Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

То је у овом делу, означио сам са жутим кругом.
@Игор је писао о изградњи пруге до аеродрома Никола Тесла на насловној страни портала Беобилд. Прочитај на https://beobuild.rs/izgradnja-pruge-do-aerodroma-p3202.html
Pogledajte prilog 217234
Gledam mapu i pitam se, da li se pravi superlogični brzi put Petlja Aerodrom - Aerodrom - Surčinski sokak - Gradska magistrala NBG Surčin, ili je frljam s peojekti, sada postalo frljam s projekti na kvadrat? Nekako je logično da se u suštini tranzitno kretanje za Aerodrom preko Blokova izvuče sa Surčinskog sokaka, i da se maksimum izvlači saobraćaj sa tog sokaka na magistralu van naselja.

Naravno, tamo gde je turbo folk, turbo pravoslavlje, turbo nacionalizam, naravno da će se pojaviti popularno i napamet turbo (površno, lažno i popularno) saobraćajno projektovanje.
 
Gledam mapu i pitam se, da li se pravi superlogični brzi put Petlja Aerodrom - Aerodrom - Surčinski sokak - Gradska magistrala NBG Surčin, ili je frljam s peojekti, sada postalo frljam s projekti na kvadrat? Nekako je logično da se u suštini tranzitno kretanje za Aerodrom preko Blokova izvuče sa Surčinskog sokaka, i da se maksimum izvlači saobraćaj sa tog sokaka na magistralu van naselja.

Ne jednu, nego čak dve vijugave vezice od aerodromskog puta do magistrale predviđa PGR, samo one nisu bile deo projekta izgradnje magistrale i pristupnih saobraćajnica.

Screenshot 2024-11-21 114124.jpg
 
Ne jednu, nego čak dve vijugave vezice od aerodromskog puta do magistrale predviđa PGR, samo one nisu bile deo projekta izgradnje magistrale i pristupnih saobraćajnica.

Pogledajte prilog 220425
Ova vijugavija vezica treba da se ulije na obilaznicu za Čačak kod trećeg semafora od kružnog toka kod Lidla. A ide ovako vijugavo jer moraju kroz dvorišta i voćnjake. Nekoliko placeva koji su na ovoj trasi se godinama unazad ne nude i ne prodaju, mislim da ljudi znaju da će im se oduzeti zbog višeg cilja. Bar deset puta u zadnjih deset godina su neke geodetske firme merile i snimale teren upravo na ovoj vijugavijoj trasi.
 
Ne jednu, nego čak dve vijugave vezice od aerodromskog puta do magistrale predviđa PGR, samo one nisu bile deo projekta izgradnje magistrale i pristupnih saobraćajnica.

Pogledajte prilog 220425

Koji idiotizam, bukvalno da otkupiš 10ak kuća i parcela od te raskrsnice do magistrale da napraviš adekvatnu pravu direktnu vezu, trasiraju ulice gore nego Osmanlije u 16. veku.
 
@Piccolo ruku na srce, tu postoji jedna vrlo strma kosina koja možda i ne može da se adekvatno saobraćajno savlada pravom i direktnom vezom, spram projektovanog profila (ulica I reda), te je možda tu deo odgovora zašto krivuda. Visinska razlika između raskrsnice aerodromskog puta sa Surčinskom i raskrsnice te buduće ulice sa Vinogradskom, je možda i 30 m.
 
Da, taj surduk je tu dosta visok.
Čak je bilo priče da će biti denivelacija tj da će ta vijugava vezica ići nadvožnjakom preko Vinogradske, bez ukrštanje i bez raskrsnice. Nikakav plan nisam video, ovo je priča lokalaca ukombinovana sa pričom tih silnih geodeta.
 
Da li je Expom predvidjen novi kruzni tok, zavrsetak T6 i veza sa JG?

Uz zeleznicku prugu to bi bio jedini stvarni benefit projekta. Iako je KT bio predviđen u sklopu projekta koji je pre vise godina realizovan, a T6 je odavno trebala biti zavrsena...
 
I treba, treba takođe i kasno uveče uvesti nekakvu kontrolu, pošto mi iz Vinogradske svako veče čujemo kako neko divlja automobilom po magistrali
 
Vrh