Šta je novo?

Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

Treba, al svi znamo da se to neće desiti. Ceo sistem praćenja postoji zbog provere samih prevoznika, pa logično da čovek pomisli da im se ne žuri sa postavkom opreme. Realno, GSP je daleko od cvećke, i naše linije rade često u poremećenim intervalima, pogotovo u špicu, mada jesu i gužve nenormalne zadnje vreme, al opet osnovne stvari se ipak pre u tom GSP-u sprovedu, nekad aljkavo al se sprovedu. Činjenica je da mnoge linije javnog prevoza dobijaju više vozila, bar po planu, pa valjda i na terenu. Ima pojačanja, neke linije bolje rade, pogotovo kod mene 42 i 59, pa i 56 je ok, jedna 35-ica je svakako bolja, pa eto i 52 mi deluje da je pojačan vikendom. Mislim navodim samo par primera ovako. Veći problem je aljkava implementacija svega toga. Na kraju, eto da kritikujem i liniju firme u kojoj radim. Barem meni, 37-ica je bila dosta bolja sa privatnicima. Higeri, iako ne u tako lošem stanju, ipak previše tesni za takvu liniju, 10 zglobova nije baš dobro raspoređeno, četiri vozila manje je greška u startu. Ujutru gužve ubi bože, popodne me u Francuskoj od pet dana u nedelji četiri pokupi 44, a ne 37. Gužve je debelo remete tu spora nema, al opet je pod privatnicima uglavnom dolazila popodne u iole prihvatljivom intervalu. I ta četiri vozila očigledno znače. Samo ako je komplet prebace u Novi Beograd od 37-ice možda bude nešto.
 
Treba, al svi znamo da se to neće desiti. Ceo sistem praćenja postoji zbog provere samih prevoznika, pa logično da čovek pomisli da im se ne žuri sa postavkom opreme. Realno, GSP je daleko od cvećke, i naše linije rade često u poremećenim intervalima, pogotovo u špicu, mada jesu i gužve nenormalne zadnje vreme, al opet osnovne stvari se ipak pre u tom GSP-u sprovedu, nekad aljkavo al se sprovedu. Činjenica je da mnoge linije javnog prevoza dobijaju više vozila, bar po planu, pa valjda i na terenu. Ima pojačanja, neke linije bolje rade, pogotovo kod mene 42 i 59, pa i 56 je ok, jedna 35-ica je svakako bolja, pa eto i 52 mi deluje da je pojačan vikendom. Mislim navodim samo par primera ovako. Veći problem je aljkava implementacija svega toga. Na kraju, eto da kritikujem i liniju firme u kojoj radim. Barem meni, 37-ica je bila dosta bolja sa privatnicima. Higeri, iako ne u tako lošem stanju, ipak previše tesni za takvu liniju, 10 zglobova nije baš dobro raspoređeno, četiri vozila manje je greška u startu. Ujutru gužve ubi bože, popodne me u Francuskoj od pet dana u nedelji četiri pokupi 44, a ne 37. Gužve je debelo remete tu spora nema, al opet je pod privatnicima uglavnom dolazila popodne u iole prihvatljivom intervalu. I ta četiri vozila očigledno znače. Samo ako je komplet prebace u Novi Beograd od 37-ice možda bude nešto.
Надамо се да хоће 37 бити зглобна цела. Возио сам у бмц соло на 37 оно је распад бус седишта пропала скроз, шипке разваљене...
 
1000047556.jpg
1000047555.jpg
 
Vrh