Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

To je uslovno rečeno potez 200. Linija 35 je pre bila 201, ali ne znam iz kog razloga je prenumerisana. Takođe se u planovima pojavljivao lokal 203 Vuka Vrčevića - Višnjička banja, ali ne znam koliko je i da li je postojao. Jedini dokaz potencijalnog postojanja te linije su one bele metalne table, od kojih je jedna sa brojem 203 bila u jednom od Karaburminih Ik203, iskorišćena kao zakrpa. Tako da je na kraju knjiga spala samo na 202. Mada ne znam ni do kojih naselja bi išla još neka linija. Šta je iza Velikog sela?
 
Ti potezi su išli kao kazaljka na satu, od 100 do 700 i bili su odlično zamišljeni. E sad, ko nam je kriv što od svakog perifernog terminusa nismo razvijali efikasnije tramvajske linije.
 
Ваљда су цифре биле пре географски одређене - 20 центар ка Дунаву, 30 центар ка Вождовцу, 40 центар ка Бањици, 50 Чукарица, 60 НБГ, 70 НБГ и Земун, 80 Земун, 90 ка Макишу, 100 преко Дунава Банат, 200 до Дунава источно, 300 Гроцка, 400 Авала, 500 Сремчица, 600 Сурчин, 700 Батајница-Земун поље, 800 Обреновац, 900 беше Ласта Срем.
Е сад у тој подели, потез 200 је географски имао 1-2 села
 
Na 90 su bili samo 95 i 96. Onda su napravili 92 koji je išao na suptotnu stranu, pa onda po inerciji 91. A 94 je dobio broj zbog 95 na NBG. Tu je baš konfuzija nastala. Posle su bili još nemarniji. Kakve veze ima 79 sa Mirijevom ili 64 i 66 sa Zvezdarom, sad i 63.
Edit: Zaboravih 90 za Adu ciganliju.
 
Ваљда су цифре биле пре географски одређене - 20 центар ка Дунаву, 30 центар ка Вождовцу, 40 центар ка Бањици, 50 Чукарица, 60 НБГ, 70 НБГ и Земун, 80 Земун, 90 ка Макишу, 100 преко Дунава Банат, 200 до Дунава источно, 300 Гроцка, 400 Авала, 500 Сремчица, 600 Сурчин, 700 Батајница-Земун поље, 800 Обреновац, 900 беше Ласта Срем.
Е сад у тој подели, потез 200 је географски имао 1-2 села
Slanci
Veliko selo

I ta 201 što sam video da je postojala nije imala sela realno
 
Poslednja izmena:
Sve sto su menjali, menjali su na gore.Tako da ne bih ja tu nista menjao oko poslednjih polazaka.
Jerdnostavno nam je sigurnije :D

Jedino mi bode oci kako su pojedine 400 linije dobile kasnije polaske (citaj 405), a 300 nisu.
Tako da je poslednji koji se moze uhvatiti tako da nam ista znaci je 302 sa Ustanicke u 23:35 radnim danima a 23:30 vikendom.

E sad, moguce da su oni pametnjakovici to resili time sto ima 304N u 00:00, koji obilazi, pazi sad, VML, Vincu, Lestane, Bolec i Ritopek.

I to se desi da vozac pita jel ima neko do zadnje, a ako se kaze da nema on to skrati i potencijalni putnik koji ceka na zadnjoj bude ostecen.
304N odrzava SP Karaburma.
U Ripnju ne postoji nocni prevoz iz tog razloga zadnji polasci i sa Trosarine i sa Ceraka i iz Ripnja ka gradu su u 23 i 55. I to ne bi trebalo da ti bode oci nije nesto vau posle dvanest nocu biti odsecen od sveta.
 
Све у свему, целокупни систем је зрео за пренумерацију. Најбоље решење би било да трамвајске и тролејбуске линике задрже нумерацију, двоцифрене аутобуске линије додају 1 испред (15 да постане 115, 16 - 116, 31 - 131 итд), потез 100 да постане потез 200, потези 300, 400, 500, 600 и 700 да остану како јесу, потез 800 да се пренумерише и укине 860 абецеда, да се укину где постоје четвороцифрене линије.
 
Све у свему, целокупни систем је зрео за пренумерацију. Најбоље решење би било да трамвајске и тролејбуске линике задрже нумерацију, двоцифрене аутобуске линије додају 1 испред (15 да постане 115, 16 - 116, 31 - 131 итд), потез 100 да постане потез 200, потези 300, 400, 500, 600 и 700 да остану како јесу, потез 800 да се пренумерише и укине 860 абецеда, да се укину где постоје четвороцифрене линије.
Локалне линије на територији општине Лазаревац носе бројеве 1хх.
 
Numeracija trocifrenih linija je nastala prva, pa je na osnovu nje rađena numeracija dvocifrenih linija (s tim što su Bežaniji dodelili zaseban potez pa tako Zemun ima linije na 8, umesto na 7). Razlog za nepostojanje poteza 200 je jednostavno taj što na tom kraku nema naselja osim Slanaca i Velikog sela, koje pokriva 202. Mada možda ih i čuvaju za potencijalnu aneksiju Pančeva...
 
