Zion Williamson
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.05.2019.
- Poruke
- 2.104
- Pohvaljen
- 4.981
Realno, nije nemoguc turski scenario ovde da krene inflacija da divlja za par godina fazon 50-80% na godisnjem nivou
Sve je lako proverljivo kad su računi u pitanju.Računi su u blokadi EDBu, Kargu, većina Infrinih, Lasti, GSPu...
Srbija se 23. januara 2025. zadužila za 111,34 milijarde dinara, kroz emisiju obveznica koje na naplatu dospevaju za deset i po godina - tek sredinom 2035 - 27. jula 2035. godine. Obim emisije iznosio je 120 milijardi dinara, obveznice nose kupon 5,25 odsto, a na prvoj aukciji najavljen je obim prodaje 30 milijardi dinara, ali je prodato gotovo četvorostruko više.
Izvor
Ne sporim da im je motiv da oslobode prostor sadašnjeg Sajma kako bi se tu proširio BnV.Nemojmo se zavaravati da postoji bilo kakva ekonomska isplativost ovoga što se sad radi. Motiv je sasvim drugi.
.
(neću da i ovde bude zatrovano politikom)
Могли смо, и сада има лепог простора за развој тренутног сајма у Војводе Мишића.Nismo.
Drumske veze postoje tako što je za najveće sajmove red od pola Gazele za isključenje ka Sajmu. Gazela nema slobodnog kapaciteta koji bi mogao da koristi Sajam.
Usput, sa mosta preko Ade (npr. pravac sa NBGD), kuda se ulazi na Sajam? Ili, BVM iz pravca BB/Ade, kuda se ulazi na Sajam?
Koja železnica za sadašnji Sajam? To više ne postoji na tom prostoru i pričati o tome 2025. nema rezona. Sa druge strane, expo kompleks dobija prugu.
Şve ostalo što si pomenuo ''da je blizu'' ne može da se koristi na način koji sam pomenuo, pa zato nije alternativa.
Izlagač ne želi da ode sa sajma, nema vremena da ide po gradskim restoranima, da plaća skupe kongresne centre i sl... njemu treba da plati kvadrate svog štanda, a da mu sajam ponudi sve to. Ne da mu Sajam kaže ''ima tu blizu, idi možda te usere da rezervišeš salu i idi plati još za sve to''... već da to dobije u okviru kompleksa na kojem je izlagač.
Ovo pre treba posmatrati kroz prizmu privredne aktivnosti - usporena i problematicna pa banke nemaju gde da plasiraju visak sredstava koje imaju i kupuju drzavne obevznice koje, iako sigurne, najmanje su isplativeNije tačno da je budžet (država) pred bankrotom jer to mnogo bolje od tebe i mene znaju Banke, a one su:
Isto je bilo i pre dva meseca, kada su Banke htele da kupe 33 milijarde RSD, a država je prodala 25 milijardi RSD obveznica.
Banke (najveći kupci obveznica) su ove godine uvek htele da kupe više nego što je država nudila.
Како оно беше се Грцима, док није дошао Ципарис и предао неколико острва за дугове? Давале Швабе паре до последњег. И на крају узели острва.Za mene je ova tema (blokade navedenih firmi/bankrot budžeta SRB) time završena
- Ako je Gazela dovoljna, ako ima slobodnog kapaciteta za ulaz na Sajam - zašto je onda tokom velikih sajmova već od pola Gazele puna desna traka automobila koji čekaju?Газела и мост преко Аде су сасвим довољни, и бољи од Јурија Гагарина преко које ће цео Београд ићи на ЕХПО.
Са моста преко Аде идеш на већи кружни ток петљу - излаз за Војводе Мишића и са њега скретање за мали кружни ток иза којег је паркинг код хале 4. Просто.
Zašto bi ceo BG išao preko Jurija Gagarina?...и бољи од Јурија Гагарина преко које ће цео Београд ићи на ЕХПО.
U TC Galerija imaš one male automobile koji te voze po tržnom centru, po velikim aerodromima imaš isto to, ali eto ti misliš da će po mnogo većem kompleksu expo svuda da se ide peške, pa tako i od stanice za voz.Железница на Прокопу је ходом ближа сајамским халама него што ће у ЕХПО бити, због распореда пруге и зграда у ЕХПО комплексу. Може да се врати и пруга за Топчидер, или укопана или у нивоу где је почупана.
Mislim ono što sam i rekao već - poenta je da se sve završi u okviru sajamskog kompleksa, a ne da se ide/rezerviše/gubi vreme po okolnim mestima.Мислиш да је ТЦ Галерија лош, недовољан и далеко? Мислиш да ће ресторани у Јакову бити бољи?
- Usput, gde bi stavio novih oko 8k parking mesta na postojećoj lokaciji Sajma?
Taj broj sam naveo računajući da danas ima par hiljada parking mesta, pa tih novh 8k taman da bude ukupno 11k koliko će ih biti u expo kompleksu...
