Šta je novo?

Ibarska magistrala

Kako potrosis vise goriva auto putem? Inace, putarina jeste 180 din sto je malo vise od 1l goriva. A onda semafori i dug ulaz u grad tim putem? ( starim smederevskim). Ja navijam za auto put uvek osim ako ne zelim da vidim nesto u tom kraju. Ali mentalitet je takav.. a na automobilima se definitivno stedi, ko zna koliko ljudi ne menja ulje i ostale stvari na kolima onda kada treba...
 
Lako... Ibarskom ideš 70-80km/h u najvišem stepenu prenosa i trošiš minamlno goriva, autoputem 120-130km/h isti stepen prenosa i potrošnja bar 2-3L/100km više.
 
Na kraju se svede na koliko imas vremena da gubis.

Bila je vest na Studiu Dj da postavljaju dve pasarele preko ibarske ovih dana. Ako nesto Ibarskoj treba to su ti pesacki prelazi.
 
vucko":2luz0yot je napisao(la):
Evo ja sam novi vozač i takođe vozih danas Ibarskom. Poštujem ograničenje i svi me pretiču i to usred bela dana, mogu misliti kako je noću kada su ljudi nervozni a i pospani.
Мало скретање са теме :D

Вучко, кад већ спомињеш да си ново печени возач, да ли имаш истакнуту ознаку "П" на колима (напред и позади) да си нов возач почетник ? По закону си обавезан да истакнеш ту ознаку, а ако је немаш, а заустави те милиција ради неке контроле, казна је 3.000,00 динара.



Ако је немаш, можеш на сајту http://ltablice.com/posebna-oznaka-p да преузмеш ову ознаку и одштампаш.
 
Moj auto ima najbolju potrosnju na 90-100 petom brzinom. 70 nece da ide 5. te stoga smatram da mi je auto put korisniji. Drugo, ne vidim nužnost da se vozi 130.. moj auto na 140 guta gorivo, na 160 stvara crnu rupu :D a i pola sata nije za bacanje.
 
Kartograf":3ghuxcpi je napisao(la):
Lako... Ibarskom ideš 70-80km/h u najvišem stepenu prenosa i trošiš minamlno goriva, autoputem 120-130km/h isti stepen prenosa i potrošnja bar 2-3L/100km više.
Na ibarskoj je pre ulaza u Lipovicu ograničenje uglavnom 50kmh :bash: ponegde 60. I tako skroz do Lazarevca sa kraćim prekidima...
 
Gorstak89":12yhxcey je napisao(la):
Kako potrosis vise goriva auto putem? Inace, putarina jeste 180 din sto je malo vise od 1l goriva. A onda semafori i dug ulaz u grad tim putem? ( starim smederevskim). Ja navijam za auto put uvek osim ako ne zelim da vidim nesto u tom kraju. Ali mentalitet je takav.. a na automobilima se definitivno stedi, ko zna koliko ljudi ne menja ulje i ostale stvari na kolima onda kada treba...
Ne stari smederevski, preko Pančevca, pa Pančevo - Kovin - Smederevo.
 
Ti imaš srećnu okolnost da je taj put prav, bez previše saobraćaja, gde na većem delu može i 100 km/h da se vozi.
Za "Ibarsku" je skoro do Ljiga 50 km/h agonija
 
Gago naravno da imam te dve nalepnice uradjene u kucnoj radinosti. Znas da ja sve radim po zakonu.

Videh danas na Ibarskoj 5-6 patrola na sve strane,klepaju po usima od kazni. Imaju i one nove kamere koje automatski kaznjavaju.

Takodje se i vidi nova pasarela bese negde oko Stepojevca.
 
jddipqd":eop2toef je napisao(la):
Ne stari smederevski, preko Pančevca, pa Pančevo - Kovin - Smederevo.

