Šta je novo?

IMT

Trazena je i podneta promena plana , bez da se uradi nova komunalna i socijalna infrastruktura koja bi zadovoljila zahteve novog naselja.
Povećanjem građevinske površine sa 6.000 na više od 150.000 kvadrata, bez nove saobraćajnice, „zagušiće“ se ulice Omladinskih brigada, Tošin bunar i Jurija Gagarina koja je duzine 4.7 km ,novih 75 kilometara kola-automobila je duzina kolone koja treba svaki dan da se dva puta dnevno ukljuci i z tog novog kompleksa u pomenute tri ulice ili da se iz te tri ulice vrati u novi kompleks na mestu IMT-a.
Gazela za 24 h ima protok oko 200000 automobila .
Jurija Gagarina 4.7 km i danas cekamo na svakom semaforu od Ivana Ribara do Gazele a kada se pusti autobuska stanica i kad se pusti obilaznica ka Surcinu ce imati potencijalnu frekvenciju vise od 200000 automobila po 5 metara u proselu (kola 4 metra i pola metra ispred i iza kola je 5 metara ) 5metara x 200 000 automobila = 1000 kilometara kolona koja treba da se slije u ulicu od 4.7 kilometara.
Da neracunam Vojvodjansku i Tosin Bunar ,sve ce biti blokirano ,totalni kolaps.
Gradskog urbanistu i nadlezne za ovu problematiku neznam ,nemam ideju koju kaznu bi im odredio za problem koji ce vrlo brzo da nastane.
Zivi bili i sve gore izneto dozivecemo vrlo brzo.
Bio sam u Africi , Nigeriji ,Lagos ima jedino odrzivo resenje za nas problem u najavi i dolasku.
Iznad Jurija Gagarina ,Vojvodjanske ,Tosinog Bunara i svuda gde je doslo do prenaseljenosti i preobimne gradnje i neodrzivog saobracaja ,mora da se napravi kao otprilike nastavak mosta na Adi celom duzinom da bude na stubovima i da se sa te saobracajnice sirine kao most na Adi spustaju saobracajnice celom duzinom ka svakom bloku ili vecoj saobracajnici i isto tako iz svakog bloka da se mozes ukljuciti popeti na tu saobracajnicu i sve to normalno bez ijednog semafora.
U prilog gore napisanom iznosim moje licno iskustvo .
Ja sam letos 5 puta pre stigao od Makedonske granice do Beograda ,nego od plavog mosta do Novog Beograda
 
Ne stoji to što pišeš. Za grad nema povoljnije opcije, nego da se skupi stanovi grade upravo pored centralnog biznis distrikta, kao što je ovde slučaj. Što više ljudi ovde naseliš, zapravo će se skratiti kolone u špicevima. To je osnovna logika. Galama se diže bez potrebe: gradnja na Vračaru, Zvezdari... pravi nam veće probleme - i dodaje više kola na Gazelu.
 
Ovde je veći problem što se ne grade škole, vrtići i Dom zdravlja da prime svu tu decu, nego će ti novi stanovnici, kao i ovi iz Belvila i Bloka A, da idu u škloe i vrtiće u Savskim blokovima. Dom zdravlja je potreban nevezano za novopristigle i buduće stanovnike pomenutih blokova. A takođe će ti iz bloka 64 ići kod komšija da se igraju u parkićima. To su zamerke koje sam čuo da se pojavljuju.​
 
prema pdr-u predviđena je škola na parceli "minel" ili u stvarnosti tamo kod "karla". e sad... da l' će to da bude stvarno i urađeno, ko zna.
 
PDR za blok gde IMT I faza je usvojen na skupštini grada Beograda 26.10.2022.
 
Хоће бити саобраћајнице која спаја Европску и Јапанску са Ђорђа Станојевића?
 
Iznad Jurija Gagarina ,Vojvodjanske ,Tosinog Bunara i svuda gde je doslo do prenaseljenosti i preobimne gradnje i neodrzivog saobracaja ,mora da se napravi kao otprilike nastavak mosta na Adi celom duzinom da bude na stubovima i da se sa te saobracajnice sirine kao most na Adi spustaju saobracajnice celom duzinom ka svakom bloku ili vecoj saobracajnici i isto tako iz svakog bloka da se mozes ukljuciti popeti na tu saobracajnicu i sve to normalno bez ijednog semafora.
Ne daj bože da se dva reda veličine manje para potroši da se unapredi biciklistička infrastruktura i javni prevoz, nego ćemo sad da pravimo autoputeve na stubovima u sred grada da rešimo problem. U pogrešnom smeru razmišljaš, nije ovo problem gustine naseljenosti, baš naprotiv.
 
