Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Radi se o tome da su iz GTCa 10x ponovili pri otvaranju ovog polovičnog objekta da će pasarela biti izgrađena do kraja godine.
 
Samo laganom šetnjom preko pešačkog prelaza i time bi se napravio kolaps u Radničkoj iz pravca Čukaričke padine.
 
Da li je investitor rekao da će ONI izgraditi tu pasarelu, ili da će finansirati? Da li oni imaju "dozvolu" da grade van okvira svojeg poseda, tj preko ulica? Pošto gore vidim da je izjavljeno samo da će biti izgrađeno, ne piše da će oni to izgraditi.
 
Službeni list Grada Beograda br 68 , 20. dec. 2013.godine

Овим планским решењем планира се реконструкција овог саобраћајног правца на предметнон потезу, тако да садржи два засебна коловоза за сваки смер вожње међусобно раздвојена разделним појасом, са по четири траке за континуалну вожњу у сваком смеру, са ивичним зеленилом на појединим деоницама, тротоарима и бициклистичким стазама.
Планирано је да се површинске раскрснице на Радничкој улици које у постојећем стању имају пун програм веза сведу на површинске раскрснице типа улив – излив, како би се онемогућила лева скретања која највише утичу на континуитет саобраћаја у Радничкој улици. Овиме се добија и континуално разделно острво.
Уместо постојеће са редукованим програмом саобраћајних веза, планира се изградња нове денивелисане раскрснице улица Радничке и Кировљеве која ће имати пун програм веза.
Планирањем ове денивелисане раскрснице постојећа површинска раскрсница улица Радничке и Паштровићеве која садржи пун програм веза, мења се у раскрсницу типа улив – излив.
У Радничкој улици, на месту где су изражени пешачки токови, у зони укрштаја са Паштровићевом улицом, планира се денивелисан пешачки прелаз, пешачко-бициклистичка пасарела чиме се омогућава безбедност свих учесника у саобраћају.

Улица Радничка на делу предметног плана (од стационаже КМ 1+581.30 до КМ 1+937.00) планира се са по четири траке за континуалну вожњу за сваки смер, међусобно раздвојени средњом разделном траком, са обостраним тротоарима и бициклистичким стазама који су од проточног саобраћаја на појединим деоницама заштићени ивичним разделним тракама.

Примењени су следећи елементи попречног профила по смеру вожње:
– Траке за континуалну вожњу tv = 3.00 m
– Аутобуске траке tb = 3.50 m
– Траке за убрзање/успорење ta/d = 3.50 m
– Разделно острво tr = 4.50
– Ивичне разделне траке min tri = 2.00 m
– Пешачке стазе min p = 1.50 m
– Једносмерне бициклистичке стазе tb = 1.10 m
– Двосмерне бициклистичке стазе tb = 2.20 – 2.25 m




Раскрсница улица Радничке и Кировљеве планирана је као трокрака денивелисана раскрсница типа „труба” која је модификована да би се прилагодила условима локације и конкретном саобраћајном програму. Модификација се огледа у изменама директних рампи. У овом случају није могућа примена класичних директних рампи услед просторних ограничења унутар предметног подручја. Саобраћајни токови који треба да се остваре преко директних рампи реализују се преко Паштровићеве улице, кружног тока и осталих саобраћајница овог простора, тако да планирана денивелисана раскрсница садржи пун програм веза Улица Радничке и Кировљеве.
Геометрија раскрснице дефинисана је преко три рампе:
Рампа 1 – заједничка рампа. У попречном профилу садржи раздвојене коловозе ширина 7.7 и 6.2 m, разделно острво ширине 2.6 m, сервисну стазу ширине 1.0 m и тротоар ширине 3.0 m.
Рампа 2 – полудиректна рампа. Она је изливна рампа са Улице Радничке. Ширине коловоза је 7.7 m.
Рампа 3 – индиректна рампа. Она је уливна рампа у Улицу Радничку. Ширине коловоза је 6.2 m.
Пројектом инжењерских конструкција за денивелисану раскрсницу предвиђено је да се састоји од две одвојене и међусобно независне конструкције.


Укрштање Улица високе и Паштровићеве врши се кружном раскрсницом која садржи двотрачни коловоз ширине 10.0 m. Пречник кружног подеоника је 12.0 m, а пречник спољашњег круга је 32.0 m.
Улица висока, део од Улице Радничка – прилаз до Улице Кировљеве планира се за двосмерно одвијање саобраћаја коловозом ширине 6.0 m и са обостраним тротоарима минималне ширине од 1.50 m. На делу трасе код пресека 14– 14 ивица тротоара поклапа се са КП, тако да дуж непарне стране је ширине 3.2 m.


Коловозна конструкција и завршна обрада
Коловозна конструкција саобраћајница предметног плана, обзиром на очекивани обим саобраћаја и структуру возила која ће се кретати, планира се за тешко саобраћајно оптерећење.
Коловозни застор пешачких и бициклистичких површина ће се извести од савремених материјала прилагођених амбијенту у коме се налазе.

Пешачка кретања
Кретање пешака у оквиру простора предметног плана одвијају се на независним пешачким стазама или у оквиру тротоарских површина у оквиру регулације саобраћајница.
Минимална ширина пешачких стаза износи 1.50 m.
Ради боље проточности саобраћаја у улицама Радничка и Паштровићева, у зони раскрснице ових саобраћајница, планирају се денивелисани прелази – пасареле. Ове пасареле су опремљене лифтовима које могу користити пешаци и бициклисти.
Минимална висина слободног профила пасареле у односу на коловоз износи 5.0 m.
Положај ових денивелисаних прелаза приказан је на
графичком прилогу бр. 3.
 