Ja sam inace iz Pozarevca, razlika u daljini je 10km vise ako idem preko panceva plus pancevacki most, plus 4 sela :) plus kocenja i ubrzavanja jer uvek mora neko sporo vozilo da se nadje, istina, u banatu je taj problem manji jer su saobracajnice slabo opterecene. I rizik od onih koji preticu, auto put je daleko bezbedniji u mojim ocima, i ako i tamo ima ludaka.

i, pricamo samo ako se postuju ogranicenja, kao i Vucko, ja sam uvek za postovanje propisa!
 
Вучко, плусићћћ што користиш "П" налепнице.

Да то су ти нови Пунтићћћи које је полиција набавила и само снимају.
 
Politika:
Кина одобрила кредит од 334 милиона долара за Коридор 11

БЕОГРАД –Министарство економије Кине одобрило је данас кредит од 334 милиона долара за градњу Коридора 11, изјавио је данас министар грађевине Велимир Илић и најавио да ће радови почети у септембру.

Кинеско министарство је одобрило кредит, као последња инстанца у предвиђеној процедури, након што је Ексим банка Кине одобрила тај кредит крајем јуна ове године, рекао је Илић Танјугу на пријему поводом обележавања Дана грађевинара.

Предвиђена је изградња аутопута од Обреновца до Уба и од Лајковца до Љига, у дужини око 50 километара, а главни извођач радова је Шандонг хај-спид група из Кине.

„Имамо данас једну радосну вест из Кине - да је њихово Министарство економије, као последња инстанца, одобрило наше пројекте и да у септембру крећу радови”, истакао је Илић у Влади Србије честитајући грађевинарима њихов празник.

Он је истакао да ће бити посла за хиљаде нових радника и да су још „две концесије на прагу потписивања, које ће веома брзо бити у процедури владе”.

Кинези су раније послали Министарству грађевине Србије захтев да раде две концесије на Коридору 11, од моста Земун - Борча до Обреновца, са још једним мостом на Сави и великом сурчинском петљом, као и за концесиону градњу аутопута од Прељине до Пожеге.

Танјуг
објављено: 08.08.2013

Još jedan most? :) zar to sve ne bi trebalo da se zove zaobilaznica i da je jedan deo toga već urađen? Može pojašnjenje?
I da, još jedno pitanje, zašto samo ova dva poteza tog koridora 11 i zašto prekid između?
 
Не, није то обилазница, него нови мост за Коридор 11. До тог будућег моста траса аутопута ће на жалост ићи левом обалом Саве.
 
Наслов би требао да буде:

УЛАГАЊА У НЕБЕЗБЕДНОСТ САОБРАЋАЈА У МЕЉАКУ

Ова пасарела озбиљно угрожава безбедност саобраћаја.

1) зезнули безбедност паркиралишта испред Робне куће, једно од ретких паркиралишта на Ибарској прављених по правилима безбедности саобраћаја,
2) Смањена је прегледност возилима која се укључују на Ибарску из улице Лоле Рибара,
3) позиција пасареле није у складу са токовима кретања путника у Мељаку.

Ово је 2.пут да се направи глупост "улагањем у безбеднији саобраћај у Мељаку". Први пут, то је урађено градњом подходника код Рибарнице у Мељаку, којим је такође смањена прегледност саобраћаја на путу. Све то је последица диктаторског управљања градом, где управља аутомобилска канцеларијска секта. Да је направљена квалитетна јавна дискусија, не би било оваквих промашаја у улагањима. Неком приликом ћу детаљније изложити.
 
Uz dužno poštovanje javne diskusije, nama fale pravila i njihovo poznavanje. Ja vidim da je i puna linija na mnogim mestima pogrešno postavjena. Dakle, ne treba nam 300 stručnjaka, dovoljan je jedan baš baš dobar i pomoćno osoblje da napišu pravilnik, koliko pre uključenja, koliko posle može šta i da se onda to poštuje. Na dosta mesta i u gradu postoje objekti koji debelo smanjuju vidljivost u raskrsnici. To ide do te mere da pred ulazak treba da se prekrstiš...
 
