[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439968#p439968:2kv42c2q je napisao(la):
belka » 14 Mar 2017 08:36 pm[/url]":2kv42c2q]Ova cena od 61.500 dinara je radikalno povećanje dosada standardne cene od 35.000 dinara. Verovatno će na licitaciji I biti postignuta I realizovana. To svakako znači rast cene kvadrata. I to neminovno znači da kvadrat u celoj Jurija Gagarina ide mirno na stabilnih 1.700 do 2.000 evra.
Na južnoj strani ulice ako se ne varam nema potrebe da se ruši bilo koji tržni centar, osim Piramide, iz razloga što su svi uvučeni od saobraćajnice nekih dobrih 60 metara, tako da između njih I ulice ostaje sasvim regularan front za formiranje građevinskih parcela I njihovu prodaju investitorima I taj proces je uveliko u toku. Ova prodaja je samo deo procesa koji se već odvija I mislim da će za 10 godina celu Jurija Gagarina sa obe strane popuniti novi poslovno stambeni kompleksi. Samu saobraćajnicu takođe bi trebalo po meni odmah proširiti u 4+4 trake umesto sadašnjih 3+3, jer već sada postoje zagušenja, a tek će ih biti. Imajući u vidu da se Jurija Gagarina u perspektivi uliva u Koridor 11, odnosno deo autoputa kroz Donje polje, ovo je priča budućnosti gradnje na Novom Beogradu, po obimu I format svakako najveća.
Такав несклад у цени некретнина је одраз заостајања инфраструктуре на локацијама на којима би могли очекивати потенцијални урбани развој.
Не само ван Јурија Гагарина, него и ван Новог Београда, имамо простора за веће инфраструктурне захвате, иза којих би се чак и непосредно новац враћао кроз накнаду за грађевинско земљиште, али, ни једна власт није спремна да предузима "храбре" потезе, откупи и поруши уџерице на одређеним спојним коридорима, типа Аутокоманда-Душановац-Индустријска зона Кумодраж. Са тим што, са обзиром да би новоформиран булевар био брзо загушен услед потиснуте тражње, да би таква инвестиција била ефикасна, потребно је на лицу места направити неки ефикасан превоз, минимално убрзани трамвај.
Булевар ту служи више ради раскоши, оријентације у простору, и ефикасног кретања аутомобилима. од 21:00-7:00 недељом и празником.
Сличне проблеме ће задесити и Нови Београд, не на самом Новом Београду, него због тешке проходности у остатку града. На самом Новом Београду, загушења ће бити највише на прилазима мостовима. Истовремено заостајемо чак и са бициклистичком инфраструктуром, иако је најједноставнија и најјефтинија. Тих око 10% потенцијалних кретања бициклом нимало није безначајно у планирању целог града, поред свега, и ради стварања разноврсније понуде парцела за даљу градњу Београда, које ће свакако бити.