Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

^^Kako lepo očuvane Katice :)

Malo Španije
Donostia metro, zvani Topo, vodi se kao metro, iako ima na snimku pružne prelaze i dosta deonica sa jednim kolosekom. Zadnja stanica je u Francuskoj.

Barcelona L8, takođe se vodi kao metro, mada je više kao prigradski voz koji imaju dva nivoa.

Bilbao metro. I on ima jednokolosečnu deonicu na L1 prema zadnjoj stanici, Plentzia

Palma de Mallorca metro

Valencia metro, teško da bi ovo nazvao metroom, ali ajde. Ima pružnih prelaza, jednokolosečnih deonica i ide u daleku periferiju. Nekakva mešavina lakog metroa, S-bahna i metroa.

Svim ovim metroima zajedničko je što imaju metrski kolosek.
 
Sarajevo kida!

Povratak prvog električnog tramvaja na sarajevske šine - tramvaj od danas u saobraćaju
Odlukom Vlade Kantona Sarajevo uspostavljena je nova linija prvim električnim tramvajem: Željeznička stanica - Baščaršija.

Prvi električni tramvaj ponovo je na šinama našeg grada.

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i KJKP GRAS uspjeli su u svojim ciljevima da prvi električni tramvaj bude spreman za sezonsku liniju, a nakon obavljenih testnih vožnji u proteklim danima, od danas počinje saobraćati.

Tramvaj je jedan od simbola Sarajeva. Mnogo zahtjeva za ovaj tramvaj smo imali od građana i turističkih agencija našeg grada. Vožnja će biti autentično iskustvo i vjerujem da će svi biti zadovoljni. Cilj je bio da ga osposobimo i uredimo za vožnju, a da pri tome ne gubi svoju autentičnost. Najbitnije od svega da smo tramvaj ponovo vratili na šine, a prijedloga i ideja za njegov sadržaj i izgled, ne sumnjam, će biti sve više, što me i raduje.

1895. godine, Sarajevo je dobilo eletričnu rasvjetu i uporedo sa njom krenuo je kružiti i prvi električni tramvaj. Električni tramvaj zamijenio je dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, koji je Sarajevom počeo voziti prije 140 godina.

TRAM 1895 vozit će radnim danima od 10:00 - 13:00 i od 18:00 do 22:00. Vikendom će voziti od 10:00 - 21:00.

Povratak prvog tramvaja na ulice našeg grada donijet će novu dimenziju turističkoj ponudi, jer trasa kojom će prolaziti nudi bogat historijski i kulturni prikaz glavnog grada Bosne i Hercegovine.
Cijena vožnje ovim tramvajem je 10,00 KM za odrasle i 5,00 za djecu.
Prevoznik će detaljno u saradnji sa agencijama planirati i dogovarati turističke ture.
Fb

SA 1.jpg
SA 3.jpg
SA 4.jpg
SA 5.jpg
SA 6.jpg
SA 8.jpg
SA 9.jpg
SA 10.jpg
 
Čak iako je ovo nešto ilegalno, svetlosnim godinama je ispred onoga što rade naši.​
 
Vrh