Šta je novo?

Expo 2027

Aha, znaci jedan od onih koji se zestoko ugradjuju i kojima ovakav truo sistem savrseno odgovara… Jasno.
 
Pa video sam grupice od par stotina ljudi koji blokiraju saobracaj,jad i beda u odnosu na ceo Beograd.A ti "ozbiljini analiticari sa zapada" mislis na one koji odavno govore da cemo uvesti sankcije Rusiji?Bas su u pravu.

Blizu mi kuce pa me to interesuje.

Ma sve je tebi jasno,samo gledaj N1 i zivi u svom svetu.
Jesi ti dobro?Polako se pripremaj za beg, vlast pada i to nema veze sa N1, nase kanele ne gledam ama bas niti jedan niti planiram! A ako je to sakica jada koja blokira saobracaj zasto se onda plasite vi iz SNS sekte? Ili si od onih koji gledaju Informer i to im je najdalji domet…. da li je moguce da si toliko jadan?
 
Još jednom da ponovim:
- nije sporno da li je postojeća lokacija Sajma mogla da se proširi, da se izgradi garaža podzemna ovde ili onde, nova petlja tu i tu, nove hale tu i tu... To nije sporno, pa zato nema ni potrebe crtati i pričati ''moglo je tu'', ''evo vidi može ovde''.
Suština je da to ne može biti jeftinije nego da sve to uradiš na novom mestu (od početka) na livadi.
Suština je da paušalno iznosiš informacije osim ako nisi čovek iz struke, a nije baš realno da se razumeš u građevinarstvo, automobilizam, vazduhoplovstvo, politiku (kao ovaj za koga botuješ)...

Koliko bi koštalo prilagođavanje trenutnog prostora sajma, renoviranje postojećih i izgradnja novih hala i novog parkinga na više nivoa na prostoru između Gazele i Sajama?

Troškovi izgradnje samo izložbenog kompleksa na "livadi" će iznositi najmanje 500 miliona evra, od čega na sajamski deo treba da ide 241 a na dodatne sadržaje 259 miliona evra.

01000000-0a00-0242-bcc6-08dc767448bf_w812_r0_s_d2.jpg


01000000-0aff-0242-e4be-08dc76766ebc_w1996_n_r0_s_s_d2.jpg
 
Nismo.

Drumske veze postoje tako što je za najveće sajmove red od pola Gazele za isključenje ka Sajmu. Gazela nema slobodnog kapaciteta koji bi mogao da koristi Sajam.
Usput, sa mosta preko Ade (npr. pravac sa NBGD), kuda se ulazi na Sajam? Ili, BVM iz pravca BB/Ade, kuda se ulazi na Sajam?
Koja železnica za sadašnji Sajam? To više ne postoji na tom prostoru i pričati o tome 2025. nema rezona. Sa druge strane, expo kompleks dobija prugu.

Şve ostalo što si pomenuo ''da je blizu'' ne može da se koristi na način koji sam pomenuo, pa zato nije alternativa.
Izlagač ne želi da ode sa sajma, nema vremena da ide po gradskim restoranima, da plaća skupe kongresne centre i sl... njemu treba da plati kvadrate svog štanda, a da mu sajam ponudi sve to. Ne da mu Sajam kaže ''ima tu blizu, idi možda te usere da rezervišeš salu i idi plati još za sve to''... već da to dobije u okviru kompleksa na kojem je izlagač.
Vidiš na primer, tvom mozgu i njemu sličnim, ne može da dopre da postoji nešto što se zove “javni gradski prevoz”, da, da, dobro vidiš.

Znači, visokokapacitetni šinski prevoz s kojim muku mučimo već milion godina. Lisabon je makar dobio još jednu metro liniju (crvena) uz postojeće dve, kako bi se prostor izložbe i njena okoline integrisali. Umesto sa se dobra lokacija sadašnjeg sajma i ZILIJARDE evra koje navodbo ulažu, iskoriste za BILO KAKVO ulaganje u javni prevoz, dobićemo patrljak od pruge sa i dalje nefunkcionalnom gradskim železnicom. Ali će valjda 10k parking mesta u nedodjiji rešiti te probleme.
 
 
  • Upravna nepravilnost / nezakonitost – ako se v.d. imenuje mimo roka ili bez sprovedene procedure, može biti osnov za poništenje odluke, disciplinske mere, prigovore građana ili nadzor nadležnih inspekcija.
  • Odluke koje je doneo v.d. posle isteka roka mogu biti osporene.
Zakonski vd može biti max 6 meseci sa jednim produženjem od 3 meseca. Znači 9 meseci.
 
Poslednja izmena:
Ali bez obzira na tu novu saobraćajnicu, vlasnici objekata uz Savu će opet imati potrebu da koriste nasip kako bi do vikendica. Sigurno neće ići peške preko nasipa. A što njima nešto činiti ako su nelegalno napravili objekte?
 
Vrh