SRBO
Advanced
Па не мора, у овим временима битно је да се уради барем у неком тренутку оно што треба
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642407#p642407:1gtvxxz2 je napisao(la):astrodule » 25 Jul 2019 03:08 pm[/url]":1gtvxxz2]Neki link ka toj izjavi?
Овим планским решењем планира се реконструкција овог саобраћајног правца на предметнон потезу, тако да садржи два засебна коловоза за сваки смер вожње међусобно раздвојена разделним појасом, са по четири траке за континуалну вожњу у сваком смеру, са ивичним зеленилом на појединим деоницама, тротоарима и бициклистичким стазама.
Планирано је да се површинске раскрснице на Радничкој улици које у постојећем стању имају пун програм веза сведу на површинске раскрснице типа улив – излив, како би се онемогућила лева скретања која највише утичу на континуитет саобраћаја у Радничкој улици. Овиме се добија и континуално разделно острво.
Уместо постојеће са редукованим програмом саобраћајних веза, планира се изградња нове денивелисане раскрснице улица Радничке и Кировљеве која ће имати пун програм веза.
Планирањем ове денивелисане раскрснице постојећа површинска раскрсница улица Радничке и Паштровићеве која садржи пун програм веза, мења се у раскрсницу типа улив – излив.
У Радничкој улици, на месту где су изражени пешачки токови, у зони укрштаја са Паштровићевом улицом, планира се денивелисан пешачки прелаз, пешачко-бициклистичка пасарела чиме се омогућава безбедност свих учесника у саобраћају.
Улица Радничка на делу предметног плана (од стационаже КМ 1+581.30 до КМ 1+937.00) планира се са по четири траке за континуалну вожњу за сваки смер, међусобно раздвојени средњом разделном траком, са обостраним тротоарима и бициклистичким стазама који су од проточног саобраћаја на појединим деоницама заштићени ивичним разделним тракама.
Примењени су следећи елементи попречног профила по смеру вожње:
– Траке за континуалну вожњу tv = 3.00 m
– Аутобуске траке tb = 3.50 m
– Траке за убрзање/успорење ta/d = 3.50 m
– Разделно острво tr = 4.50
– Ивичне разделне траке min tri = 2.00 m
– Пешачке стазе min p = 1.50 m
– Једносмерне бициклистичке стазе tb = 1.10 m
– Двосмерне бициклистичке стазе tb = 2.20 – 2.25 m
Раскрсница улица Радничке и Кировљеве планирана је као трокрака денивелисана раскрсница типа „труба” која је модификована да би се прилагодила условима локације и конкретном саобраћајном програму. Модификација се огледа у изменама директних рампи. У овом случају није могућа примена класичних директних рампи услед просторних ограничења унутар предметног подручја. Саобраћајни токови који треба да се остваре преко директних рампи реализују се преко Паштровићеве улице, кружног тока и осталих саобраћајница овог простора, тако да планирана денивелисана раскрсница садржи пун програм веза Улица Радничке и Кировљеве.
Геометрија раскрснице дефинисана је преко три рампе:
Рампа 1 – заједничка рампа. У попречном профилу садржи раздвојене коловозе ширина 7.7 и 6.2 m, разделно острво ширине 2.6 m, сервисну стазу ширине 1.0 m и тротоар ширине 3.0 m.
Рампа 2 – полудиректна рампа. Она је изливна рампа са Улице Радничке. Ширине коловоза је 7.7 m.
Рампа 3 – индиректна рампа. Она је уливна рампа у Улицу Радничку. Ширине коловоза је 6.2 m.
Пројектом инжењерских конструкција за денивелисану раскрсницу предвиђено је да се састоји од две одвојене и међусобно независне конструкције.
Укрштање Улица високе и Паштровићеве врши се кружном раскрсницом која садржи двотрачни коловоз ширине 10.0 m. Пречник кружног подеоника је 12.0 m, а пречник спољашњег круга је 32.0 m.
Улица висока, део од Улице Радничка – прилаз до Улице Кировљеве планира се за двосмерно одвијање саобраћаја коловозом ширине 6.0 m и са обостраним тротоарима минималне ширине од 1.50 m. На делу трасе код пресека 14– 14 ивица тротоара поклапа се са КП, тако да дуж непарне стране је ширине 3.2 m.
Коловозна конструкција и завршна обрада
Коловозна конструкција саобраћајница предметног плана, обзиром на очекивани обим саобраћаја и структуру возила која ће се кретати, планира се за тешко саобраћајно оптерећење.
Коловозни застор пешачких и бициклистичких површина ће се извести од савремених материјала прилагођених амбијенту у коме се налазе.
Пешачка кретања
Кретање пешака у оквиру простора предметног плана одвијају се на независним пешачким стазама или у оквиру тротоарских површина у оквиру регулације саобраћајница.
Минимална ширина пешачких стаза износи 1.50 m.
Ради боље проточности саобраћаја у улицама Радничка и Паштровићева, у зони раскрснице ових саобраћајница, планирају се денивелисани прелази – пасареле. Ове пасареле су опремљене лифтовима које могу користити пешаци и бициклисти.
Минимална висина слободног профила пасареле у односу на коловоз износи 5.0 m.
Положај ових денивелисаних прелаза приказан је на
графичком прилогу бр. 3.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642538#p642538:29yvwb5c je napisao(la):marrecar » Пет Јул 26, 2019 12:07 am[/url]":29yvwb5c]Da li je investitor rekao da će ONI izgraditi tu pasarelu, ili da će finansirati? Da li oni imaju "dozvolu" da grade van okvira svojeg poseda, tj preko ulica? Pošto gore vidim da je izjavljeno samo da će biti izgrađeno, ne piše da će oni to izgraditi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642665#p642665:3hynca6j je napisao(la):Beki » 26 Jul 2019 02:26 pm[/url]":3hynca6j]Danas bas postram iz auta ljude kako prelaze pesacki kod Ada Mall-a i samo sto se ne poubijaju da ne bi svi prosli kroz deo obelezen na slici, tesko im da dignu nogu 20 cm nego svi hoce tuda da prodju. Neki covek gura bajs i krenuo tuda i ne moze da prodje od rulje. Ko bi se tek onda penjao na pasarelu? Samo posmatrajte kada prelazite tu, svi krenu pesackim i onda skrecu ne bi li prosli kroz tu ,,rupu'' i da ne bi podigli nogu malo.