У овом случају, јавна дискусија је потребна, пре свега због овог под 3. Односно: ПРИЛИКОМ ПОСТАВЉАЊА ПАСАРЕЛЕ НИЈЕ СЕ ВОДИЛО О СТВАРНИМ ПОТРЕБАМА ЗА КРЕТАЊЕМ У МЕЉАКУ. Сем тога, на правој јавној дискусији би се сазнало где и какве тачно незгоде су се дешавале на овом месту.
 
Ево детаљне разраде безбедносне ситуације на Ибарској Магистрали кроз Мељак, са направљеним грешкама и предлозима решења. Напомињем да ово није све, али би било решено можда 90% садашњих безбедносних проблема.

На првој слици је цео Мељак, са означеном Ибарском кроз насеље. Дужина око 3,5 километра.

10sakc2.jpg


Тачка 1. скретање за Велику Моштаницу и Дубраву (део Мељака)

1. - Црвена стрелица показује место где је мој друг за мало погинуо, док је хтео да се укључи на Ибарску пре две недеље. Предњи део аутомобила је уништен, али он је неповређен.
2. - Овде се најчешће дешавају удеси, када возила хоће да се укључе са југа према Моштаници. Са обзиром да пола возила у Србији има неисправне кочнице, а крше се ограничења брзине, путоказ са источне стране сваких неколико дана је прегажен, и сваких неколико дана се поправља. Са обзиром да кроз целу Липовачку шуму нема дозвољеног претицања, спора возила стварају колоне из правца Београда, због којих возило које скреће према Моштаници блокира саобраћај у супротном смеру. Возачи кад губе стрпљење, почињу да се понашају небезбедно.
3. - Искључење према Мељачкој Дубрави. Овде је такође возило које скреће лево приморано да заустави саобраћај из правца Београда. Возачи, који скрећу према Мељачкој Дубрави, практикују да пресеку траку из правца Београда, јер се више боје да им се неко не набије од позади, него шта се дешава испред, где виде.
4.- Предлог проширења раскрснице, као што је то урађено на скретањима за Вранић, Рипањ и Сремчицу. Са тим проширењем, коначно би линија 551 могла да се продужи до окретнице у Сремчици, чиме се са повољним преседачким везама везују сва насеља у околини Липовачке шуме.

vrq26e.jpg


Тачке 2. и 3. Робна кућа, најкоришћеније аутобуско стајалиште у Мељаку, место где је постављена нова пасарела.

1. - Прелазак магистрале за путнике из Београда за Мељачку Дубраву.
2. - Главни правац кретања пешака и бициклиста унутар самог насеља
3. - Кретања из централног дела Мељака према аутобусу за Београд. Ово је главна црна тачка за пешаке у Мељаку, а најчешћи узрок је журба на аутобус. Пасарела је потпуно непрактична овим људима, који журе на аутобус!
4. - Нова пасарела. Положај уопште нема везе са три главна правца кретања пешака на овом месту. Уз све то, са обзиром да је Ибарска у кривини, пасарела смањује прегледност пута возилима, која се укључују на Ибарску на свега 15-20 метара!
5. - Плочасти пропуст испод Магистрале, намењен одводњавању појаса пута на насипу. Испод тог пропуста је мочвара, а "тротоари" на том плочастом пропусту су уски и непрактични. Стога на том месту, бицикли и грађевинска колица се крећу ивицом коловоза магистрале.
6. - Моја сугестија, где би требало преместити пасарелу. На том месту се скраћује пут, и избегава грешка у саобраћајном пројектовању - пењање и спуштање пешака на кратком одстојању! Мељачка Дубрава је брдо у односу на магистралу. Општина би морала да од неког од мештана откупи део плаца ширине 1,6 метара.
7. - Моја сугестија, како искористити пропуст, природном и најкраћом путањом. Опет би морао бити откупљен нечији део плаца ширине 4-5 метара. Коришчењем овог пропуста се решава питање 70-80% бициклиста, грађевинских колица, бабских колица, колица за бебе, трактора, грађевинских возила, као и кретања људи из најнасељенијег дела Мељака према аутобуском стајалишту.
k1avpy.jpg


Тачка 4. Мотел Ера, супермаркет "Петровић"