Ваљда су цифре биле пре географски одређене - 20 центар ка Дунаву, 30 центар ка Вождовцу, 40 центар ка Бањици, 50 Чукарица, 60 НБГ, 70 НБГ и Земун, 80 Земун, 90 ка Макишу, 100 преко Дунава Банат, 200 до Дунава источно, 300 Гроцка, 400 Авала, 500 Сремчица, 600 Сурчин, 700 Батајница-Земун поље, 800 Обреновац, 900 беше Ласта Срем.
Е сад у тој подели, потез 200 је географски имао 1-2 села
Линије 90 су биле искључиво за Борчу.. Касније је линија 95 продужена до Новог Београда. Не знам зашто сада додају нове линије у тој десетини на неки скроз другим деловима града.
 
Numeracija trocifrenih linija je nastala prva, pa je na osnovu nje rađena numeracija dvocifrenih linija (s tim što su Bežaniji dodelili zaseban potez pa tako Zemun ima linije na 8, umesto na 7). Razlog za nepostojanje poteza 200 je jednostavno taj što na tom kraku nema naselja osim Slanaca i Velikog sela, koje pokriva 202. Mada možda ih i čuvaju za potencijalnu aneksiju Pančeva...​
32 spada u potez 200, ako tako posmatramo. Plus što je 35 delom nekadašnja 201. A i 63 može isto da se tu ue

201 (35) Blok 20 - Lešće ( groblje)
202 Omladinski stadion - Slanci - Veliko selo
203 (32) Vukov spomenik - Višnjica
204 (32E) Trg republike - Višnjica
205 (63) Ustanička - Mirijevo - Lešće (groblje)​
 
Razlog za nepostojanje poteza 200 je jednostavno taj što na tom kraku nema naselja osim Slanaca i Velikog sela, koje pokriva 202. Mada možda ih i čuvaju za potencijalnu aneksiju Pančeva...
Slobodni brojevi 200, 201, 203 itd. bi potencijalno mogli da se uvedu za neku novu liniju do Višnjice, mada bi za to trebalo izgraditi znatno veću okretnicu negde na samom kraju naselja gde ima prostora. A i Pančevo i Opovo i Kovačica bi lakše funkcionisali da su beogradske opštine, jer bi Pančevo onda moralo dobiti i BG Voz i besplatan prevoz, a Kovačica i Opovo bi morali dobiti onoliko autobuskih linija koliko danas imaju jedan Sopot i Barajevo koji su gradske opštine slične veličine i udaljenosti. U tom slučaju bi Vršac mogao postati novi centar Južnobanatskog Okruga.

Svi bi bili zadovoljni osim Pantransporta i gradskog gangsteraja SNS Pančevo kome on služi kao kasica prasica.
 
Poslednja izmena:
To je uslovno rečeno potez 200. Linija 35 je pre bila 201, ali ne znam iz kog razloga je prenumerisana. Takođe se u planovima pojavljivao lokal 203 Vuka Vrčevića - Višnjička banja, ali ne znam koliko je i da li je postojao. Jedini dokaz potencijalnog postojanja te linije su one bele metalne table, od kojih je jedna sa brojem 203 bila u jednom od Karaburminih Ik203, iskorišćena kao zakrpa. Tako da je na kraju knjiga spala samo na 202. Mada ne znam ni do kojih naselja bi išla još neka linija. Šta je iza Velikog sela?
Bila je priča na ovom forumu za 203, išla je od vuka vrčevića (pre proširenja ulice) do pretposlednje stanice pre lešća. Sada, kako je okretala, nikad niko nije našao podatak.

Takodje, na forumu je data info da je 104 trebao da postane 94. Zašto se ostavlja prazno za 104 i zbog čega nije uradjeno, izgleda nikad nećemo saznati.
 
Све у свему, целокупни систем је зрео за пренумерацију. Најбоље решење би било да трамвајске и тролејбуске линике задрже нумерацију, двоцифрене аутобуске линије додају 1 испред (15 да постане 115, 16 - 116, 31 - 131 итд), потез 100 да постане потез 200, потези 300, 400, 500, 600 и 700 да остану како јесу, потез 800 да се пренумерише и укине 860 абецеда, да се укину где постоје четвороцифрене линије.
Dvocifrene auobuske linije bi zadržao, 100 da postane 200, plus sadašnja 202, a brojeve sa 100, pa možda i za 90 bi sačuvao za potencijale dijametralne ekspres/BRT linije.
 
Dvocifrene auobuske linije bi zadržao, 100 da postane 200, plus sadašnja 202, a brojeve sa 100, pa možda i za 90 bi sačuvao za potencijale dijametralne ekspres/BRT linije.
Боље ипак да се двоцифрени аутобуси пребаце на 100, а да се укину словне ознаке типа 25П, 27Е, 26Л и сл. И све словне ознаке да се поукидају.
Двоцифрене линије да буду трамваји до 18, а тролејбуси и аутобуси на батерије од 19 до 99.
 
Vrh