Šta je novo?

Intermodalni terminal

Гага +1 :D
jel to priprema novih dostignuca za drugi krug glasanja :lol:
 
@Боцо, хвала за плусићћћ.
Зар мора све одмах да се окрене на политику ! Батали то и уживај у форуму у лепим темама, а има их још.
 
Ma nije mi do politike, upravo suprutno
da nas zbog nje ne lage malko :)
 
На сајту "Путеви Србије" објављена је у прошли четвртак-11. априла 2019., јавна набавка "Техничке контроле пројектно -техничке документације за Интермодални терминал Батајница".

Pogledajte prilog 4
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... ponuda.pdf
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... tacija.pdf
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... taciju.pdf

Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Мапа Интермодалног терминала
 
"Mogućnost investiranja u takozvane "suve luke" u Srbiji, odnosno kontejnerske terminale, najavio je ovih dana izvršni direktor Lučke kapetanije u Solunu Sotiris Teofanis. . .
Novim investicijama Luka "Solun" želi da se pozicionira kao regionalni transportni centar. Otuda i namera da Luci obezbede pristup najvećih prevoznika. Sa druge strane, Srbija, kao središte i nezaobilazni deo transportne i saobraćajne mreže jugoistočne Evrope, ima veliki interes za svakim vidom saradnje u toj oblasti.
Po oceni profesora ekonomike saobraćaja na Ekonomskom fakultetu u Beogradu doktora Slobodana Aćimovića, inicijativa koju je izneo direktor Luke „Solun" je jako dobra. Tim pre što je Srbija još 2011. godine planirala izgradnju terminala. . ."
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ija-i-Kina
 
Animacija intermodalnog teminala u Batajnici.
[YouTube]https://youtu.be/JdbYy1tGrL8[/YouTube]
 
Ово искрено и не изгледа као нека велика инвестиција. Могли су и у Макишу исто да направе.
 
Kako da nije velika investicija kada dolazi naš veliki lider i vođa da otvori gradilišta? :mrgreen:
 
Ja овде видим асфалтиран плато и неколико паралелних колосека.
 
Makiš je višestruko ne povoljna lokacija :!:
Bataja ima nesllucen potencijal

Makiš kao vodo izorište iskljucuje opciji pretovara tečnih , praškastih i tvrdih materija cije prosipanje direkto ugrozava kvalitet pijace vode svim gradjanima Bgd
Čak i planirana urbanizacija Makiša ne trpi tako veliku i prometnu industrisku zonu

Bataja i ako veoma velika još 100 god ostace satelitski deo Bgda.
sa dosta ne urbanizovanog prostora oko sebe
Takodje ukinuta je žel. infrastruktura na desnoj Savskoj obali. Leva je duboko urbanizovana
Šta preostaje ? :roll:
Pa Dunavska obala
Leva je preskupa i prekomplikovana za osposobljavanje iz mnogih tački gledišta
Desna ima sve :kk:
Bataja vec ima drumsko čvorište, i dobre ,, ostatke,, železnice. koja se vec pomalo se modernizuje
Tu je energetsko plinsko čvorište. Aerodrom koj ce kad tad postati i za civilnu (cargo) upotrebu a sam medjunardni Dunav Bataju zapljuskuje stim im sto ne tako skupim kaskadama visoka obala moze postati jako zgodna za pretovar recno -drumskog - železnickog transporta. Slicno je bilo i u Zemunu kada su Nemački zarobljenici lopatama spustili deo keja ( Siroka staza, Rdecki do Šarana)

Ukratko : Sve to što Bataja ima , Makiš nema za ostvarivanje intermodularnog terminala
retke su takve tacke koje imaju svo trojstvo transporta
voda - zemlja- vazduh :D

Ovaj projekat je dugotrajna mašina za pravljenje velikih , velikih para Bgdu
koj ce omoguciti ostvarenje mnogih dr stvari koje su sada smo želje pisane na Beobuildu.
Ne postoji unosniji projekat veka od ovog
na zalost gluvi ne čuju a slepi ne vide
:sesir:
 
Ако сам добро видео на овом снимку рендера, у Батаји ће бити само претовар контејнера са вагона на приколице и обрнуто. Сумњам да ће претакати цистерни и претовар ринфузне робе ту.
 
To je rodjenje... sačekaj da poraste i odraste...
Aždaja za pravljenje para.
 
Batajnica Saobrajnica 1. Reda veza sa intermodalnim terminalom.
 

Prilozi

  • IMG-c46ff3a5e30ae00c567648b9729ca942-V.jpg
    IMG-c46ff3a5e30ae00c567648b9729ca942-V.jpg
    226,2 KB · Pregleda: 6.610
  • IMG-8a5ceb202b582fb86b9e7550e33b9d0c-V.jpg
    IMG-8a5ceb202b582fb86b9e7550e33b9d0c-V.jpg
    234,1 KB · Pregleda: 6.622
  • IMG-c5d56efd1b1193549b84e3408f129d53-V.jpg
    IMG-c5d56efd1b1193549b84e3408f129d53-V.jpg
    234,1 KB · Pregleda: 6.606
  • IMG-e5ae7ed3943481456c71773ba1263f6a-V.jpg
    IMG-e5ae7ed3943481456c71773ba1263f6a-V.jpg
    216,5 KB · Pregleda: 6.603
  • IMG-d9d9fcdd1e18e61f63f2e198ec60292a-V.jpg
    IMG-d9d9fcdd1e18e61f63f2e198ec60292a-V.jpg
    237,2 KB · Pregleda: 6.610
Evo jedan snimak, veoma ocigledan pomak u odnosu na prethodne fotke u ovoj temi....