1. - Плочасти пропуст, исто као у првом случају, направљен под предпоставком да је Мељак гудура у недођији, а не насеље.
2. - Ера зазидао улаз у пропуст, како би проширио паркинг.
3. - Могућност коришћења пропуста за возила на точковима ограничених габарита, уколико би се направила рампа, и уколико би се уклонило оно што је Ера направио на државном земљишту. Ту је приказана испрекидано и стаза кроз шумарак, што би такође било препоручљиво да општина откупи пешачки пролаз ширине 1,6 метара. На тај начин би се растојање између попречних веза на државном земљишту између улица Маршала Тита и Ибарски пут скратило на само 900 метара, уместо садашњих скоро километар ипо.
4. - Сугеришем аутобуско стајалиште, јер ова локација је приближно на половини између Мељак Рибарница и Мељак Венеција. Између ова два стајалишта је растојање, иначе око 2 километра.

3146k9h.jpg


Тачка 5: Мељак Фабрика. Једини од 4 плочаста пропуста, који је уређен као денивелисано укрштање.

2gtus12.jpg


Тачка 6: Мељак Рибарница.

1. - Прелажење путника који се крећу из Београда за Баћевац.
2. - Прелажење путника који се крећу из Мељака за Београд
3. - Прелажење путника који се крећу из Вранића за Београд
4. - Подходник/нужник направљен пре 10-так година, када је санирано клизиште. Правац подходника прати само део токова пешака. Улаз у подходник са Мељачке стране смањује прегледност кривине и раскрснице. Путници из Мељака за Београд могу да бирају да ли да се доле угуше од фекалија и смећа, или да буду прегажени, јер је непрегледно када се претрчава.
5. - Место где је рељеф најпогоднији за прелазак магистрале, јер је ту магистрала у усеку. Односно, на том месту би могао бити саграђен изузетно користан мост, којим би се кретали бициклисти, грађевинска колица, бабска колица, колица за бебе, трактори, али и пешаци, укључујући и ђаке из школе.
6. - Главни правац кретања ђака у оближњу школу и из ње.
ws08sg.jpg
 
jel ova slika ilustracija, ili je ovo stvarno ibarska.
 
Ispostavilo se da je slika dezinformacija... skinuo sam je.
Al' saobracaj je stvarno u prekidu.
 
SANACIJA KOLOVOZA Radovi na Ibarskoj magistrali od 11. do 15. maja

Tanjug | 08. 05. 2015. - 22:33h | Foto: M. Mitrović | Komentara: 0
Javno preduzeće "Putevi Srbije" saopštilo je danas da će na državnom putu I B reda broj 22 zbog radova na sanaciji kolovoza na deonici Meljak - Stepojevac, od 11. do 15. maja, doći do izmene režima saobraćaja.

Tokom izvođenja radova povremeno će biti zatvorena za saobraćaj jedna kolovozna traka, a saobraćaj će se odvijati drugom kolovoznom trakom.

Radovi su obezbeđeni odgovarajućom privremenom saobraćajnom signalizacijom i opremom i odvijanje saobraćaja će signalnim zastavicama regulisati radnici.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/557105 ... do-15-maja
 
Гага":np28ecys je napisao(la):
vucko":np28ecys je napisao(la):
Evo ja sam novi vozač i takođe vozih danas Ibarskom. Poštujem ograničenje i svi me pretiču i to usred bela dana, mogu misliti kako je noću kada su ljudi nervozni a i pospani.
Мало скретање са теме :D

Вучко, кад већ спомињеш да си ново печени возач, да ли имаш истакнуту ознаку "П" на колима (напред и позади) да си нов возач почетник ? По закону си обавезан да истакнеш ту ознаку, а ако је немаш, а заустави те милиција ради неке контроле, казна је 3.000,00 динара.

Ако је немаш, можеш на сајту http://ltablice.com/posebna-oznaka-p да преузмеш ову ознаку и одштампаш.

Доказ да је држава неповратно умрлирала је бебеће-антисрпско "ћирилићно" П које изазива осећање за потребу чупања гркљана код 101% људи Великог Србистана
 
Vrh