Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Било би ми ОК јер мене не мрзи да преседам и чекам бус 40 мин по највећој хладноћи. Пензионера има свуда али овде највиш. Не причам глупости знам шта виђам сваки дан. Не треба трпати већ претрпану Бањицу. Много више људи користи 59 до Славије него 42.
 
Planira se povezivanje zemunskog poteza sa novom lokacijom glavne autobuske stanice i ŽS “Novi Beograd”. :?

Izvor: sajt Studio B (Gradski servis)
 
Pa debili retardirani vec imaju 85, koji treba pojacati da ide na interval ispod 10 minuta, i ide preko kljucnih presedackih tacaka... Sta sad ne valja?! Jedino da 81 i 81L isele iz Pohorske, a gde ih prebaciti, jer ionako su do Dzona Kenedija prepuni solo autobusi. Generalno, mislim da je vreme da se problem Pohorske resi, jer se neretko desava, da u okretnici budu autobusi sa svih linija. Opet ponavljam, sto se tice Altine, prevoz se moze resiti, da 81 ili da se ukine, jer se preklapa na delu Altine, gde se i 707 prazni zbog preklapanja sa 81L na kraju naselja, ili da se primera radi, 81 prebaci trasom 45 do Bulevara Heroja sa Kosara, a odatle u Omladinskih Brigada i Treci Bulevar na Blok 42, a da se 81L ubaci da ide od Starog Merkatora da prati trasu 85 do Treceg Bulevara, pa odatle u Blok 42. 612 prebaciti da ide Ledine ili Surcin - Bezanijska Kosa - Grand Kafa - Ledine, a mozda i u Surcin... 0 dinara ulaganja, a ispadam bu**** sto pricam to vec 5 prokletih godina...
 
Imam predlog za novu liniju prevoza za gradjane Ripnja .
Linija bi isla sledecom putanjom:od stare okretnice 404 u Brdjanskoj ulici preko centra dalje ulicom put za Tresnju pa ulicon put za Malu ivancu do manastira ili ako bi se postigao dogovor izmedju opstina Vozdovac i Sopot moze i do Male ivance .Liniju bi opsluzivala dva mini busa.
Napomena ulice put za Tresnju i put za Malu ivancu nemaju javni prevoz
 
Svoj predlog sam napisao i na busevima.I zanimame jos da li neko zna kome bi trebalo predlog poslati na razmatranje ko je nadlezan?
 
Ne možeš ostaviti Pavićevac bez prevoza, a zbog njih je 404-tka na prvom mestu i uvedena. Jedino ako bi se tim putem produžila 534-tka, al opet, onda ostaje deo Ripanja prema groblju bez prevoza. Nije rešenje puštati autobus prema Maloj Ivanči pomenutim Putem za Malu Ivanču, pa čak i da dođe do okretnice 470-ice. Veći deo Male Ivanče ostaje nepokriven. Položaj samog naselja je takav da bi samo kružna linija od Ralje preko Popovića i Male Ivanče do Avalskog cveta, pa nazad prema Ralji Kragujevačkim putem, pokrila celo naselje uključujući i Popović. Već sam pisao predlog ovakve linije. Radila bi dva minibusa, jedan po krugu na svakih sat vremena, odnosno kombinovano na pola sata. Treba težiti trajnom rešenju, dok bi eventualno produženje 404-tke do manastira ili okretnice u Maloj Ivanči, rešilo problem tek jednom delu naselja i to samo Maloj Ivanči, a plašim se i da bi nadležni to tretirali kao "konačno rešenje", pa je pitanje kad bi se onda opet pozabavili prevozom pomenutih naselja.
 
Mesamo babe i zabe ja govorim o novoj lokalnoj linij koja ne bi imala veze sa 404 isla bi svojom trasom i bila bi prvenstveno namenjena ljudima iz Ripnja.Znaci bila bi uvedena zbog dve dugacke ulice koje nemaju gracki prevoz ,a nalaze se u Ripnju .Ja sam samo naveo da bi mogla da ide do Male ivance ,ali samo u slucaju da opstina Sopot ucestvuje.
 