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g4QkqwoUM[/youtube]
 
Slažem se, verovatno bi trebalo. Sad je izasfaltiran put skroz do raskrsnice gde će biti budući terminal. Na mestu terminala se još uvek nasipa pesak i sređuje podloga. Moguće da će nakon završetka bulevara malo pojačati radove na terminalu.
 
Prebacio sam temu u podforum projekti u izgradnji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792931#p792931:13ne8din je napisao(la):
boca-ica » Pet Nov 13, 2020 7:15 pm[/url]":13ne8din]Makiš je višestruko ne povoljna lokacija :!:
Bataja ima nesllucen potencijal

Makiš kao vodo izorište iskljucuje opciji pretovara tečnih , praškastih i tvrdih materija cije prosipanje direkto ugrozava kvalitet pijace vode svim gradjanima Bgd
Čak i planirana urbanizacija Makiša ne trpi tako veliku i prometnu industrisku zonu

Bataja i ako veoma velika još 100 god ostace satelitski deo Bgda.
sa dosta ne urbanizovanog prostora oko sebe
Takodje ukinuta je žel. infrastruktura na desnoj Savskoj obali. Leva je duboko urbanizovana
Šta preostaje ? :roll:
Pa Dunavska obala
Leva je preskupa i prekomplikovana za osposobljavanje iz mnogih tački gledišta
Desna ima sve :kk:
Bataja vec ima drumsko čvorište, i dobre ,, ostatke,, železnice. koja se vec pomalo se modernizuje
Tu je energetsko plinsko čvorište. Aerodrom koj ce kad tad postati i za civilnu (cargo) upotrebu a sam medjunardni Dunav Bataju zapljuskuje stim im sto ne tako skupim kaskadama visoka obala moze postati jako zgodna za pretovar recno -drumskog - železnickog transporta. Slicno je bilo i u Zemunu kada su Nemački zarobljenici lopatama spustili deo keja ( Siroka staza, Rdecki do Šarana)

Ukratko : Sve to što Bataja ima , Makiš nema za ostvarivanje intermodularnog terminala
retke su takve tacke koje imaju svo trojstvo transporta
voda - zemlja- vazduh :D

Ovaj projekat je dugotrajna mašina za pravljenje velikih , velikih para Bgdu
koj ce omoguciti ostvarenje mnogih dr stvari koje su sada smo želje pisane na Beobuildu.
Ne postoji unosniji projekat veka od ovog
na zalost gluvi ne čuju a slepi ne vide
:sesir:

A jeeeeeeste, evo za samo 2 do 2,5 godine Bataja diše za vrat Hamburgu, a za nepunih 10 prestižemo Rotterdam :grand:

Makiš sa svojih već postojećih 19+ koloseka ima gotovo izgrađenu infrastrukturu, pritom se tamo već gradi terminal koji će zadovoljiti postojeće potrebe u narednih nekoliko godina. Završetkom obilaznice , pogotovo otkako je gotov most preko Save kod ostružnice, ima sve navedeno što ima i Batajnica. Koliko je Makiš "nepovoljna lokacija" verovatno govori u prilog činjenica da u poslednje 3 godine ni šibica nema gde da stane od kontejnera.

Daleko povoljnije uslove ima Pančevo koje ima i terminal i luku već izgrađenu (jedino jos aerodrom nedostaje za "sveto trojstvo" iako je to bespotrebno iz drugih razloga saobraćaja i transporta) pa se već godinu dana muče da budu profitabilni. Pored intermodalnih terminala u S.Mitrovici, Dobanovcima i na Makišu, jedino je još investicija decenije terminal koji Milšped pravi u Nišu. A njima će se pridodati ovaj u Batajnici i još jedan koji se gradi u Inđiji (a postoji čak i manji u Rumi). Od sveg navedenog, nama dosta za narednih podosta godina.

Za ovaj Mega-Bataja projekat veka kako ga opisa' mi bi trebali imati min 20+ mil stanovnika, srednje razvijenog tržišta ili da u najmanju ruku prokopamo moravski kanal od Soluna do Bataje pa budemo polazna tačka ogromnog zaleđa centralne Evrope, a niti jedno od toga nije ni blizu Science Fiction-a.
 
...ili da u najmanju ruku prokopamo moravski kanal od Soluna do Bataje...

I on, kada se uverio u razmere debakla u kanalu, podigao je lopatu uvis i proročanski uzviknuo: "Naš će biti najdublji i najširi na svetu, više od sueckog i panamskog zajedno!" (ovacije) :D

kanal_S.jpg
 
30.3.2021.

V8kiEyy.jpg


qPD2QGN.jpg


LDcAtJS.jpg




Privodi se kraju ciscenje terena

Jvdft0A.jpg


MmT7ITu.jpg


sIXRa2m.jpg


Samo je ovaj deo nasut krupnim kamenom..
xNEm9Oy.jpg


Buduca saobracajnica koja spaja terminal sa Batajnickim bulevarom

9DaKP6L.jpg


Xo4nJEv.jpg


PRlwzYW.jpg



Ovde je prelaz ka saobracajnici koja ide preko pruge i do Bulevara, tu izmedju je kanal. Danas su crtali linije na toj raskrsnici, vide se radnici u daljini..


XLioWaH.jpg



Uz nasut pesak stavljen je i okiten...

nIcaLNU.jpg



Sredili su kanale, prosirili ih...

GeHxRap.jpg


7DpVCI0.jpg


gt0fuUh.jpg


Preko ovog kanala je napravljen improvizovan prelaz..

NTcws57.jpg




Evo ulice koja vodi ka terminalu od Bulevara, tu su danas crtali linije

Ci54MH4.jpg


s1vfR4c.jpg


8K9SYzr.jpg
 
Vrh