Pozdrav svima!
Kao neko ko veliku vecinu vremena radnog provodi u pomenutoj garazi,dajem vam info iz prve ruke!
Sto se tice garaze,i dalje je sektor UPUTa,transport,kao i odrzavanje pogona UPUT.Neka privatna firma je pokupila sut,i postavila podupitace po ivicama rupa i to je to za sad,rupa i dalje stoji,sto i nije tako lose,jer ventilacija za izduvne gasove u garazi ne radi
.Kada se urusio plafon, policija koja je zauzela 2/3 garaze je samo pokupila svoju opremu i radnike i izasla kao da nikad ni nije bila tu.
Sto se tice vozila iz garaze,tu su parkirana vozila za vucu autobusa,viljuskari,ULT-ovi,kao i vozila za sopstveni prevoz i potrebe GSP.
Fap 2026-slazem se sa Dosljakom da je to jedan od najboljih i najizdrzljivijih modela koji su izasli iz FAP-a,al za namenu koju ima u GSP-u nije svakako.Ovaj kamion je pravljen za teren,ne za asfalt,gume mu se trose mnogo brze nego klasicne,u voznji stvarno deluje mocno,al zbog prednje vuce je uskracen za polovinu ajnslaga sto u gradskoj voznji predstavlja ozbiljan problem.Jedina stvar koja je po meni dobra na njemu je motor,Mercedes V8 od 260 ks.Kamion je u rashodu,pokusavali su momci iz odrzavanja da mu strave klasicne kamionske gume al to je izgledalo smesno.
Ovaj njuskar je 1991 godiste,verujem da je poslednji model koji je takav izasao iz FAP-a,licno sam dozivlajavao da ga turisti slikaju dok ga vozim, i mislim da je sampion u gradu sto se tice zagadjivanja vazduha
.
Sve u svemu,jako nepouzdana vozila,dijagnostike i dalje nema,a gumari i dalje rucno skidaju tockove, a svi dolaze da gledaju stanje i da se slikaju i obecavaju.
A sto se tice LIDLA na toj lokaciji-prvi put cujem tako nesto.Lokacija je izuzetna,sve je moguce.