Da, nisam lepo pročitao. Izvinjavam se. Ako te ulice nisu previše uske, što da ne, ali ostajem pri svom stavu vezano za Malu Ivanču, a naravno da nemam ništa protiv da se što je moguće veći delovi Ripnja povežu kakvom takvom lokalnom linijom.

Od opštine Sopot ne treba previše očekivati kad je puštanje novih "gradskih" linija u pitanju. Po nekim dosadašnjim iskustvima, nisu baš pokazali neku naročitu zainteresovanost za probleme lokalnog stanovništva. Prevoz je problem velikog broja naselja na teritoriji opštine Sopot.
 
Ulica put za Tresnju je iste sirine kao i put za Pavicevac kojom vec ide linija 404 ,put za Malu ivancu je uza ulica ,ali mislim da to ne bi bio problem za minibus.
Od ulaganja potrebno je obezbediti pruzni prelaz(na pruznom prelazu vec su zapoceti radovi na postavljanju rampi i svetlosne signalizacije ,ali iz nekog razloga to jos nije zavrseno) i napraviti malu okretnicu za mini bus u ulici put za Malu ivancu.
 
Pretpostavljam da Put za Trešnju ide od Avalskog cveta, pa se spaja sa putem, koji opet spaja Prnjavor sa centrom Ripnja, a preko Pavićevca. Prošao tim pravcem mnogo puta do sad, pa ako govorimo o istom putu, ipak je uži od onog kojim sada saobraća 404-tka, ali verujem da bi minibus mogao da radi. Put za Malu Ivanču je već dosta uzak od isključenja sa Kragujevačkog puta do skretanja za jezero, ponaročito je problematična deonica malo pre salona nameštaja TIM, a i nekoliko stotina metara posle pomenutog salona. Spust je jako uzak, a nemaš gde da se skloniš ako ti naiđe vozilo iz suprotnog smera, a kad se prođe salon nameštaja, sledi nekoliko jako uskih i nepreglednih krivina. Minibus bi mogao nekako da radi uz oprez naravno. No, opet se time pokriva samo manji deo naselja. Ako bi eventualno radila dva minibusa, pitanje je gde bi se mimoilazila. U slučaju uvođenja kružne linije, do mimoilaženja nebi dolazilo na uskim deonicama. Mogli bi da puste liniju probno, pa da se vidi dal bi mogla da radi bez većih smetnji. Nije da i sada nema poprilično uskih deonica kojima već saobraćaju linije JGP-a.
 