Ne stoji to što pišeš. Za grad nema povoljnije opcije, nego da se skupi stanovi grade upravo pored centralnog biznis distrikta, kao što je ovde slučaj. Što više ljudi ovde naseliš, zapravo će se skratiti kolone u špicevima. To je osnovna logika. Galama se diže bez potrebe: gradnja na Vračaru, Zvezdari... pravi nam veće probleme - i dodaje više kola na Gazelu.
А ко каже да ће ти људи да раде баш у тим пословним зградама поред тога? Друго, онај ко има да плати 5 хиљада евра за квадрат, тај сигурно неће ићи аутобусом на годишњи одмор или у град. Сви ће имати барем један ауто.
 
Хоће бити саобраћајнице која спаја Европску и Јапанску са Ђорђа Станојевића?
Isto kao i što su ispravili za APC sa onim soliterom na sred ulice. Hau jes nou. Gradnjom na mestu IMT-a će konačno da ubiju blokove. Posle toga da su pametni građani da blokiraju Jurija Gagarina i traže da im metro prođe ulicom. Džabe im da idu 95ice na 2 minuta a 7 je beskorisna jer ne ide u centar.
 
Livnica ima nove vlasnike:

VOICE: Rusi postali vlasnici firme bliske Karićima i domogli se 7 hektara placa

ABL-Solvent-i-Toriox-1024x456-1.jpg


Kupivši udeo u kompaniji "Toriox", povezanoj sa firmama Bogoljuba Karića, ruski biznismeni Aleksej Gnedovskij i Dmitrij Bugaenko postali su vlasnici građevinskog placa u Beogradu - zemljišta Nove livnice, koje slovi za jedno od najatraktivnijih u Srbiji, piše novosadski istraživački portal VOICE.

Firma „Toriox“ osnovana je u julu 2022. godine, a već u avgustu iste godine je ova nepoznata firma bez kapitala pobedila na licitaciji ponudivši 43 miliona evra, piše VOICE.

Dodaje se da su tako poslovno nepoznate firme u tri transakcije kupile najvrednije građevinsko zemljište Nove livnice i IMT-a od dve državne agencije: jednu lokaciju od Agencije za licenciranje stečajnih upravnika i dve lokacije od Agencije za osiguranje depozita (AOD).

„Firma ‘Toriox’, jedna od devet novoosnovanih kompanija koje se mogu dovesti u vezu sa porodicom Karić, kupila je u avgustu prošle godine plac Nove livnice od 7,3 hektara za 43 miliona evra. Ruska firma ‘Strojinvest konstrakšn’, koja je u rukama Gnedovskog i Bugaenka, mesec i po dana kasnije ušla je u vlasništvo ‘Toriox’-a i tako se domogla zemljišta“, navodi VOICE.

Prema saznanjima VOICE-a, iza firme Strojinvest konstrakšn (Stroyinvest Construction LTD), odnosno Gnedovskog i Bugaenka, zapravo stoji investicioni fond.

Strojinvest konstrakšn registrovan je u Moskvi 2018. godine, vlasnik ove kompanije je UK Veles menadžment, a vlasnici UK Veles menadžmenta su upravo Aleksej Gnedovskij i Dmitrij Bugaenko, piše portal.

Izvor: N1
 
Tek sam informisan koji tajkun je kupio IMT. Pa mi smo ljudi obrali bostan a pogotovu oni koji žive oko ovog bloka i koji će živeti u njemu.
 
Можда направе овде Малу Москву?

Ионако их слушам јуче у Икеи шта им све фали од куће: "Ми тамо имамо вијетнамску једу (храну), корејску једу, индијску једу... а овде мање-више само српска и италијанска". И стало их 100 у ред за шведске ћуфте.

Па можда је то идеја: Global Tractor City, Глобтрактоград Белград.
 
Можда направе Мини Минск? :D
Сад шта сте очекивали ко други да купи пропали фабрички круг него тајкун?
А на граду је да услови саобраћајно-урбанистичке услове.
 
Vrh