima je najveći problem što će brzo propasti od stajanja (gume, jastuci, baterije, creva od vode itd). Drugi najveći problem je što su to u neku vrstu vozila specijalne namene - prilagođena su tako da mogu da rade samo gradski prevoz, a nemamo mnogo prevoznika kojima takva vozila odgovaraju. Veća je verovatnoća da prodaju Otokar Territo i minibus Iveko nego IK.
 
Који Санос 415 је сачуван?
И ја се надам да ће и неки 201 преживети.
1741972487506.jpeg

Privatno lice.
 
Tako je, sad je na PA - 236, slikacu ga ovih dana ili na leto, stoji kod bivseg vozaca Atp Panceva u dvoristu. autobus je u perfektnom stanju, razmisljam se da ga otkupim od njega.
Snimak kad je kupljen.

Evo i Subotickog Sanosa, on nije na prodaji nazalost.
 
Evo da ozvanicim, IK-161 #94 je kupio jedan od ljubitelja, koji ce autobus sacuvati maksimalno. Za njega je sam dao novac, i on je licno vlasnik, sto se tice ostalih Ikarbusa, IK-103P sa Turskim retrovizorima su zavrsili kod privatnika u Subotici, bilo je 2 ponudjaca, po prici neki ce biti u autoskoli. IK-103 su prodata oba, ostala su mnogo vozila, videcemo kakva ce im sudbina biti.
Zna li se sta ce biti sa tramvajem u krugu firme ko ce njega da sačuva
 
Tako je, sad je na PA - 236, slikacu ga ovih dana ili na leto, stoji kod bivseg vozaca Atp Panceva u dvoristu. autobus je u perfektnom stanju, razmisljam se da ga otkupim od njega.
Snimak kad je kupljen.

Evo i Subotickog Sanosa, on nije na prodaji nazalost.
Каква је судбина Сутрансовог Саноса? Није ваљда гвожђе?
 
Znam sudbinu IK-111 #75, ostaje u vlasnistvu grada, ili kako vec. Uglavnom planiraju njegovo sredjivanje i parkiranje pored tramvaja. Jer i sam koliko znam, garaza ne pripada privatniku. Vec gradu. Tako je bilo i u Atp Pancevu, garaza je prodata nakon 3 godine rada privatnika, drugom privatniku, koji parkira svoje kamione tu. Za Sanosa iskreno ne znam nista, nema ga na licitaciji, bojim se da ga ne prodaju na kilogram. On je generalno bez sedista, pretvoren je u pokretnu radionicu.
 
Tako je. I toliko mu je trula sasija da mu je pogonska ispala iz ose.
 

Bravo za ugovarača bravo za suboticu ^^^
 

Bravo za ugovarača bravo za suboticu ^^^
Домаћински, како рече градоначелник Суботице.
 
Vrh