Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Да је задатак, јесте. Дао сам себи задатак да волим своју земљу. А то да су неспособни и корумпирани ... па они изградише мрежу путева по Србији што нико није успео за 50 и више година. Мени способнији не требају. Тако да, они нека пљују, ја ћу да волим моју Србију, па да видимо коме ће бити лепше.
Igore, daj nove reakcije na postove.
 
Да је задатак, јесте. Дао сам себи задатак да волим своју земљу. А то да су неспособни и корумпирани ... па они изградише мрежу путева по Србији што нико није успео за 50 и више година. Мени способнији не требају. Тако да, они нека пљују, ја ћу да волим моју Србију, па да видимо коме ће бити лепше.
Druze odmah da ti kazem. Dobio si bas tezak zadatak. Malo je obde penzionera i ljubitelja zadruge. Bolje ti je da lepis ove plakate po celom gradu, tako se iskazuje ljubav prema svojoj zemlji.
 
Druze odmah da ti kazem. Dobio si bas tezak zadatak. Malo je obde penzionera i ljubitelja zadruge. Bolje ti je da lepis ove plakate po celom gradu, tako se iskazuje ljubav prema svojoj zemlji.
Хвала ти на пријатељском савету. Потражићу пензионере. Ипак има и међу вама оних који воле Србију, али међу вама то не смеју да кажу. Ето, можда ће се сада бар мало охрабрити, и без оних плаката и задруге.
 
Хвала ти на пријатељском савету. Потражићу пензионере. Ипак има и међу вама оних који воле Србију, али међу вама то не смеју да кажу. Ето, можда ће се сада бар мало охрабрити, и без оних плаката и задруге.

Velika većina ovde voli Srbiju i baš zbog toga kritikuje te tvoje. Koji, pripremi se sad boleće :=), zamisli NISU (oni) SRBIJA.
 
Zna li se koliko ce da bude ogranicenje? Nije valjda 80, ili ne daj boze 50?
Pa biće brate 50 ili 60 pre tih par semafora sigurno (kriju), a ostalo 80 (dok i tu ne zbudže nove raskrsnice). Preeebrza saobraćajnica 🙄 Kad je počinjala tema komentarisali smo da je tih 10 mil € /1km autoputa u ravnici preskupo, a sad smo, gle sreće, dobili da nije čak ni autoput sa ovim invalidskim polurešenjima ograničenja. Totalna prevara u odnosu na početnu ideju i priče onog Ignjatovića iz CIPa&Co kad je kretala ova ideja
 
Хвала ти на пријатељском савету. Потражићу пензионере. Ипак има и међу вама оних који воле Србију, али међу вама то не смеју да кажу. Ето, можда ће се сада бар мало охрабрити, и без оних плаката и задруге.
Kakve veze ima Srbija, prelepa zemlja divnih prirodnih bogastava sa korumipranom i losom administracijom i vlascu? Ti si decko pobrkao loncice. Da volim Srbiju, ali vlast koja je unistava i pljacka ne podnosim, jer upravo ono ne vole Srbiju, svaki dan je unistvaju. Kakve plakate i zadruge, iskljuci pink i happy i ukljuci mozak ako ga imas, ili ti je preci dzep od patriotizma.
 
Zna li se da li će semafor kod Galovice gde je planirano priključenje za aerodrom raditi pre izgradnje istog? Mislim da je sasvim nepotreban, jer bi služio samo nepostojećim pešacima, jedino ako ga budu koristili da bi se vozačima skrenula pažnja na ograničenje brzine, drugu svrhu ne vidim.
 