Gazela je puna zato što sa strane mosta na Adi rampa samo za izlazak, tako je saobraćajno zamišljeno da su ulazi samo sa strane Gazele. To se lako izmeni zar ne? Što se parkinga tiče, takođe ima prostora za nadzemne i podzemne garaže. A i centralna pozicija postojećeg sajma smanjuje potrebu za parkingom, za razliku od Jakova gde ljudi koji nemaju kola će ići ako baš moraju/žele, a većina će samo da odustane. Ali avaj što nešto adaptirati, ipak je bolje izgraditi megalomanski projekat Bogu iza nogu.- Ako je Gazela dovoljna, ako ima slobodnog kapaciteta za ulaz na Sajam - zašto je onda tokom velikih sajmova već od pola Gazele puna desna traka automobila koji čekaju?
- Ako je Gazela dovoljna, ako ima slobodnog kapaciteta za ulaz na Sajam - kako njome prolaze šleperi izlagača kada je njima zabranjen prolaz preko Gazele, i uopšte autoputem kroz BG?
- Gde je danas ulaz na Sajam kod Hale 4? Tu ima samo izlaz, ulaza nema.
Ako grešim, ako ima ulaza kod Hale 4, prosto (kako kažeš) ga obeleži na mapi, ili reci kad si poslednji put tuda ušao na Sajam.
- Usput, gde bi stavio novih oko 8k parking mesta na postojećoj lokaciji Sajma?
Taj broj sam naveo računajući da danas ima par hiljada parking mesta, pa tih novh 8k taman da bude ukupno 11k koliko će ih biti u expo kompleksu...
Zašto bi ceo BG išao preko Jurija Gagarina?
Svi sa one strane Save će ići na autoput ka Bubanj Potoku, pa na obilaznicu, ili BVM na Ostružnicu i odatle na obilaznicu.
Sa ove strane Save (NBGD) samo ljudi iz blokova koji se naslanjaju na Jurija Gagarina i iz Vojvođanske će ići novim putem od onog kružnog toga na kraju Ivana Ribara.
Iz Zemuna i većeg dela NBGD svako sa 2 grama mozga će ići autoputem i na obilaznicu.
Takve putanje i Google daje:
![]()
![]()
U TC Galerija imaš one male automobile koji te voze po tržnom centru, po velikim aerodromima imaš isto to, ali eto ti misliš da će po mnogo većem kompleksu expo svuda da se ide peške, pa tako i od stanice za voz.
Mislim ono što sam i rekao već - poenta je da se sve završi u okviru sajamskog kompleksa, a ne da se ide/rezerviše/gubi vreme po okolnim mestima.
Izlagač ima preča posle od toga da bude odsutan sa štanda koji je platio, da gubi vreme na odlaske/dolaske...
Mislim da nisi razumeo.Mesta nema, već se naprave P & R sistemi na strateškim mestima (parking kod Ade se troduplira sa montažnom Garažom) ljudi se prevezu shuttle autobusima tih 3 km do Sajma.
I tako na nekoliko lokacija na obodu ili u Gradu gde već postoje parkirališta, iskoristi se resurs.
-Гужве су нормална појава у великим градовима на кључним чвориштима. Колоне су због лоше организације паркирања и слабог коришћења паркирај и превези се система, али се то лако реши, кад има воље,- Ako je Gazela dovoljna, ako ima slobodnog kapaciteta za ulaz na Sajam - zašto je onda tokom velikih sajmova već od pola Gazele puna desna traka automobila koji čekaju?
- Ako je Gazela dovoljna, ako ima slobodnog kapaciteta za ulaz na Sajam - kako njome prolaze šleperi izlagača kada je njima zabranjen prolaz preko Gazele, i uopšte autoputem kroz BG?
- Gde je danas ulaz na Sajam kod Hale 4? Tu ima samo izlaz, ulaza nema.
Ako grešim, ako ima ulaza kod Hale 4, prosto (kako kažeš) ga obeleži na mapi, ili reci kad si poslednji put tuda ušao na Sajam. A, kada obeležiš taj ulaz na sajam kod Hale 4, pusti info i za Google maps jer ni oni ne znaju da tu ima ulaz na Sajam...
- Usput, gde bi stavio novih oko 8k parking mesta na postojećoj lokaciji Sajma?
Taj broj sam naveo računajući da danas ima par hiljada parking mesta, pa tih novh 8k taman da bude ukupno 11k koliko će ih biti u expo kompleksu...
Zašto bi ceo BG išao preko Jurija Gagarina?
Svi sa one strane Save će ići na autoput ka Bubanj Potoku, pa na obilaznicu, ili BVM na Ostružnicu i odatle na obilaznicu.
Sa ove strane Save (NBGD) samo ljudi iz blokova koji se naslanjaju na Jurija Gagarina i iz Vojvođanske će ići novim putem od onog kružnog toga na kraju Ivana Ribara.
