Šta je novo?

Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

KT4 GB 2409 ; Linija "Van Službe"
Otpisani, a da li će doći do povratka otpisanog, videćemo...
Pogledajte prilog 234682
Pogledajte prilog 234684

Schindler SWP/BBC Be 4/6 GB 2705 ; Linija - "Van Službe"
Pogledajte prilog 234685

SLM B3 GB 1453
Pogledajte prilog 234688

Simpatično izgleda u odnosu na okolinu..
Pogledajte prilog 234689
Volim to što drže otvorena vrata na izvolte i po kiši i po vetru i po snegu,jel toliko tesko zatvoriti ih bar ona rade a mogu i ručno.
 
Nešto što je teško pronaći i videti u poslednje vreme. To je zglobni autobus na liniji 75.

1000008237.jpg


1000008235.jpg

Solaris Urbino 18 III GB 3079

1000008236.jpg

Redak prizor 2 solarisa iste linije. GB 3065 sa leve i GB 3079 sa desne strane.

1000008230.jpg

GB 3065 linija 75
 
nema šanse. Ovo se dešava samo kad je miting (nažalost). Moglo bi kad NBG ne bi držao 37. A bitno da stave zgloba na 58.
75 je žrtveno jagnje za solo autobuse već godinama, a kako se niko sa BK ne buni, sve prolazi bez neke naročite pažnje.
I pored zglobova na 37 i 58, opet može i 75 da bude zglobna, al pitanje je gde će onda sve one solo BMC? 75 zato ostaje žrtva te nikada prežaljene nabavke solo BMC-a i još malo se ljudi neće ni sećati da je nekada bila ful zglobna linija.
 
Ima jedno vozilo na 34 gde ponekad zna da bude slično osvetlenje.​
 
Taj Otokar, neko je spominjao, izgleda da je uzet sa lagera, a da je prethodno predviđen za tržište Izraela? Glavna karakteristika mu dođe razbacane boce za CNG na krovu. Ne baš elegantno rešenje, da ne kažem ružnjikavo.
 
Jel ima neki poseban razlog za takav raspored boca? Nigde drugo to nisam video, a valjda je i lakše spakovati sve boce na jedno mesto.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Jedino što mi pada na pamet je rad u nekim ekstremnijim uslovima, visoke temperature na primer, pa da su boce razdvojene u slučaju neke havarije.
 
Vrh