Предлог за успостављање нове ЈЛПП
На новоизграђеном државном путу Парцани-Рипањ-Барајево
предложени број линије: 452/535
траса линије: Баново Брдо-Парцани-Раља-Ропочево-Сопот
БАНОВО БРДО-Пожешка-Ђорђа Огњановића-Трговачка-Ибарска магистрала-Ибарски пут-Липовички пут-Брђанска-Авалска-Пут за Баташину-Лазара Јанковића-Јулијане Радошевић-Саве Вићентијевића-Рада Јовановића/Парцани/-Космајских Партизана-Рада Јовановића/Раља/-Бате Мирковића-Милосава Влајића-Душана Пухача-Саве Ковачевића-Војводе Путника-29.Новембра-Кнеза Милоша-Милосава Влајића-СОПОТ АС
Предвиђена стајалишта:
Баново брдо/терминус/
Жарково
Јабланичка
Кнежевац
Насеље Петлово брдо
Гробље Орловача(одређени поласци ујутру и поподне, због запослених-који би путовали овом линијом).
Ново Насеље Рушањ
Требеж
Липовички пут 6део
Липовички пут 5део
Липовички пут 4део
Дрењак
Тимочки пут
Липовички пут
Пут за Ћумуране
Драженовац
Драженовац 3
Брђанска/ново успостављено чим скрене у Авалску, пре него што скрене у Брђанску у супротном смеру/
Рипањ излаз/новоуспостављено обосмерно пред крај насеља у ул. Пут за Баташину/
Лазара Јанковића
Пут за Губеревац
Викенд насеље Парцани/новоуспостављено обосмерно у ул Јулијане Радошевић/
Парцани/окретница/
Гробље"Парцани"
Парцани(Браће Јовановић)
Парцани(Дом)
Парцани(Раскрсница)
Парцани(Мост)
Моше Пијаде/ново успостављено у улици Рада Јовановића у нивоу раскрснице са ул Моше Пијаде, обосмерно/
Професора Андоновића/у ул Рада Јовановића у Раљи, непосредно пре раскрснице у центру раље, како би се створили безбеднији услови у саобраћају путника и возача обосмерно/не би користила тренутно стајалиште раља центар, које је нефункицонално јер је на самој раскрсници, при том у смеру према парцанима се на самом стајалишту често паркирају возила и има низ контејнера, па би све линије које иду према парцнаима могле да користе ово новоуспостављено стајалиште које би било 30ак м. увучено према парцанима.
Здравствена станица Раља/у смеру према ж.с. у висини апотеке и слатке куће, у супротном смеру непосредно пре раскрснице за пијацу-ул Андреје Митровића/
Железничка станица Раља
Павловићи
Оровац/Трафо/
Трифуновића кућа
Славковића пут
Ропочевси венац
Мост
Гробље
Ветеринарска станица
Црвени Крст
Сопот АС
Предвиђено време вожње70- 80минута, интервал 60 минута радним даном, викендом 90 целодневно,
просечна дужина линије 43,3км/оријентационо.
број стајалишта:40
просечно међу станично растојање 1км/оријентационо/
Предвиђени ред вожње
Баново брдо:
05:00, 06:00, 07:00, 08:00, 09:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00,17:00, 18:00, 19:00 20:00, 21:00, 22:00,23:00 00:00.
Сопот АС
04:00, 05:00, 06:00,07:00 08:00, 09:00,10:00 11:00 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00,19:00,20:00,21:00,22:00, 23:00,
Викенд:
Баново Брдо:
05:30,07:00,08:30,10:00,11:30,13:00,14:30,16:00,17:30,19:00,20:30,22:00,23:30

Сопот АС:
04:00, 05:30,07:00,08:30,10:00,11:30,13:00,14:30,16:00,17:30,19:00,20:30,22:00.

Укинула би се линија 4403,
Линију би као 452 одржавала СП Ласта РЈ Сопот-самостално или комбиновано са ПО Београд.
Или као 535-ГСП Београд

По увођењу овакве линије могла би се увести и локална-кружна линија из Барајева.
Са ознаком 535/535Л-Барајево-Лисовић-Губеревац-Насеље Равни Гај-Барајево са минибус возилом.
Линија би умногоме допринела развоју целокубног потеза и трасе.
Сопот би на још један начин био повезан са сасвим новим делом града.
И тиме би била једна од општина која би имала превоз у три дела града.
Видиковац-уколико се 450скрати до бањице и 465 до блока 42........
РАЗМИСЛИТЕ И ДАЈТЕ МИШЉЕЊЕ
 
Stvarmno zanimljiva je ta istorija linija, treba izdati neku knjigu u vezi sa genezom razvoja JGPP ako je neko zainteresovan zza to rado cu ucestvovati.
evo, ja sam rodjen malo pre nego ste Vi napravili nalog ovde i jako se zanimam za istoriju linija u Beogradu i voleo bih da naucim nesto o linijama gradskog prevoza pre mog rodjenja
 