Ja juče kad sam bio oko 7 baš nešto i nije bilo mašina ni reflektora za noćni rad ko što Vlogzila reče. Do visine Vinogradske fali još oko metar nasipanja, ali zanimljivo je da su u ravnom NBgu zgrade preko puta na 3 metra višem tlu 🤔. Ali s obzirom na visinu Vojvođanske verovatno se nasipa još taj metar, što je još par dana nasipanja pre asfalta
 
Šta ono reče na 7:20 emisija državne televizije? Da je ovo deo AUTOPUTA E763. Šta kaže Mutić iz kineske firme CCCC izvođača radova na 10:10: AUTOPUT Surčin-NBg. Molim, jeste dobro čuli? Tako da svi koji su ovde lupali da nije i ispravljali me u tome, sad 🤫
 
Poslednja izmena:
Polako druze sa tim kvalifikacijama da neko lupa. Ako ti znaci zovi ga autoput. Kad budes prolazio zamisli i da postoje znakovi da ulazis na autoput i da ima zaustavne trake.
A to sto je neko nesto rekao znaci koliko i ovo zvanicno saopstenje puteva koje je Igor okacio gde kazu rade prosirivanje prikljucenja vinogradske i uklapanju u kruzni tok
Тренутно се на последњих 400m изводе земљани радови тј. изградња насипа. У наредним данима, уколико временски услови дозволе, почеће се са уклањањем постојећих телекомунационих инсталиција код кружног тока и са извођењем радова на ширењу и уклапању Виноградске улице у постојећи кружни ток.
 
Ti si pametniji od Izvođača radova na snimku, on ne zna dal se Ugovor koji je potpisao zove autoput? A ako je autoput, celo lupetanje prošlih par strana o ograničenjima je besmisleno.
 
Ti si pametniji od Izvođača radova na snimku, on ne zna dal se Ugovor koji je potpisao zove autoput? A ako je autoput, celo lupetanje prošlih par strana o ograničenjima je besmisleno.
Linije su vec iscrtane, po njima se vidi da nije autoput. Da je autoput imao bi zaustavnu traku.
 
Nisu zaustavne trake izričit uslov da bi bio autoput - pa ih po svetu, blagodareći dinamičkom upravljanju saobraćajem i ukidaju kad brzina padne na ispod 80 km/h - ali ipak ovo nije autoput. OK, od iza poslednjeg semafora do Surčina možda realno i jeste. Nebitno.

Evo šta guglo prvo nudi kao odvovor na našu dilemu:
Some motorways do not have hard shoulders at all (for example the A57(M) and many smart motorways where the hard shoulder has been converted into a running lane) and there are a small number of dual carriageway A-roads which do possess hard shoulders (for example, parts of the A1, A2 and A27).
 
Ljudi auto put pocinje od momenta gde je postavljen saobracajni znak za isti. Tako je po zakonu. Ako nema znaka mozemo ga mi zvati kako hocemo, zakon o bezbednosti saobracaja ga ne tretira tako. Bilo koji incident da se napravi, nezgoda, prekrsaj, pre znaka za auto put ce ga tretirari kao da se desio na magistralnom putu i sl. Mozda on ima profil, neke karakteristike auto puta, mozda se razlicito naziva u razlicitim zemljama, ali konkretno u nasem slucaju auto put je od onog momenta gde je postavljen znak.
 
Много мудровања. Знак за почетак аутопута је код петље Сурчин. До тог места, ова саобраћајница има потпуно исти статус и профил као СМТ од Пупиновог моста до Панчевачког пута. Остаје још да видимо где ће бити знак за излазак из насељеног места, те ће од тог знака до знака за почетак аутопута бити ограничење 80 км/ч, уколико другачије ограничење не буде постављено.

Кад смо већ код ограничења - пре икс година је ограничење брзине на аутопуту у Србији подигнуто са 120 на 130 км/ч, док су ограничења на мотопуту (100 км/ч) и путу ван насељеног места (80 км/ч) остала иста. По мом мишљењу, могла би бити повећана ограничења брзине на мотопуту на 110 км/ч и путу ван насељеног места на 90 км/ч, као што је у већини европских земаља.
 
За путеве ван насеља неће још дуго моћи преко 80 јер има доста путева у лошем стању и где нису јасно дефинисана ограничења брзине, где је опште ограничење брзине за путеве ван насеља (80), а и то је много.

Такође и ширина коловоза на нашим државним путевима је проблем који се не решава ни током реконструкција.
 
Vrh