Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Labudova pesma jednog od bitnijh prevoznika u toj regiji, dugovi su izgleda toliki da im je jedini izlaz stečaj. Nezvanično se priča da im i SNS duguje finu lovu za ono razvozanje sendvičara po mitinzima.

E sad, na koji način će ta praznina biti popunjena (pošto je dosta mesta zavisilo od njih), to treba sad pratiti. Da ne nastane kojim slučajem novi Pantransport (ili da ovaj postojeći preuzme linije).

SV sigurno trlja ruke posle ovoga. Doduše bilo je pitanje vremena, zato su u novom RV-u vratili polazak u 4.40 da pokrije radnike koji putuju.
 
Labudova pesma jednog od bitnijh prevoznika u toj regiji, dugovi su izgleda toliki da im je jedini izlaz stečaj. Nezvanično se priča da im i SNS duguje finu lovu za ono razvozanje sendvičara po mitinzima.

E sad, na koji način će ta praznina biti popunjena (pošto je dosta mesta zavisilo od njih), to treba sad pratiti. Da ne nastane kojim slučajem novi Pantransport (ili da ovaj postojeći preuzme linije).

SV sigurno trlja ruke posle ovoga. Doduše bilo je pitanje vremena, zato su u novom RV-u vratili polazak u 4.40 da pokrije radnike koji putuju.
Највећи проблем ће бити и свакако су приградске линије која су једина веза већини села с остатком света. То је у целој унутрашњости тако.
 
Update: štrajk je trajao dva dana, nakon toga je uspostavljen saobraćaj međutim danas je STUP zvanično saopštio da od 1.1. gase sve linije
1000042909.jpg
 
Ima EvroLin iz Paraćina i CNG zglobne Mercedese, i neke druge CNG solo.

Gradski i prigradski u Jagodini drži Zoran Risen, a u Ćupriji i Paraćinu EuroLin.
Oni drže i "gradsku liniju" Jagodina - Ćuprija - Paraćin, koja od korone saobraća samo na pola sata.
Zanimljiva je i činjenica da je ova linija zapravo međugradska, pa tako iako neko ima kartu npr. Jagodina - Paraćin i plati je 11.000 dinara mesečno, on mora da plati kartu za neko selo.
 
Ima EvroLin iz Paraćina i CNG zglobne Mercedese, i neke druge CNG solo.

Gradski i prigradski u Jagodini drži Zoran Risen, a u Ćupriji i Paraćinu EuroLin.
Oni drže i "gradsku liniju" Jagodina - Ćuprija - Paraćin, koja od korone saobraća samo na pola sata.
Zanimljiva je i činjenica da je ova linija zapravo međugradska, pa tako iako neko ima kartu npr. Jagodina - Paraćin i plati je 11.000 dinara mesečno, on mora da plati kartu za neko selo.
Одлична идеја би била кад би се објединило све то у један систем, јер су та три града мање-више једно.
 
Ima EvroLin iz Paraćina i CNG zglobne Mercedese, i neke druge CNG solo.

Gradski i prigradski u Jagodini drži Zoran Risen, a u Ćupriji i Paraćinu EuroLin.
Oni drže i "gradsku liniju" Jagodina - Ćuprija - Paraćin, koja od korone saobraća samo na pola sata.
Imaju solo CNG MANove A21. Linija Paraćin - Jagodina sada saobraća na 10-20min.
 
Bravo za otkriće, ima puno dobrih fotografija različitih prevoznika.

Одлична идеја би била кад би се објединило све то у један систем, јер су та три града мање-више једно.
Bila bi, ali od toga nema ništa iz političkih razloga. Kao i u pričama Beograd-Pančevo i sličnim, radi se o različitim lokalnim samoupravama, koje apsolutno zabole da se dogovore sa susednom.
Onda se vozi u režimu međugradskog saobraćaja gde prevoznici prave red vožnje i cenovnik kako oni hoće.

Linija Paraćin - Jagodina sada saobraća na 10-20min.
Ne. Red vožnje je oduvek bio taktni. Do korone su vozili na 15 minuta, solo autobusi, a sada voze zglobni na pola sata, provereno. Kapacitet je isti. Verovatno nemaju vozača, a stranci teže idu u male sredine. Mada, sa ovi cenama karata, busem ide samo ko nema auto.
 
U Užicu gradski obavlja Bečej prevoz po sumnjivom ugovoru o javno prvivatnom partnerstvu nakon što je po tenderu istekao prvi petogodišnji ugovor.
Grad naplaćuje karte koje nisu već skoro deceniju menjane - 50 gradska, a do 110 za treću zonu (dvadesetak km). Delimično je dobro rešen prevoz, ali prigradski deo je osakaćen proređenim polascima jer neki sa ovom cenom nisu rentabilni.
Svi 12m autobusi su cng manovi, dok su kombiji još uvek dizeli.
Kad bi se eliminisala korupcijska konponenta, bilo bi tu još poprilično prostora za poboljšavanje.
 
Za to vreme u Vršcu STUP ušao u Novu Godinu sa blokadom od 38 miliona dinara. Očigledno da vlasnici nemaju nameru da pokriju gubitke koji će samo narasti tako da se sada sa sigurnošću može reći da je Vršac (32.000 stanovnika u gradu, preko 40.000 sa okolnim selima) ostao u potpunosti bez autobuskog saobraćaja na gradskom/prigradskom nivou dok je sa ostatkom države jedina veza 6 polazaka voza. Isti važi za Alibunar, dok je Plandište ostalo bez ikakvog vida javnog saobraćaja.
 
Ne. Red vožnje je oduvek bio taktni. Do korone su vozili na 15 minuta, solo autobusi, a sada voze zglobni na pola sata, provereno. Kapacitet je isti. Verovatno nemaju vozača, a stranci teže idu u male sredine. Mada, sa ovi cenama karata, busem ide samo ko nema auto.
 
@bv5156
To je na papiru. Evo stigla mi fotografija letnjeg
20250103_115502.jpg

Uz poruku da tokom škole, radnim danom idu još i 07:15, 07:45, 17:30, 18:30, 19:30

Ovo je samo još jedan primer kakav je provoz u Srbiji van većih gradova.


I još jedna stvar.
Železnice su takve kakve jesu, ali postoji prilično pregledan sajt sa redom vožnje. U autobuskom saobraćaju je jedini svetli primer BAS.
Evo konkretno za ovu liniju, kao ni za mnoge druge nema ni važećeg reda vožnje online. A kamoli obaveštenja o vanrednim polascima ili o ukidanju.
Osoba koja mi je poslala sliku kaže da danas voze po nedeljnom redu vožnje a da je obaveštenje zalepljeno samo u busu.
 
Vrh