Danas bas postram iz auta ljude kako prelaze pesacki kod Ada Mall-a i samo sto se ne poubijaju da ne bi svi prosli kroz deo obelezen na slici, tesko im da dignu nogu 20 cm nego svi hoce tuda da prodju. Neki covek gura bajs i krenuo tuda i ne moze da prodje od rulje. Ko bi se tek onda penjao na pasarelu? Samo posmatrajte kada prelazite tu, svi krenu pesackim i onda skrecu ne bi li prosli kroz tu ,,rupu'' i da ne bi podigli nogu malo.

30LKSRv.jpg
 
To sam i ja primetio na svim pešačkim prelazima. Ne znam samo zašto se ne radi tako celom širinom.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
ili da neko napokon pocne da postuje pravilnik o tehničkim standardima pristupačnosti i pesacke prelaze uradi u nivou?

Pešački prelazi i pešačka ostrva
Član 35
Prolaz kroz pešačko ostrvo u sredini kolovoza izvodi se bez ivičnjaka, u nivou kolovoza i u širini pešačkog prelaza.

Capture.png
 
У манастирским трпезаријама се за време обеда чита Јеванђеље.

Господи треба читати правилник, јер га сами очигледно не читају.

Тачније, надам се да га не читају. Ако се свесно не придржавају правила, проблем је далеко озбиљније природе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642538#p642538:29yvwb5c je napisao(la):
marrecar » Пет Јул 26, 2019 12:07 am[/url]":29yvwb5c]Da li je investitor rekao da će ONI izgraditi tu pasarelu, ili da će finansirati? Da li oni imaju "dozvolu" da grade van okvira svojeg poseda, tj preko ulica? Pošto gore vidim da je izjavljeno samo da će biti izgrađeno, ne piše da će oni to izgraditi.

На свечаном отварању, на ком сам присуствовао, директор GTC-а се осврнуо на пасарелу и рекао да ће је изградити до краја године, да нису били у могућности да је заврше у року за отварање у мају.

Чак је индиректно споменуо овај наш дивни форум, и рекао да форумаши не треба да брину и да ће пасарела бити изграђена као што је планирано! Браво :gobb: :gobb: :gobb:

Остаје нам да га држимо за реч :grand: :grand: :grand:
 
A zašto ne urade samo da se ivičnjaci spuštaju na tom delu ostrva gde je prelaz to se i u drugim zemljama zapadne Evrope tako radi.
Mittelinsel-an-der-Westhoffstrasse-Zebrastreifen-fuer-die-Westhoffstrasse_image_1024_width.jpg

Druga stvar je što se retko postavlja plava strela na ostrvo vidi se da fali i na slici od dr strangelove....
 
Postavlja se , mora da se postavi kako bi vozači znali da je obavezno obilaženje (uglavnom) sa desne strane. U međuvremenu ga uvek neko obori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642665#p642665:3hynca6j je napisao(la):
Beki » 26 Jul 2019 02:26 pm[/url]":3hynca6j]Danas bas postram iz auta ljude kako prelaze pesacki kod Ada Mall-a i samo sto se ne poubijaju da ne bi svi prosli kroz deo obelezen na slici, tesko im da dignu nogu 20 cm nego svi hoce tuda da prodju. Neki covek gura bajs i krenuo tuda i ne moze da prodje od rulje. Ko bi se tek onda penjao na pasarelu? Samo posmatrajte kada prelazite tu, svi krenu pesackim i onda skrecu ne bi li prosli kroz tu ,,rupu'' i da ne bi podigli nogu malo.

30LKSRv.jpg

To je ono iskonski u ljudima sto se provlaci kroz evoluciju.

 
@ And7rey To što si okačio nije pešački prelaz, već odmorište za pešake. Ona se postavljaju tamo gde je protočnost pešaka mala, ali na mestima koja su logična za prelazak van pešačkog, da se ljudi ne bi zaletali preko cele ulice. Tu vozila ne moraju da se zaustavljaju (zato i nema zebre), ali se povećava pažnja i oprez sviju. Jedna vrlo korisna stvar, u svakom slučaju.
 
Bio sam juce prvi put posle duzeg vremena. Secate se kako su hodnici imali sirinu i otvorenost? E pa zaboravite na to.
Vec su gde god su mogli postavili lokale (tezge) po sredini. Jeftine naocare, iqos cigarete.............
Sad je vec nacickano i podseca na Usce. Nije to to vise. :bash: Dalo se ocekivati al kratko je radost trajala
S druge strane nisam video ostecenja ni osetio budj od one poplave pre 3-4 nedelje. Doduse nisam ni ulazio u lift.
 
Samo da uspeju da odglave pokretne stepenice. Izgleda rđa dobro uhvatila.
 
Ха, можда је унутра у куповини била нека од стјуардеса Луфтхансе, па је некоме запела за око, па да је изведе на вечеру,... , знате већ причу :D
 
Meni se izuzetno dopadaju motivi Beograda pri vrhu (ovde se vide Hram i MSU, a levo nazire Genex):


Inače i dalje se često pale razni alarmi, kvare pokretne stepenice, u garaži su radovi na sve strane....
 
Jedina dobra strana ovog TCa je što je rasteretio ostale u gradu, naročito na NBG. I to uglavnom klinci vise unutra, plus ekipa sa Ade.
 
Tapatalk је смањио квалитет, тестирање камере:
eebb9c1f9859b9c2812d6f6dc23cec70.jpg


Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Da li se zna kada će biti otvorena prodavnica Skechersa? Strašno je kolike cene drži Office Shoes trenutno. Nadam se da će otvaranje prodavnice bar malo spustiti cene Skechersa.
 
Vrh