Šta je novo?

GDS Petica Kompleks u Bloku 63

Jeste obratili paznju na cenu po kvadratu zemljišta od 61.000 dinara? Podsećanja radi A blok je plaćen 35.000 dinara po kvadratu zemljišta. Ovo je ozbiljan skok početne cene, koji radikalno menja stvari na tržitu cena zemljišta. Lokacija se nalazi u Drugoj zoni Grada Beograda I od lokacije A bloka je bar za malo lošija, jer je nekih 2 kilometra udaljena ulicom Jurija Gagarina, mada to drastično ne menja stvari. Ipak početna cena od 61.000 dinara je cena koja je dosada figurirala za centar Novog Beograda, Ušće, Arenu, Hajat I slično. Možemo mirne duše očekivati da centar Novog Beograda sada ladno ide na 100.000 dinara kvadrat zemljišta. Mašala...
 
To i nije lose sto raste cena zemljista. Mozda investitori krenu polako da ruse raspale trzne centre na juznoj strani ulice, i krenu da prave ulicni front.
 
Ova cena od 61.500 dinara je radikalno povećanje dosada standardne cene od 35.000 dinara. Verovatno će na licitaciji I biti postignuta I realizovana. To svakako znači rast cene kvadrata. I to neminovno znači da kvadrat u celoj Jurija Gagarina ide mirno na stabilnih 1.700 do 2.000 evra.

Na južnoj strani ulice ako se ne varam nema potrebe da se ruši bilo koji tržni centar, osim Piramide, iz razloga što su svi uvučeni od saobraćajnice nekih dobrih 60 metara, tako da između njih I ulice ostaje sasvim regularan front za formiranje građevinskih parcela I njihovu prodaju investitorima I taj proces je uveliko u toku. Ova prodaja je samo deo procesa koji se već odvija I mislim da će za 10 godina celu Jurija Gagarina sa obe strane popuniti novi poslovno stambeni kompleksi. Samu saobraćajnicu takođe bi trebalo po meni odmah proširiti u 4+4 trake umesto sadašnjih 3+3, jer već sada postoje zagušenja, a tek će ih biti. Imajući u vidu da se Jurija Gagarina u perspektivi uliva u Koridor 11, odnosno deo autoputa kroz Donje polje, ovo je priča budućnosti gradnje na Novom Beogradu, po obimu I format svakako najveća.
 
J. Gagarina polako postaje katastrofa...a proširenje ne bi smelo da dođe u obzir, treba što manje povlađivati automobilima i što više razvijati javni prevoz. Nisam protiv pravog tržišta i formiranja cena ali mnogo je za ono što te lokacije nude...ali opet ako ima ovaca...samo napred...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439968#p439968:3llncg75 je napisao(la):
belka » Uto Mar 14, 2017 8:36 pm[/url]":3llncg75]Na južnoj strani ulice ako se ne varam nema potrebe da se ruši bilo koji tržni centar, osim Piramide, iz razloga što su svi uvučeni od saobraćajnice nekih dobrih 60 metara

Google maps kaze da je rastojanje do saobracajnice <30 metara, sto nije dovoljno za neki iole ozbiljniji objekat. Prakticno, od Belvila do naselja Ivan Ribar nema ozbiljnijeg prostora za gradnju (koji ne zahteva rusenje), izuzev ovoga sto se nudi na prodaju. Najveca nepoznanica ostaje i dalje prostor prekoputa Belvila, tj ispred toplane. Naravno, ne uzimam u obzir plac IMT-a, to pre svega treba posmatrati kao politicko pa tek onda urbanisticko pitanje.
 
Preko puta delte i cjeli potez ispod dalekovoda ce biti za gradnju grad i eps su davno potpisali sporazum o spustanju istog pod zemlju gdje li je samo zapelo
 
Da li mozda neko ima info kad GDS planira da pocne izgradnju zgrade/naselja na uglu Nehruove i Jurija Gagarina? Vidim da su na tenderu vec kupili to zemljiste
 
Samo da kažem da uživo izgleda baš baš lepo. Na ovim fotkama se ne vidi, ali imaju neke "mermerne" detalje između prozora. Odlično uklopljene sve boje. Verovatno jedna od najlepšhih novogradnji, bar ono što sam ja video uživo.