Предлог за успостављање нове ЈЛПП
На новоизграђеном државном путу Парцани-Рипањ-Барајево
предложени број линије: 452/535
траса линије: Баново Брдо-Парцани-Раља-Ропочево-Сопот
БАНОВО БРДО-Пожешка-Ђорђа Огњановића-Трговачка-Ибарска магистрала-Ибарски пут-Липовички пут-Брђанска-Авалска-Пут за Баташину-Лазара Јанковића-Јулијане Радошевић-Саве Вићентијевића-Рада Јовановића/Парцани/-Космајских Партизана-Рада Јовановића/Раља/-Бате Мирковића-Милосава Влајића-Душана Пухача-Саве Ковачевића-Војводе Путника-29.Новембра-Кнеза Милоша-Милосава Влајића-СОПОТ АС
Предвиђена стајалишта:
Баново брдо/терминус/
Жарково
Јабланичка
Кнежевац
Насеље Петлово брдо
Гробље Орловача(одређени поласци ујутру и поподне, због запослених-који би путовали овом линијом).
Ново Насеље Рушањ
Требеж
Липовички пут 6део
Липовички пут 5део
Липовички пут 4део
Дрењак
Тимочки пут
Липовички пут
Пут за Ћумуране
Драженовац
Драженовац 3
Брђанска/ново успостављено чим скрене у Авалску, пре него што скрене у Брђанску у супротном смеру/
Рипањ излаз/новоуспостављено обосмерно пред крај насеља у ул. Пут за Баташину/
Лазара Јанковића
Пут за Губеревац
Викенд насеље Парцани/новоуспостављено обосмерно у ул Јулијане Радошевић/
Парцани/окретница/
Гробље"Парцани"
Парцани(Браће Јовановић)
Парцани(Дом)
Парцани(Раскрсница)
Парцани(Мост)
Моше Пијаде/ново успостављено у улици Рада Јовановића у нивоу раскрснице са ул Моше Пијаде, обосмерно/
Професора Андоновића/у ул Рада Јовановића у Раљи, непосредно пре раскрснице у центру раље, како би се створили безбеднији услови у саобраћају путника и возача обосмерно/не би користила тренутно стајалиште раља центар, које је нефункицонално јер је на самој раскрсници, при том у смеру према парцанима се на самом стајалишту често паркирају возила и има низ контејнера, па би све линије које иду према парцнаима могле да користе ово новоуспостављено стајалиште које би било 30ак м. увучено према парцанима.
Здравствена станица Раља/у смеру према ж.с. у висини апотеке и слатке куће, у супротном смеру непосредно пре раскрснице за пијацу-ул Андреје Митровића/
Железничка станица Раља
Павловићи
Оровац/Трафо/
Трифуновића кућа
Славковића пут
Ропочевси венац
Мост
Гробље
Ветеринарска станица
Црвени Крст
Сопот АС
Предвиђено време вожње70- 80минута, интервал 60 минута радним даном, викендом 90 целодневно,
просечна дужина линије 43,3км/оријентационо.
број стајалишта:40
просечно међу станично растојање 1км/оријентационо/
Предвиђени ред вожње
Баново брдо:
05:00, 06:00, 07:00, 08:00, 09:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00,17:00, 18:00, 19:00 20:00, 21:00, 22:00,23:00 00:00.
Сопот АС
04:00, 05:00, 06:00,07:00 08:00, 09:00,10:00 11:00 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00,19:00,20:00,21:00,22:00, 23:00,
Викенд:
Баново Брдо:
05:30,07:00,08:30,10:00,11:30,13:00,14:30,16:00,17:30,19:00,20:30,22:00,23:30

Сопот АС:
04:00, 05:30,07:00,08:30,10:00,11:30,13:00,14:30,16:00,17:30,19:00,20:30,22:00.

Укинула би се линија 4403,
Линију би као 452 одржавала СП Ласта РЈ Сопот-самостално или комбиновано са ПО Београд.
Или као 535-ГСП Београд

По увођењу овакве линије могла би се увести и локална-кружна линија из Барајева.
Са ознаком 535/535Л-Барајево-Лисовић-Губеревац-Насеље Равни Гај-Барајево са минибус возилом.
Линија би умногоме допринела развоју целокубног потеза и трасе.
Сопот би на још један начин био повезан са сасвим новим делом града.
И тиме би била једна од општина која би имала превоз у три дела града.
Видиковац-уколико се 450скрати до бањице и 465 до блока 42........
РАЗМИСЛИТЕ И ДАЈТЕ МИШЉЕЊЕ
Nije loše.
 
Vrh