Iz Zemuna i većeg dela NBGD svako sa 2 grama mozga će ići autoputem i na obilaznicu.
Takve putanje i Google daje:
![]()
![]()
U TC Galerija imaš one male automobile koji te voze po tržnom centru, po velikim aerodromima imaš isto to, ali eto ti misliš da će po mnogo većem kompleksu expo svuda da se ide peške, pa tako i od stanice za voz.
Mislim ono što sam i rekao već - poenta je da se sve završi u okviru sajamskog kompleksa, a ne da se ide/rezerviše/gubi vreme po okolnim mestima.
Izlagač ima preča posle od toga da bude odsutan sa štanda koji je platio, da gubi vreme na odlaske/dolaske...
Ту може одмах и велика гаража са рампом за искључење директ са Газеле.Gazela je puna zato što sa strane mosta na Adi rampa samo za izlazak, tako je saobraćajno zamišljeno da su ulazi samo sa strane Gazele. To se lako izmeni zar ne? Što se parkinga tiče, takođe ima prostora za nadzemne i podzemne garaže. A i centralna pozicija postojećeg sajma smanjuje potrebu za parkingom, za razliku od Jakova gde ljudi koji nemaju kola će ići ako baš moraju/žele, a većina će samo da odustane. Ali avaj što nešto adaptirati, ipak je bolje izgraditi megalomanski projekat Bogu iza nogu.
Prostora za proširenje postojećeg sajma ima na pretek, samo alava vlast je to odredila za izgradnju Lux spavaone zvane BGH2O.
Pogledajte prilog 239841
Tačno da nema izlaza, tj. da se ulazi na Sajam samo sa strane Gazele/BVM iz pravca grada.Gazela je puna zato što sa strane mosta na Adi rampa samo za izlazak, tako je saobraćajno zamišljeno da su ulazi samo sa strane Gazele. To se lako izmeni zar ne?
Tako i Amerikanci razmišljaju, neću javnim prevozom hoću kolima svuda i kad hoću. To je i dovelo do toga da imaju daleko više površine pod parkingom nego stambenih površina. Gužve će uvek postojati, poenta je da gužve destimulišu individualnu vožnju automobilom a da u isto vreme ponude kvalitetnu alternativu u vidu javnog masovnog prevoza. Nije Srbija Amerika gde se u wc ide kolima. Uzmi primer Holandije pa ćeš videti kako se mentalitet brzo menja kada imaš brz, efikasan i pre svega udoban javni prevoz. Ja u Srbiji ne izlazim iz kola, dok sam živeo u Holandiji nije mi palo na pamet da sedam u auto jer je javni prevoz daleko bolja i jeftinija opcija.Mislim da nisi razumeo.
Neću da me bilo ko vozi šatl busom, hoću autom da dođem na Sajam. Pitam za takve posetioce.
Neću da moj odlazak/dolazak na Sajam zavisi od busa, već samo od mene. Hoću da imam komfor dolaska/odlaska, da ponesem koliko god materijala sa Sajma, da ne razmišljam o ličnim stvarima, itd, itd...
Kao što si rekao - mesta nema.
Kad bi puko postojanje busa/voza teralo ljude da ne idu autom, onda bi svaki grad sa metro mrežom bio bez velikih gužvi, ali šipak.
Na expo kompleksu će postojati (koliko sam ispratio) sve varijante za put dalje od parking mesta...
Tačno da nema izlaza, tj. da se ulazi na Sajam samo sa strane Gazele i BVM.
Ne slažem se da se to lako izmeni, jer trebaju ti nove petlje na BVM (da ljudi iz pravca Ade mogu na Sajam i posle prolaska petlje kod mosta), novi pristupni pravci sa mosta preko Ade (ono sa malim/velikim kružnim tokom ispod mosta i da se nešto uradi je širine samo 1 trake, tj. moralo bi tu dosta da se radi, plus da se širi prostor kod sajma jer kod Hale 4 nema mnogo slobodnog mesta.)
Mislim da nisi razumeo.
Neću da me bilo ko vozi šatl busom, hoću autom da dođem na Sajam. Pitam za takve posetioce.
Neću da moj odlazak/dolazak na Sajam zavisi od busa, već samo od mene. Hoću da imam komfor dolaska/odlaska, da ponesem koliko god materijala sa Sajma, da ne razmišljam o ličnim stvarima, itd, itd...
Цитираћу само ово, пошто је лепо написано.Пише се овде - постоји нови аутопут... А капацитет тог аутопута, са семафорима, ако је 3.000 аутомобила на сат по смеру, добро је. А градиће се стадион за 60.000 гледалаца... Биће пруга - ОК, али, 4 воза на сат, то је још 3.000 људи. Бојим се да наши "планери" немају ни далеку представу шта је град и како функционише (а функционише тако што се на Маракану пешачи по неколико километара, ал ко ће да пешачи до Сурчина?).