Mana će biti gužva u uključenju na Gandijevu ulicu, koja je već sad prisutna, o Jurija Gagarina iz Gandijeve da ne pričam.
 
Крш је слика јер је сликано на брзину мобилним и из даљине али коначно се види централни део

8MOB7nS.jpg
 
Mislio sam da ce centralni deo biti u opeci. Steta...
 
Najzad se vidi izgled gotovo cele fasade. Moram priznati da mi se ove crne roletne u središnjem delu ne dopadaju. Bolje bi bilo da su svetlije, recimo bež boje.

Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Ukusi su različiti, znam da se mnogi neće složiti sa mnom, ali meni je ovo ipak prešareno:

Pogledajte prilog 1
Na renderu su boje bile skladnije. Takođe, nedostaje krovna konstrukcija, nadam se da to još uvek u planu da se uradi:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439968#p439968:2kv42c2q je napisao(la):
belka » 14 Mar 2017 08:36 pm[/url]":2kv42c2q]Ova cena od 61.500 dinara je radikalno povećanje dosada standardne cene od 35.000 dinara. Verovatno će na licitaciji I biti postignuta I realizovana. To svakako znači rast cene kvadrata. I to neminovno znači da kvadrat u celoj Jurija Gagarina ide mirno na stabilnih 1.700 do 2.000 evra.

Na južnoj strani ulice ako se ne varam nema potrebe da se ruši bilo koji tržni centar, osim Piramide, iz razloga što su svi uvučeni od saobraćajnice nekih dobrih 60 metara, tako da između njih I ulice ostaje sasvim regularan front za formiranje građevinskih parcela I njihovu prodaju investitorima I taj proces je uveliko u toku. Ova prodaja je samo deo procesa koji se već odvija I mislim da će za 10 godina celu Jurija Gagarina sa obe strane popuniti novi poslovno stambeni kompleksi. Samu saobraćajnicu takođe bi trebalo po meni odmah proširiti u 4+4 trake umesto sadašnjih 3+3, jer već sada postoje zagušenja, a tek će ih biti. Imajući u vidu da se Jurija Gagarina u perspektivi uliva u Koridor 11, odnosno deo autoputa kroz Donje polje, ovo je priča budućnosti gradnje na Novom Beogradu, po obimu I format svakako najveća.
Такав несклад у цени некретнина је одраз заостајања инфраструктуре на локацијама на којима би могли очекивати потенцијални урбани развој.

Не само ван Јурија Гагарина, него и ван Новог Београда, имамо простора за веће инфраструктурне захвате, иза којих би се чак и непосредно новац враћао кроз накнаду за грађевинско земљиште, али, ни једна власт није спремна да предузима "храбре" потезе, откупи и поруши уџерице на одређеним спојним коридорима, типа Аутокоманда-Душановац-Индустријска зона Кумодраж. Са тим што, са обзиром да би новоформиран булевар био брзо загушен услед потиснуте тражње, да би таква инвестиција била ефикасна, потребно је на лицу места направити неки ефикасан превоз, минимално убрзани трамвај.

Булевар ту служи више ради раскоши, оријентације у простору, и ефикасног кретања аутомобилима. од 21:00-7:00 недељом и празником.

Сличне проблеме ће задесити и Нови Београд, не на самом Новом Београду, него због тешке проходности у остатку града. На самом Новом Београду, загушења ће бити највише на прилазима мостовима. Истовремено заостајемо чак и са бициклистичком инфраструктуром, иако је најједноставнија и најјефтинија. Тих око 10% потенцијалних кретања бициклом нимало није безначајно у планирању целог града, поред свега, и ради стварања разноврсније понуде парцела за даљу градњу Београда, које ће свакако бити.
 
Da je dostigla cenu 200 000 din.po kvadratu verovatno ne bi pravili neku krmaču.ovako relativno jeftino zemljište,puno livada po Nbgu i krmače samo niču
 
U velikom lokalu koji gleda ka J.Gagarina su već počeli da mpntiraju opremu za neki super-market.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459829#p459829:33aboivb je napisao(la):
ddddd » Ned Jun 18, 2017 9:08 pm[/url]":33aboivb]U velikom lokalu koji gleda ka J.Gagarina su već počeli da mpntiraju opremu za neki super-market.
Da htedoh da napisem...
Bas mi je zapalo za oko da vec namestaju "gondole"...
 
Vrh